Pione Sisto

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Pione Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Agent: Sisto har ikke gjort noget forkert i FCM
Skrevet af bold
I dag 07:56
Pione Sistos agent, Angelo Sisto, mener ikke, at offensivspilleren har gjort noget forkert. Han påpeger, at hans klient har vist respekt over for FC Midtjylland.

Hvis Sisto ikke har gjort noget forkert og har behandlet Fcm med respekt, hvorfor er sisto så ikke at finde til 1 holdets træninger. Tydeligvis har Sisto familien gjort noget som Fcm ikke accepterer og da Pione har været igennem akademiet, ved han godt hvad og hvordan man skal opføre sig, hvilket han tydeligvis ikke gør, problemet kan måske også ligge ved brormand Angelo. Utroligt at Sisto familien som engang var DARLINGS og elsket af alle nu efterhåndet er prygelknabe pga dårlig indstilling og dårlige præstationer.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pione Sisto

Indlæg af Lupus1999 »

Det er tydeligt, at når Angelo udtaler vedrørende spilletid, så er Pione blevet skuffet over ikke at være i start 11 mod Gent i sidste test. Det der så har fået bægeret til at flyde over er med al sandsynlighed, at Pione ikke skulle starte inde på fredag.
Det er Pione blevet voldsomt skuffet over, da han højst sandsynligt har selvtrænet hele sommeren, og efter opstart har præsteret stort, smadret bib testen, og også imponeret Steinlein. Selv når han har leveret er han sorteret fra og det er ganske simpelt det, der i mine øjne er skyld i hele fadæsen.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Pione Sisto

Indlæg af MFKM »

Lupus1999 skrev:
14. jul 2022, 12:44
Det er tydeligt, at når Angelo udtaler vedrørende spilletid, så er Pione blevet skuffet over ikke at være i start 11 mod Gent i sidste test. Det der så har fået bægeret til at flyde over er med al sandsynlighed, at Pione ikke skulle starte inde på fredag.
Det er Pione blevet voldsomt skuffet over, da han højst sandsynligt har selvtrænet hele sommeren, og efter opstart har præsteret stort, smadret bib testen, og også imponeret Steinlein. Selv når han har leveret er han sorteret fra og det er ganske simpelt det, der i mine øjne er skyld i hele fadæsen.
Det kan være jeg læser forkert - men antyder du at det er Bo Henriksen der er skyld i fadæsen, fordi han vælger Pione Sisto fra?

Hvis det hændelsesforløb du skriver er virkeligheden - hvilket jeg tror det meget vel kunne være - så er det ene og alene Pione Sisto der er skyld i fadæsen. Bo skal naturligvis tage et valg om hvem han synes gør det bedst. Det vil altid være en subjektiv vurdering. Så kan Pione og enhver anden spiller være uenig i det valg, men det tager man internt, og modbeviser til træning og når man får chancen på banen.

Selv hvis man legede med tanken, at man kunne lave en objektiv vurdering af, at Sisto havde været bedre end Dreyer/Chili/Isaksen under opstarten mv. så er det stadig suverænt Bos valg, hvem der starter. Vi har så mange kampe, at alle nok skal få muligheden fra start, så må man vise det der. Sisto har endnu ikke entydigt vist i kampene, at han er bedre end de andre. Han har ingen ret til at blive tøsefornærmet på nuværende tidspunkt, uanset hvor meget han så smadrede bib testen.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pione Sisto

Indlæg af Lupus1999 »

Nej, jeg giver ikke Bo skylden, men jeg fremlægger hvad jeg tror er årsagen til at Pione reagerer. Det er ene og alene Pione, der ikke har håndteret situationen korrekt, hvis min antagelse er korrekt.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Pione Sisto

Indlæg af Danand123 »

Uanset hvad kan jeg slet ikke klare, at en spiller sætter sig op mod klubben. Kan man for F…… da ikke holde uenighederne internt..det ville både gavne spilleren og klubben.

Tror købet af Dreyer har skubbet yderligere til problemet med Sisto, da det har gjort afstanden til en startplads længere for Sisto. Træt af de her sager i klubben…specielt med Kaba og Løssl. Jesper Hansen synes jeg ikke var så slem. JH sagde ikke så meget og klubben gav ham muligheden i AGF.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pione Sisto

Indlæg af Lupus1999 »

Her er samme opfattelse.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9340094

Ærgerligt at man ikke kunne starte med Sisto mod Gent, hvis han vitterlig har leveret. Dog skal man respektere trænerens valg og ingen er over holdet. Derfor må Marrony og Sisto tage takken for at være vores største transfer bommerte nogensinde.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1856
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Pione Sisto

Indlæg af Lupus1999 »

Det er ifølge Angelo en uenighed mellem Bo og Pione, som burde være løst internt, men som ikke har været muligt.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... &fs=e&s=cl

Pione har med sikkerhed ikke været enig i Bo’s valg og dispotioner.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Pione Sisto

