Superligaen 21/22

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af SimonH »

Danand123 skrev:
28. feb 2022, 20:40
SimonH skrev:
28. feb 2022, 19:42
Danand123 skrev:
28. feb 2022, 18:56
Hvorfor sender de dagens kamp på 3plus i stedet for tv3sport. Ejer de Brøndby, eller hvad sker der?
Du skulle hellere have stillet spørgsmålet vedr. vores kamp i går, som blev sendt på TV3+.
Brøndby er 1. valg denne runde, hvorfor de spiller på TV3+, som man altid gør, når man er 1. valg.
Nå, ok. Så førstevalg en mandag, fordi Brøndby spillede europæisk i torsdags :P
Jeg er usikker på hvad din pointe er.
Brøndby 1. valg.
Fck 2. valg.
Fcm 3. valg.

Det sker ofte at 1. valget spiller mandag, hvis der der er konkurrence på 18.00 om søndagen. I søndags var konkurrencen Carabao Cuppen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Danand123 »

SimonH skrev:
1. mar 2022, 01:08
Danand123 skrev:
28. feb 2022, 20:40
SimonH skrev:
28. feb 2022, 19:42


Du skulle hellere have stillet spørgsmålet vedr. vores kamp i går, som blev sendt på TV3+.
Brøndby er 1. valg denne runde, hvorfor de spiller på TV3+, som man altid gør, når man er 1. valg.
Nå, ok. Så førstevalg en mandag, fordi Brøndby spillede europæisk i torsdags :P
Jeg er usikker på hvad din pointe er.
Brøndby 1. valg.
Fck 2. valg.
Fcm 3. valg.

Det sker ofte at 1. valget spiller mandag, hvis der der er konkurrence på 18.00 om søndagen. I søndags var konkurrencen Carabao Cuppen.
Arh, det var selvfølgelig ironisk med europæisk. Jeg kunne bare ikke forstå, hvorfor de ikke viste Brøndby søndag og så kunne Fcm spille mandag. Ved godt fra tidligere at F1 har flyttet Brøndbys kampe, da F1 bliver sendt på 3plus. Men her blev finalen fra England sendt på 6’eren og Viaplay.

Og i denne runde har 3plus så haft to kampe, det plejer de jo ikke at have.

Troede også det var kampene tv-selskaberne prioriterede og ikke kun klubben. Vel også derfor Fcm-Fck vises på 3plus kl 18.00 den 13. marts?

Tak.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af mousebreaker »

Stillingen efter runde 11.

FCM 27 point
Brøndby 12 point

Stillingen efter runde 19
FCM 36 point
Brøndby 36 point

VI har simpelthen tabt 15 point til Brøndby på kun 8 runder !
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Ravnen »

Ja det er jo hvad der sker når man ud af de seneste 15 point der har været at spille om, kun har vundet sølle 2 point på blot fem spillerunder. Vi sætter en god start fuldstændig overstyr. Vi balancerer hårfint på kanten af den fuldtonede KRISE.

Hvis vi så havde en halv god spillertrup som manglede styrke, hvis vi havde et hav af skader eller noget andet, så kunne man måske finde en årsag som ikke pegede direkte på Bo Henriksens trænergerning. Men den her krise løber lystigt videre efter en lang vinterpause med en god træningslejr i perfekte rammer, hvilket gør det blot endnu mere kritisabelt.

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Gubbi77 »

Ravnen skrev:
3. mar 2022, 01:04
Ja det er jo hvad der sker når man ud af de seneste 15 point der har været at spille om, kun har vundet sølle 2 point på blot fem spillerunder. Vi sætter en god start fuldstændig overstyr. Vi balancerer hårfint på kanten af den fuldtonede KRISE.

Hvis vi så havde en halv god spillertrup som manglede styrke, hvis vi havde et hav af skader eller noget andet, så kunne man måske finde en årsag som ikke pegede direkte på Bo Henriksens trænergerning. Men den her krise løber lystigt videre efter en lang vinterpause med en god træningslejr i perfekte rammer, hvilket gør det blot endnu mere kritisabelt.
Hørt! Man kan kun være voldsom skuffet.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Kim »

Fuld gevinst til alle tre tophold :fcm: :bif: :fck: i denne runde.

:fcm: Midtjylland ligger 2'er, målt på formbarometeret den sidste runde - ser vi to runder tilbage ligger vi 4'er :)

Jeg er meget optimistisk før FCK kampen - de skal spille sen torsdag aften i Holland hvor de vil komme i menneskehænder mod PSV - så har de under tre dage til at få rysten nederlaget af sig før den står på tørre tæv i Herning - det bliver sgu en god uge! :)

/Kim
:fcmwolf:

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Lupus1999 »

Vi starter på hjemmebane mod Silkeborg.

https://superliga.dk/nyheder/kamptidspu ... et-er-klar

FCK i Parken runden efter, så det kræver to sejre i de to første, hvis det ikke allerede skal være afgjort.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Dondinho »

2 sejre kan også betyde at vi lukker hullet, hvis alt går vel!
Alt kan ske

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Stoffer »

Dondinho skrev:
20. mar 2022, 22:28
2 sejre kan også betyde at vi lukker hullet, hvis alt går vel!
Alt kan ske
Alt _kan_ ske, men tidligere præstationer giver en eller anden indikation på, hvad der mest sandsynligt sker, og medmindre præstationerne retter sig op for os OG fck falder lidt, så taler sandsynligheden ikke for vi lukker hullet.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Kim »

Jeg kalder er dansk mesterskab til midtjylland!!!
Jeg tror vi er på vej op på en noget højere klinge, og jeg ser at FCK får større problemer mod os, Bif, AaB end vi gør med dem.
Jeg glæder mig!
/Kim

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Ravnen »

Nej vi skal aldrig give op. Seks point er ingenting i et mesterskabsspil. MEN der er brug for en taktisk genistreg, en moden erkendelse af at der skal noget andet til, fordi det ikke fungerer som vi spiller nu. Der er i den sidste ende kun Bo Henriksen til at indse det. Måske synes han at vi alle er forkert på den, og tror det bare pludselig kommer. Men det kunne nu være fedt at se ham gøre det, jeg ønsker virkelig Bo succes, man kan ikke andet end lide manden. Men sympati giver ikke points..

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Danand123 »

Nå, ligner endnu en Fck-sejr på en grel målmandsfejl. Og endnu en kamp med clean-sheet. En ting at vi skal løfte os gevaldigt, men Fck skal altså også falde ned, hvis vi skal kunne true noget som helst.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Lupus1999 »

Tak Silkeborg.
Vi lever stadig.

Første del af min forudsigelse hermed gået hjem.

Giv aldrig op før den fede dame har sunget.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Vijen »

TAK RANDERS.

Nu er det helt åben igen. Sejr i morgen og over fck i næste weekend, så er der lagt op til en gyser.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Superligaen 21/22

Indlæg af Danand123 »

Måske graven er ved at dø ud…men jeg skriver nu alligevel.

Nederlag til Fck mod Randers hjemme det havde jeg ikke troet. Ved godt Fck ikke spillemæssigt har været sprudlende spillemæssigt men mod Randers?

Om ikke andet skal det give noget gejst inden de næste fem kampe med kun 13 dage mellem den første og femte. Kan stadig ikke forstå, at man devaluerer pokalen så meget, at vi kun har tre dage inden semifinalen, mens Vejle har seks dage.

Brøndby ændrer på opstillingen i morgen, så det bliver spændende, om vi kan matche dem. Hvis der skal spares spillere i den kommende uge, må det blive i Vejle, når der nu også er en hjemmekamp mod dem.

Besvar