Europa League 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Europa League 19/20

Indlæg af mnm123 »

Der skal en overraskelse til for at slå Rangers

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Stoffer »

Rangers under Gerrard ser ualmindeligt svært ud. Jeg har kun set et par old firms, men de har spillet lige op med Celtic hver gang.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Europa League 19/20

Indlæg af henker »

Hvis vi ikke kommer til gruppenspil.. Så har Claus s.. Virkelig problem.. Og må se inden ad om vi er god nok..

Men ja jeg synes at vi se stærkere ud end sidste sæson.. Men har på fornemmelsen af at vi mangler stadigvæk lidt mere..

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Matjavsen »

Lad os håbe at Røven kan gejle spillerne op til denne kamp med hans erfaring fra Old firm.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Vijen »

Stoffer skrev:
22. jul 2019, 14:20
Rangers under Gerrard ser ualmindeligt svært ud. Jeg har kun set et par old firms, men de har spillet lige op med Celtic hver gang.
Det er jo som at vurdere Brøndby ud fra deres kampe imod FCK.

Vi har nogle spillere som kan gøre ondt på alle. Så hvis de ikke scouter os ordentligt, så kan deres forsvar altså godt få en overraskelse.

Celtic spillede Iøvrigt meget tætte kampe imod Rosenborg sidste år (4 kampe). Og Celtic er klart det bedste hold i Skotland.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Europa League 19/20

Indlæg af JBT »

Fin lodtrækning, det gir Steinlein mulighed for en undskyldning til at vi igen, ikke kommer i gruppespillet. Desværre for ham, har glasset alt for længe været fyldt op med Europa undskyldninger.

Rangers gir sig selv, chancerne er vel 5-10% sådan som målene pisser ind. Ubehageligt sted at spille på udebane også.

Det mest ærgerlige, er på de danske klubbers vegne, hvor det ser svært ud for alle i år, og vi risikerer ganske få lande point sammenlagt.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Matjavsen »

Det lyder til at Rangers er ved at skille sig af med en af deres bedste spillere som er Candeias.
De er ihvertfald lidt sure på deres facebook over det.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Densestar7430 »

5-10% chance? Arr...

Tænker max den er 60-40 i Rangers favør. Men shit en modstander som seedet hold i 3. Runde. Øv!

Men nok en rigtig fed away tur for dem der tager den!

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Stoffer »

Vijen skrev:
22. jul 2019, 14:38
Stoffer skrev:
22. jul 2019, 14:20
Rangers under Gerrard ser ualmindeligt svært ud. Jeg har kun set et par old firms, men de har spillet lige op med Celtic hver gang.
Det er jo som at vurdere Brøndby ud fra deres kampe imod FCK.

Vi har nogle spillere som kan gøre ondt på alle. Så hvis de ikke scouter os ordentligt, så kan deres forsvar altså godt få en overraskelse.

Celtic spillede Iøvrigt meget tætte kampe imod Rosenborg sidste år (4 kampe). Og Celtic er klart det bedste hold i Skotland.
Ja, det er lige præcis sådan. Jeg kan af gode grunde kun udtale mig på baggrund af det, som jeg har set.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Europa League 19/20

Indlæg af bifr05t »

Jeg tænker at det er en kamp, der virkelig kommer til at teste om KA er god nok til at være træner for en klub som vores, med den målsætning vi har. Jeg vil se det som en falliterklæring, hvis han stadig er træner skulle det glippe. Men 7-9-13, jeg håber og beder for et europæisk gruppespil!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Matjavsen »

Vi er enige om at næste sæson er vores sidste med de 7 point vi fik år tilbage?

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Europa League 19/20

Indlæg af bifr05t »

Vijen skrev:
22. jul 2019, 14:38
Vi har nogle spillere som kan gøre ondt på alle. Så hvis de ikke scouter os ordentligt, så kan deres forsvar altså godt få en overraskelse.
Hvis Rangers kun kigger på de første par kampe her, så tror jeg også at de kan komme til at fejlvurdere, hvor giftige vi i realiteten burde være. Dog kræver det at offensiven og defensiven bliver slebet, fordi lige nu er der kæmpe knaster hist og pist.

JBT
Indlæg: 2075
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Europa League 19/20

Indlæg af JBT »

OK - måske 20% men det her er Europa, og FCM har et forsvars problem som man ikke bør overse. FCM har været gennemsnitlige i opstarten og er det i Superligaen pt., så ingen grund til jubel optimisme, også med tanke på hvem vi ellers ikke har kunne slå i EL de senere år.

Rangers spillede ganske god bold i sidste sæson for dem der fulgte med i skotsk fodbold, også selvom de kun vandt en kamp i EL, har de gjort det super efter Gerrard er ankommet. Rammer de dagene (især på hjemmebane med deres fysik og organisation) er de sågar bedre end FCK, og burde vel ret beset bejle til CL oftere end EL, også selvom at de endnu ikke har fundet tilbage til gamle dages niveau.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 869
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af ABT »

Tung tung lodtrækning må man erkende. Mine umiddelbare tanker omkring et videre avancement;

Ting der taler for et videre avancement:

- Historisk har vi haft det fint med at præstere i europæisk sammenhæng, når vi er gået ind til kampene som underdog frem for som favorit; Southampton, Man Utd., Brügge for at nævne nogle stykker.

- Suppen har været i gang i en god rum tid inden opgørene. Omvendt forholder det sig for den skotske liga, som først skydes i gang lige inden EL-opgørene. Man kan håbe, at vores hold er mere samspillet og derigennem har et bedre udtryk og kampform.

- En af deres bedste spillere, Daniel Candeias, kan være på vej videre fra klubben. Det er ikke sikkert de kan få en ny mand ind, som kan gøre den samme forskel inden opgørene mod os.

- Vi skal ikke lade os forblinde af navnet Rangers. Efter min bedste overbevisning har de stadig et stykke op til Celtic.

Ting der taler imod et videre avancement:

- Rangers er et bundsolidt hold og klub, med en skræmmende hjemmebane.

- Ydermere nåede de det forjættede land sidste år, hvilket trods alt må give en overhånd på moral-kontoen.

- Vores forreste folk er en STOR ubekendt. Vi har endnu ikke set hvilken spiller(e) der skal vise sig afgørende i de store kampe, og give os de fornødne mål oppe foran. Forhåbentlig tegner der sig et tydeligere billede af dette inden opgørene.

- Vi har i træningskampene og i de første to kampe i Suppen henholdsvis lukket rigtig mange mål ind og modstanderne skabt chancer mod os i hobetal. Internationalt bliver dette straffet. Selvom vi i de første to superligakampe blot har lukket 1 mål ind, burde vi vel ret beset have lukket hvad der ligner 5 mål ind.

- Vi starter hjemme, og slutter ude.

Summasummarum er, at der skal levers en overraskelse for at det videre avancement skal lykkes.

Et slag på tasken vil jeg vurdere favoritværdigheden til et sted imellem 60-40 og 70-30 i Rangers favør.
/ ABT

Billede

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Europa League 19/20

Indlæg af henker »

Matjavsen skrev:
22. jul 2019, 14:50
Vi er enige om at næste sæson er vores sidste med de 7 point vi fik år tilbage?
Hvad mener du med det?

Besvar