Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Acebone »

Anderlecht gik langt for at få Sanneh, så nu må vi se.

Brugeravatar
JEP
Indlæg: 96
Tilmeldt: 6. dec 2016, 13:22

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af JEP »

Jeg tror slet ikke på Frank til Belgien. De ønsker ikke at betale prisen og så har han desuden niveau til sub-top hold i alle top 5-ligaer.
For mig at se handler det for FCM nu udelukkende om at præsentere ham bedst muligt og det gør man lettest med stærke præstationer i de kommende kval-kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af CasperA »

Jeg kan også huske, at Rasmus Ankersen udtalte i et afsnit af Sort Snak, at vi ikke skal sælge vores bedste spillere til klubber i Belgien f.eks., men at de skal sælges til en større liga og et større hold. Han udtalte også, at den eneste grund til at Sanneh blev solgt til Anderlecht var, at vi fik en ekstraordinær pris.

Spørgsmålet er så, om Club Brügge har råd til at betale en ekstraordinær pris for Onyeka i disse tider. Det tvivler jeg stærkt på.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Acebone »

Kirk skifter permanent til Aarhus Fremad:

https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/niko ... -karrieren

christian1DK
Indlæg: 43
Tilmeldt: 4. aug 2016, 21:58

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af christian1DK »

FCM og Celta er enige om Sisto ifølge mediet NoticiasCelta

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... -om-sisto/

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
5. aug 2020, 15:21
Kirk skifter permanent til Aarhus Fremad:

https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/niko ... -karrieren
Ham snupper Afg med sikkerhed på et tidspunkt.

Franneboy
Indlæg: 31
Tilmeldt: 12. jun 2018, 20:09

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Franneboy »

At hente Sisto hjem er vel egentlig den største transfer i klubbens historie både af navn og kvalitet hvis man ser bort fra VdV-fadæsen.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af UlveLars »

Verdens bedst bevaret hemmelighed 😉

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig at vi med tiden får en rigtig fit og glad Pione at se. Han fortjener om nogen at få gang i sin karriere igen og måske igen komme til at spille på vores landshold. Velkommen hjem Pione. Vi glæder os alle som små børn til at se dig igen på Mch Arena. :-))

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Acebone »

Det er en kæmpetransfer for klubben, hvis det lykkes. Og husk; han var med til at knække koden til Europa første gang.

Hvis man lige glemmer, at det jo "bare" er vores Pione og i stedet legede, at det var en spiller, vi ikke kendte... Vi snakker en 25-årig spiller med 110 kampe i La Liga og 21 landskampe på CV'et. Objektivt set er det ikke en hylde, vi plejer at kunne nå.

Kom så med ham! :fcm:

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Straarup »

Jeg har en kilde meget tæt på Frank. Desværre er min kilde kontant i sin konklusion - Frank spiller ikke i FCM, når vinduet lukker. Spørgsmålet er blot hvornår Steinlein og Svend har fået den pris de ønsker. Interessen er ganske konkret, og den er fra MANGE flere steder, end medierne endnu har fundet frem til.

Det leder os frem til at søge efter en erstatning. I mit hoved skal vi have en 8'er, uanset om Frank er her eller ej. Med ovenstående in mente, skal vi muligvis også se efter en 6'er, for jeg ser ikke Jens Lys som Franks erstatning.
// Straarup :fcmwolf:

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af SimonH »

3m for sisto + bonusser iflg spansk journalist.
Jeg ville nok have det bedre med 2m, men okay sisto er en forrygende spiller.

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Peter »

SimonH skrev:
5. aug 2020, 23:35
3m for sisto + bonusser iflg spansk journalist.
Jeg ville nok have det bedre med 2m, men okay sisto er en forrygende spiller.
Omvendt så får Klaus Egelund det til at lyde som om at det slet ikke passer og at vi ikke er tæt på at signe ham lige i øjeblikket - Ihvertfald min opfattelse af det han skriver. Jeg stoler på Klaus - Desværre.

Derudover skal man også lige have med at den journalist fra spanien der skriver det har 3500 følgere på twitter - det medie han skriver for har lige under 5000. Nu har følgere på twitter i meget stor stil intet at gøre med troværdighed, men jeg vil nok umiddelbart vurdere at hvis at det var en journalist der ofte rammer plet så ville han nok have en større skare af følgere i et så relativt stort land som Spanien - og han ville nok næppe arbejde for en så lille avis heller. Lokal eller ej!

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af SimonH »

Peter skrev:
5. aug 2020, 23:49
SimonH skrev:
5. aug 2020, 23:35
3m for sisto + bonusser iflg spansk journalist.
Jeg ville nok have det bedre med 2m, men okay sisto er en forrygende spiller.
Omvendt så får Klaus Egelund det til at lyde som om at det slet ikke passer og at vi ikke er tæt på at signe ham lige i øjeblikket - Ihvertfald min opfattelse af det han skriver. Jeg stoler på Klaus - Desværre.

Derudover skal man også lige have med at den journalist fra spanien der skriver det har 3500 følgere på twitter - det medie han skriver for har lige under 5000. Nu har følgere på twitter i meget stor stil intet at gøre med troværdighed, men jeg vil nok umiddelbart vurdere at hvis at det var en journalist der ofte rammer plet så ville han nok have en større skare af følgere i et så relativt stort land som Spanien - og han ville nok næppe arbejde for en så lille avis heller. Lokal eller ej!
Helt fair. Jeg har også set Klaus tweet og tænker lidt det samme som dig.
Sisto har i øvrigt for et par timer siden lagt et billede af ham selv op på Instagram fra kampen mod AaB. Det kan godt være at prisen er anderledes, eller at det tager et par dage mere, men jeg synes der er klare indikationer. Jeg krydser fingre

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Stoffer »

Altså jeg forstår begejstringen for Sisto - og jeg ser på det på samme vis som Acebone, det er ikke en hylde vi kan shoppe på, udover når spilleren kender os. Men er Sisto egentlig ok? Altså som menneske. Er hans psykiske forfatning sådan, at det tillader ham at spille topfodbold (selv i en lille klub som fcm situation men hvor alle vil kigge mod ham, som den der skal skabe det ekstraordinære og kampafgørende)?

Forstå mig ret, hvis muligheden er der nu, så skal vi tage den. Personligt vil jeg være meget varsom med mine forventninger for dette efterår og måske hele den kommende sæson, mit ukvalificerede bud er, at klubben er indstillet på, at han skal bygges op mentalt

Låst