Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Vijen »

Levski Sofia er på jagt efter Kraev, evt en lejeaftale. Lyder som en fornuftig ide.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
5. jun 2019, 11:32
mousebreaker skrev:
5. jun 2019, 11:24
Jeg bør iøvrigt også lige komme med en rettelse til mit tidligere indlæg. Rasmus Nicolaisen og Mikkel Duelund har også fået minutter som akademi-uddannede spillere. De var dog med i procenten som er under 8%.
Hvis man skal være helt nøjeregnende, så har du heller ikke helt ret i 0% teenage minutter, i og med Oliver Olsen fik debut og hele 1 minut mod Horsens, samt selvfølgelig Cajuste (19) som fik 83 minutter, hvis man da kan betegne ham som akademist.
Oliver Olsen's ene minut har jeg overset :lol: - dog ikke en fejltagelse jeg vil ligge søvnløs over, da den vist ikke ændrer pointen. Cajuste er et indkøb på lige fod med Brasilianerne. Indgår ikke som en spiller fra akademiet. I min optik er en akademi spiller en knægt som er flasket op på akademiet siden han var en 15-16 år.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af mousebreaker »

Vijen skrev:
5. jun 2019, 11:41
Levski Sofia er på jagt efter Kraev, evt en lejeaftale. Lyder som en fornuftig ide.
ja kan vi komme af med ham så er det bestemt ikke dårligt. Jeg har altid følt at når vi skiftede ham ind sidst i kampene så spillede vi frivilligt med 10 mand. Ingen grund til at han skal stå i vejen for en spiller fra akademiet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af ChristianJ »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ren-er-dyr

Ærgelige nyheder ang. Kurzawa. Som jeg husker det er frikøbsklausulen på ca. 1M EUR, så det må næsten også være hans personlige løn der er for høj. Tror desværre det bliver svært at finde en ligeså god back for de penge.

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af admin 3 »

ChristianJ skrev:
6. jun 2019, 15:11
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ren-er-dyr

Ærgelige nyheder ang. Kurzawa. Som jeg husker det er frikøbsklausulen på ca. 1M EUR, så det må næsten også være hans personlige løn der er for høj. Tror desværre det bliver svært at finde en ligeså god back for de penge.
Virker rimeligt tydeligt at tipsbladet følger den fremragende potcast Sort Snak.

Personlig holdning

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af ChristianJ »

admin 3 skrev:
6. jun 2019, 15:35
ChristianJ skrev:
6. jun 2019, 15:11
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ren-er-dyr

Ærgelige nyheder ang. Kurzawa. Som jeg husker det er frikøbsklausulen på ca. 1M EUR, så det må næsten også være hans personlige løn der er for høj. Tror desværre det bliver svært at finde en ligeså god back for de penge.
Virker rimeligt tydeligt at tipsbladet følger den fremragende potcast Sort Snak.

Personlig holdning
Det skriver de nu også sort på hvidt i artiklen at de gør :)

RockogRul
Indlæg: 7
Tilmeldt: 17. jul 2011, 13:10

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af RockogRul »

Paul måske på vej til Fenerbahce...
https://ajansspor.com/haber/fenerbahce- ... sti-305769

Google translate siger at forhandlinger er igang

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af THenry »

Der bliver nævnt i en af de første afsnit af Opgøret fra Heden, at der er interesse fra tyrkiske topklubber, men jeg er faktisk i tvivl om Fenerbahce kan lægge de op mod 10 mio euro, som vi pt. kræver for Paul?
https://www.transfermarkt.com/fenerbahc ... /verein/36

Via google translate får jeg det også til, at de vil lave en lejeaftale, og er det tilfældet, så bliver der ingen handel!

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af CasperA »

Eftersigende kræver vi minimum 8 mio. euro for Evander: https://globoesporte.globo.com/futebol/ ... orto.ghtml

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Densestar7430 »

Som jeg hører Steinlein i sort snart, så skal vi have truppen på plads tidligt, så vi står skarpt til EL kvalifikationen. Så dem der er her, er dem som vil blive og spille gruppespillet efterfølgende.

Samtidig siger han, at han vil give Dovbyk og Brumado chancen for at vise, vi ikke skal ud og hente en ny dyr første angriber efter Paul.

Med de udmeldinger kan jeg ikke se, at vi har hverken Paul eller en ny stjerneangriber klar til at spille os i gruppespillet, hvilket efter min mening vil være en enorm stor skuffelse!

Derudover så var det lidt ærgerligt, at der ikke blevet gået mere til Steinlein i sort snak (som jeg ellers er stor fan af). Han sad jo bare og skød den ene floskel af efter den anden.
Hvis der er nogen, som har til gode at høre den, så prøv at tæl hvor mange gange han siger “sammen dyrker vi drømmen” eller “den der opholder med at blive bedre, opholder med at være god”.....

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af bifr05t »

Densestar7430 skrev:
7. jun 2019, 01:17
Med de udmeldinger kan jeg ikke se, at vi har hverken Paul eller en ny stjerneangriber klar til at spille os i gruppespillet, hvilket efter min mening vil være en enorm stor skuffelse!
Jeg vil nu kalde det for en befrielse at Poul ikke skal ud at spille for os i Europa i den kommende sæson. Manden har hovedet et helt andet sted, og ønsker ikke længere at spille for Midtjylland eller i Superligaen, som det fremgår af dokumentaren "Oprøret fra heden".

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Matjavsen »

CasperA skrev:
6. jun 2019, 23:29
Eftersigende kræver vi minimum 8 mio. euro for Evander: https://globoesporte.globo.com/futebol/ ... orto.ghtml
Fed læsning.

