SL R25: Midtjylland - Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Fcm2020 »

Svær kamp . Ros til Horsens . At nogle vælger at udpege ma som usynlig .. Det er simpelthen sjovt , han har været meget involveret . Evander ? Mabil ? Og lade nu være med de lange bolde til kaba, han lykkes ikke med særlig meget. Spille nu på jorden, der er vi bedst . I dag er det nemmere at pege på nogle som har gjort det godt end dem som ikke har . Og hvor kunne man ønske sig at spillere blev kritiseret på lige fod. Er så sindssyg træt af at nogle bliver altid skidt på .

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af mnm123 »

Fcm2020 skrev:
1. jun 2020, 17:07
Svær kamp . Ros til Horsens . At nogle vælger at udpege ma som usynlig .. Det er simpelthen sjovt , han har været meget involveret . Evander ? Mabil ? Og lade nu være med de lange bolde til kaba, han lykkes ikke med særlig meget. Spille nu på jorden, der er vi bedst . I dag er det nemmere at pege på nogle som har gjort det godt end dem som ikke har . Og hvor kunne man ønske sig at spillere blev kritiseret på lige fod. Er så sindssyg træt af at nogle bliver altid skidt på .
Jeg kommentere bare på hvad jeg ser. Men ingen er gode i dag.

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af mousebreaker »

Godt nok elendigt det her. Det eneste vi åbenbart er i stand til, er at slå indlæg ind mod en spiller som ikke kan heade.
Med MDH og Simsir på banen har vi fået lidt andre typer og MDH giver en ekstra trussel på standarder.
@fcm2020
Vi ser forskelligt på det og det er såmænd fint nok. MA troede jeg var blevet taget ud i pausen.

Evander har ikke været god og han lider bestemt under det stillestående angreb vi har, Mabil er kommet frem til flere indlæg og været på bolden meget.

Vildt at vi er i så store spillemæssige problemer mod Horsens som er uden deres to vigtigste spillere. Der mangler bare så meget.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3450
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af mousebreaker »

Jeg siger det bare, et nederlag i dag og derefter en udekamp mod FCN i næste runde. Så er vi måske nede på 6 point og så er momentum i den grad skiftet.
Bare fordi FCK har været i gavehumør behøver vi jo ikke gengælde tjenesten!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af JBT »

Man bliver sgu gal efter sådan en omgang lorte fodbold. Kommer til at tænke på Hobro kampen under KA. Frit fald. Og FCN ude næste gang som er i spilhumør.
Velkommen ind i mesterskabsduellen til FCK

Ronnie mangler i dag, Kaba kan ikke ramme en ladeport, om han så stod 5 meter derfra. Alle er ideforladte i dag inkl trænerstaben. Pinligt!

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg synes faktisk at meget af dette ringe fodbold falder tilbage på Priske.

Der var INTET andet end høje bolde ind til Kaba. INTET. Da de høje bolde ikke lykkes, hvad gør man så? Plan B er sgu at skifte flere høje folk ind og og så losse FLERE høje bolde ind. Kæmpe falliterklæring. Vi bliver ALDRIG til et europæisk hold, hvis vi ikke kan vinde over fucking Horsens.

Hvaeh... Evander, Vibe, Mabil og Dreyer er alle tekniske boldspillere. Jeg må sige, at jeg fatter ikke taktikken. Det er sgu ikke Lange Poul vi har derinde. Kan vi ikke engang udspiller Horsens, så kan vi lige så godt sende mesterskabet til København

Det er ikke så meget nederlaget der går mig på. Men MÅDEN det sker på. Totalt ideforladt taktik og ingen svar på eller fra sidelinjen.

Føj en gang lort i dag. Skam jer, spillere og ikke mindst trænerstaben.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af SimonH »

Vi har Superligaens dårligste kollektiv.

Jakla
Indlæg: 354
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Jakla »

Kun en kommentar : "lort" - og så videre til næste kamp mod et teknisk meget stærkt FCN

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af JBT »

Sensation uden lige. Vil gå så langt som at sige at denne kamp er værre end Hobro kampen under KA.

Første Horsens sejr på mch siden 2006

Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Fcm2020 »

Fodboldfan skrev:
1. jun 2020, 17:52
Jeg synes faktisk at meget af dette ringe fodbold falder tilbage på Priske.