Indlæg af Sahl »

Sisto er færdig i FCM, det tør jeg næsten godt love.
Hvad der er op og ned, det kan vi kun gisne om. Men mon ikke det er bedst for alle parter, at man skilles nu, hvis det er muligt.
Lupus1999 skrev:
14. jul 2022, 15:02
Her er samme opfattelse.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... nd/9340094

Ærgerligt at man ikke kunne starte med Sisto mod Gent, hvis han vitterlig har leveret. Dog skal man respektere trænerens valg og ingen er over holdet. Derfor må Marrony og Sisto tage takken for at være vores største transfer bommerte nogensinde.
Jeg synes faktisk Marrony så stærk ud, da han faktisk fik lidt spilletid, men det personlige har jo nok spillet en kæmpe rolle! og derfor kan man jo godt kalde det en transfer bommert.. Jeg tror på vi får tæt på eller alle pengene igen for ham og at han slår igennem i Brasilien.
Man må håbe, at vores næste par kæmp også bliver evalueret på deres mentale, så vi ikke ender ud i noget hvor familien ikke er med eller motivation ikke er der.


Udover alt det her, så tror jeg at 3-4-3 systemet har gjort, at der er mange af vores spillere der ikke passer ind. Hvis det stod til mig, så spillede vi 4-2-3-1 eller 4-3-3. Men man må jo formode, at både den sportslige ledelse og trænerne, ved bedre end mig :o

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Pione Sisto

Indlæg af JBT »

Lupus1999 skrev:
14. jul 2022, 12:44
Det er tydeligt, at når Angelo udtaler vedrørende spilletid, så er Pione blevet skuffet over ikke at være i start 11 mod Gent i sidste test. Det der så har fået bægeret til at flyde over er med al sandsynlighed, at Pione ikke skulle starte inde på fredag.
Det er Pione blevet voldsomt skuffet over, da han højst sandsynligt har selvtrænet hele sommeren, og efter opstart har præsteret stort, smadret bib testen, og også imponeret Steinlein. Selv når han har leveret er han sorteret fra og det er ganske simpelt det, der i mine øjne er skyld i hele fadæsen.
At han har imponeret Steinladen er sgu bare mediespin alle sider fra. Kom nu lidt, seriøst.
Sisto er ikke god nok og har ikke været det længe, og Bo har heldigvis nosser nok til at vælge ham fra. Der er ikke så meget at diskutere, udover en fyreseddel for at modarbejde de kontraktlige forpligtelser

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Pione Sisto

Indlæg af FCM2000 »

Når man hentet en Sisto til pris må man gå ud fra, at spilstilen er tilpasset til Sisto, det er også her at kæden er hoppet af for den sportslige ledelse, det samme kan man sige om Marrony, tyskerne, kaba, Van der vaat, mfl. På det punkt har det flagret for meget mellem den sportslige ledelse og trænerne.

FCM2000
Indlæg: 2126
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Pione Sisto

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
15. jul 2022, 17:39
Når man hentet en Sisto til den pris og løn må man gå ud fra, at spilstilen er tilpasset til Sisto, det er også her at kæden er hoppet af for den sportslige ledelse, det samme kan man sige om Marrony, tyskerne, kaba, Van der vaat, mfl. På det punkt har det flagret for meget mellem den sportslige ledelse og trænerne.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Pione Sisto

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvaa, tror i at Fcm og Pione kommer overens inden returopgøret imod AEK Larnaca ? De skal jo snakke og blive enige om noget både her og nu og blive enige om hvad der skal ske med Pione fremadrettet.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Pione Sisto

Indlæg af Matjavsen »

TrueWolfMidt skrev:
20. jul 2022, 17:46
Hvaa, tror i at Fcm og Pione kommer overens inden returopgøret imod AEK Larnaca ? De skal jo snakke og blive enige om noget både her og nu og blive enige om hvad der skal ske med Pione fremadrettet.
For min skyld kan han rådne på bænken.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Pione Sisto

Indlæg af Sahl »

Matjavsen skrev:
20. jul 2022, 19:21
TrueWolfMidt skrev:
20. jul 2022, 17:46
Hvaa, tror i at Fcm og Pione kommer overens inden returopgøret imod AEK Larnaca ? De skal jo snakke og blive enige om noget både her og nu og blive enige om hvad der skal ske med Pione fremadrettet.
For min skyld kan han rådne på bænken.
Jeg vil gerne have ham solgt videre, og måske er der kun en vej til det.
Dermed ikke sagt, at der ikke skal være en stor konsekvens af adfærd der ikke er forligelig med klubbens dna.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Pione Sisto

Indlæg af Vijen »

Så er Pione tilbage i truppen. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det. Håber, at han har skifte agent og rådgiver, så han kan få et professionelt setup omkring sig. Og ikke det cirkus som Angelo har stået for igennem mange år.

Besvar