Bo Henriksen magi.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Ravnen »

Henrik Jensen midlertidig træner i følge bold.dk

God beslutning at fyre Bo. Så så de alligevel det samme som alle os andre..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Matjavsen »

Vi ska ha en ulæning

Lombago
Indlæg: 9
Tilmeldt: 27. jun 2022, 21:06

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Lombago »

Jeg er virkeligt overrasket! - så fik overtallet på Ulvegraven deres vilje!
Ikke fordi beslutningen, efter min mening, er forkert, men fordi jeg troede Bo havde opbakning til sin spillestil og det spillemæssige udtryk i ledelsen.
Jeg er personligt også lettet - mest fordi beslutningen må være et signal om, at selvom resultaterne har været tålelige, så vil ledelsen heller ikke acceptere spillestilen, som i returkampen mod Larnaca var ved at suge sjælen ud af mig som fan!

Jeg er spændt på om Henrik Jensen har modet til at lave nogle markante ændringer - i første omgang tror jeg vi alle ser frem mod startopstillingen på fredag mod OB, tror i han tør lave om til en 4-back-kæde?🤪

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Betal prisen og få fra en højere hylde end fredriksen, thomasberg og Nielsen, de har intet vist på den store scene, ligefør jeg hellere vil have Kent Nielsen så, men det er for lavmælt og vag et ambitionsniveau med en dk træner

Tænker en udlænding denne gang
Selvom det er svært når sæsonen er startet kan alle trænere jo købes fri året rundt, så længe de selv har interessen

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af tatoo »

Se nu og få købt en af disse fri Niels Frederiksen, thomasberg, Kent Nielsen og lad dem få de spillere der passer ind i den måde vi vil spille på. For alt i verden skal vi IKKE ha DN - han er omend endnu ringere taktisk.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Matjavsen »

kjetil knutsen ville være verdensklasse.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Matjavsen skrev:
28. jul 2022, 10:43
kjetil knutsen ville være verdensklasse.
Enig, tror bare det går for godt i bodø til at han selv vil eller klubben vil, medmindre vi taler mange penge på bordet

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Det her viser også en Steinlein udstillet, for at redde sit eget sæde

Tror han er presset, for det her var hans valg og hans spillerkøb langt hen ad vejen hvor meget har sejlet

Så fedt at vi ser ham ude i tovene nu

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af JBT »

Men meget enig i at man skal købe spillere ind på baggrund af stilen og konceptet
Stop alt det andet pis

Og lad os så se en 4 backkæde mod ob og en tre mands midtbane

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Stoffer »

En fejl fra dag 1. Nu venter jeg bare på Steinleins nye tossede ide.

Jeg henviser self til https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... paa-plads/

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Lund7400 »

Dejlig nyhed. Selvfølgelig ærgerligt for Bo selv, men enhver har kunnet se, at han har været overmatchet. Resultaterne har været OK, men spillet har været en rædsel - længe. Og det kan ledelsen selvfølgelig ikke se igennem fingre med.

Meget spændt på afløseren. David Nielsen bliver det ikke, han er jo en kopi af Bo. Thomasberg kunne være et friskt bud, jeg synes faktisk, at han fortjener chancen et større sted end Randers, og han vil helt sikkert kunne tilføre struktur - men kan han nok offensivt? Kjetil selvfølgelig et spændende bud, men tvivlsomt om vi er et stort nok step op fra Bodø.

Jeg tror på Thomasberg eller en kanin.

Vedr. fredag kunne det være SÅ fedt, hvis Henrik har modet til at ændre til 4-2-3-1 / 4-3-3, men vi er måske for tynde på midten til det lige nu.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Stoffer »

Stoffer skrev:
28. jul 2022, 10:47
En fejl fra dag 1. Nu venter jeg bare på Steinleins nye tossede ide.

Jeg henviser self til https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... paa-plads/
Jeg er iø chauffør på Kjetil Knudsen bussen. Hvis nogen vil med

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af Danand123 »

Vi har vundet fem pokaler med fem forskellige trænere. De fire af dem er smuttet lige efter kun. Kun Priske nåede en hel sæson efter en dm-pokalen i 2020.

Til gengæld så har de seneste fem trænere så alle vundet en pokal.

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af O »

Niels Frederiksen ville være lækkert. Han har adskillige gange - blot mod FCM - demonstreret en evne til at ændre kampbilledet fuldstændig ved små taktiske greb.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Bo Henriksen magi.

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
28. jul 2022, 10:49
Dejlig nyhed. Selvfølgelig ærgerligt for Bo selv, men enhver har kunnet se, at han har været overmatchet. Resultaterne har været OK, men spillet har været en rædsel - længe. Og det kan ledelsen selvfølgelig ikke se igennem fingre med.

Meget spændt på afløseren. David Nielsen bliver det ikke, han er jo en kopi af Bo. Thomasberg kunne være et friskt bud, jeg synes faktisk, at han fortjener chancen et større sted end Randers, og han vil helt sikkert kunne tilføre struktur - men kan han nok offensivt? Kjetil selvfølgelig et spændende bud, men tvivlsomt om vi er et stort nok step op fra Bodø.

Jeg tror på Thomasberg eller en kanin.

Vedr. fredag kunne det være SÅ fedt, hvis Henrik har modet til at ændre til 4-2-3-1 / 4-3-3, men vi er måske for tynde på midten til det lige nu.
Der er brug for blod udefra, gerne udlandet og fra en højere hylde, det siger Graversen jo selv man kan tiltrække nu :-), men jeg vil ikke blive overrasket hvis det blev Jon Dahl, når man ser på den tankegang man har haft hidtil.

På trænerbænken er der brug for en ny vision.

Besvar