Der var INTET andet end høje bolde ind til Kaba. INTET. Da de høje bolde ikke lykkes, hvad gør man så? Plan B er sgu at skifte flere høje folk ind og og så losse FLERE høje bolde ind. Kæmpe falliterklæring. Vi bliver ALDRIG til et europæisk hold, hvis vi ikke kan vinde over fucking Horsens.

Hvaeh... Evander, Vibe, Mabil og Dreyer er alle tekniske boldspillere. Jeg må sige, at jeg fatter ikke taktikken. Det er sgu ikke Lange Poul vi har derinde. Kan vi ikke engang udspiller Horsens, så kan vi lige så godt sende mesterskabet til København

Det er ikke så meget nederlaget der går mig på. Men MÅDEN det sker på. Totalt ideforladt taktik og ingen svar på eller fra sidelinjen.

Føj en gang lort i dag. Skam jer, spillere og ikke mindst trænerstaben.
Kunne ikke være mere enig . Det er mig en gåde at kaba ikke bliver taget ud i halvlegen. det her falder på træner staben .

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af FCM2000 »

skandaløs at man ikke kan tilspille sig en eneste chance i org. spilletid.

Kampens største skuffelse

Brian Priske (formåede ikke den rigtige opstilling, han må først og fremmest se på sig selv, det er ikke nok at forlange noget af spillerne, men han må også forlange noget af sig selv, han formåede ikke en reorganisation af holdet undervejs, manglende handlingskraft)

Kampen var ikke overraskende, og man burde have spillet med Rasmus N. fra start i front, for at gøre holdet farlig på dødbolde

spillere som MA, JA, kaba, mabil og Drejer er ikke form, manglende kvalitet på indlæg igen igen igen igen

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af Matjavsen »

FCM2000 skrev:
1. jun 2020, 18:01
skandaløs at man ikke kan tilspille sig en eneste chance i org. spilletid.

Kampens største skuffelse

Brian Priske (formåede ikke den rigtige opstilling, han må først og fremmest se på sig selv, det er ikke nok at forlange noget af spillerne, men han må også forlange noget af sig selv, han formåede ikke en reorganisation af holdet undervejs, manglende handlingskraft)

Kampen var ikke overraskende, og man burde have spillet med Rasmus N. fra start i front, for at gøre holdet farlig på dødbolde

spillere som MA, JA, kaba, mabil og Drejer er ikke form, manglende kvalitet på indlæg igen igen igen igen
Vi havde 2 store før Horsens's mål

FCM2000
Indlæg: 2136
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
1. jun 2020, 18:05
FCM2000 skrev:
1. jun 2020, 18:01
skandaløs at man ikke kan tilspille sig en eneste chance i org. spilletid.

Kampens største skuffelse

Brian Priske (formåede ikke den rigtige opstilling, han må først og fremmest se på sig selv, det er ikke nok at forlange noget af spillerne, men han må også forlange noget af sig selv, han formåede ikke en reorganisation af holdet undervejs, manglende handlingskraft)

Kampen var ikke overraskende, og man burde have spillet med Rasmus N. fra start i front, for at gøre holdet farlig på dødbolde

spillere som MA, JA, kaba, mabil og Drejer er ikke form, manglende kvalitet på indlæg igen igen igen igen
Vi havde 2 store før Horsens's mål
nu mener jeg 100 pct. chancer, uanset hjælper det ikke noget at man er handlingslammet efter Horsens scoring, handlingslammet på bænken.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af JBT »

Opstillingen var sådan set fin nok.
Priske kan jo kun gøre noget ved konceptet og ikke, at de alle intet rammer kvalitetsmæssigt i dag. Og at han ikke får nogle ting ændret, men sgu også svært når alle mand spiller bade fodbold efter for mange Corona øl (Men at det er ideforladt i 90 min er trænernes ansvar!)

Vi har en chance ved Evander tæt under mål i første halvleg og en enkelt halv, til simsir inden det bliver lidt tæt til sidst. Så 2 chancer (Plus niko og Vibe) på hele kampen burde du skrive… Mod fucking Horsens!

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R25: Midtjylland - Horsens

Indlæg af bifr05t »

Det er simpelthen så symptomatisk Midtjylland at tabe kampe på denne måde. Det ligner i bund og grund ikke at vi har rykket os en meter siden Kenneth Andersen tiden. Spillerne spiller ikke for hinanden, og der er ingen ting der lykkedes. Vi kommer ikke i Europa, hvis ikke vi hæver det katastrofale bundniveau vi så i dag.

Besvar