Virker som om han rigtig godt kan lige at bo i Danmark.


Ville være så fedt for vores brand hvis vi sælger Evander til Porto.

Kom til Midtjylland og du kommer ud til nogle af de største klubber i Europa

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Densestar7430 »

bifr05t skrev:
7. jun 2019, 08:08
Densestar7430 skrev:
7. jun 2019, 01:17
Med de udmeldinger kan jeg ikke se, at vi har hverken Paul eller en ny stjerneangriber klar til at spille os i gruppespillet, hvilket efter min mening vil være en enorm stor skuffelse!
Jeg vil nu kalde det for en befrielse at Poul ikke skal ud at spille for os i Europa i den kommende sæson. Manden har hovedet et helt andet sted, og ønsker ikke længere at spille for Midtjylland eller i Superligaen, som det fremgår af dokumentaren "Oprøret fra heden".
Haha ja det kan du selvfølgelig have ret i, men synes nu stadig det er MEGET naivt, hvis klubben tror på Dovbyk, Brumado og George kan spille os i et europæisk gruppespil.

Sælg Paul og sælg eller udlej George og så køb en stærk angriber der kan træde direkte ind i start 11'eren og tage overfor good Paul.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
7. jun 2019, 10:51
bifr05t skrev:
7. jun 2019, 08:08
Densestar7430 skrev:
7. jun 2019, 01:17
Med de udmeldinger kan jeg ikke se, at vi har hverken Paul eller en ny stjerneangriber klar til at spille os i gruppespillet, hvilket efter min mening vil være en enorm stor skuffelse!
Jeg vil nu kalde det for en befrielse at Poul ikke skal ud at spille for os i Europa i den kommende sæson. Manden har hovedet et helt andet sted, og ønsker ikke længere at spille for Midtjylland eller i Superligaen, som det fremgår af dokumentaren "Oprøret fra heden".
Haha ja det kan du selvfølgelig have ret i, men synes nu stadig det er MEGET naivt, hvis klubben tror på Dovbyk, Brumado og George kan spille os i et europæisk gruppespil.

Sælg Paul og sælg eller udlej George og så køb en stærk angriber der kan træde direkte ind i start 11'eren og tage overfor good Paul.
Hvis nu klubben tænker som nogle fans (eller i al fald en: overtegnede) så sammensætter man gruppen af angribere med henblik på at klare sig godt i superligaen og pokalen, fordi man under alle omstændigheder ikke ser det som realistisk, at vi opnår EL gruppespil.

Personligt mener jeg godt, at de tre angribere - hvis de spiller til deres bedste - kan have europæisk kvalitet. Udfordringen for dem alle er deres bundniveau og stabilitet.

Selv hvis jeg medregner bundniveau, så mener jeg, at den gruppe af angribere er tilstrækkelig til superligaen og pokalen.

Som en sidebemærkning, jeg er ikke overbevist om, at en som fx Ingvartsen vil kunne gøre nogen forskel i et kval til gruppespil. Han har siddet ude i længe. Jeg tror at lignende problematikker vil gælde for stort set alle angribere, som vi kan få fingere i. Enten har de siddet ude i et stykke tid, ellers er de unge - de kan også være uforløste på anden vis. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan vi kan købe en angriber, der kan løfte holdet i tiden uden en enorm økonomisk investering. Og så er vi tilbage ved sandsynligheden for et europæisk gruppespil i det hele taget - det er jo ikke fordi, at vi med en angriber, selv hvis han er virkelig dygtig, er i nærheden af 50 % sandsynlighed for et gruppespil. Giver det så mening at smide et voldsomt beløb afsted? - Ikke i min optik.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Cortez »

Stoffer skrev:
7. jun 2019, 11:05
Densestar7430 skrev:
7. jun 2019, 10:51
bifr05t skrev:
7. jun 2019, 08:08


Jeg vil nu kalde det for en befrielse at Poul ikke skal ud at spille for os i Europa i den kommende sæson. Manden har hovedet et helt andet sted, og ønsker ikke længere at spille for Midtjylland eller i Superligaen, som det fremgår af dokumentaren "Oprøret fra heden".
Haha ja det kan du selvfølgelig have ret i, men synes nu stadig det er MEGET naivt, hvis klubben tror på Dovbyk, Brumado og George kan spille os i et europæisk gruppespil.

Sælg Paul og sælg eller udlej George og så køb en stærk angriber der kan træde direkte ind i start 11'eren og tage overfor good Paul.
Hvis nu klubben tænker som nogle fans (eller i al fald en: overtegnede) så sammensætter man gruppen af angribere med henblik på at klare sig godt i superligaen og pokalen, fordi man under alle omstændigheder ikke ser det som realistisk, at vi opnår EL gruppespil.

Personligt mener jeg godt, at de tre angribere - hvis de spiller til deres bedste - kan have europæisk kvalitet. Udfordringen for dem alle er deres bundniveau og stabilitet.

Selv hvis jeg medregner bundniveau, så mener jeg, at den gruppe af angribere er tilstrækkelig til superligaen og pokalen.

Som en sidebemærkning, jeg er ikke overbevist om, at en som fx Ingvartsen vil kunne gøre nogen forskel i et kval til gruppespil. Han har siddet ude i længe. Jeg tror at lignende problematikker vil gælde for stort set alle angribere, som vi kan få fingere i. Enten har de siddet ude i et stykke tid, ellers er de unge - de kan også være uforløste på anden vis. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan vi kan købe en angriber, der kan løfte holdet i tiden uden en enorm økonomisk investering. Og så er vi tilbage ved sandsynligheden for et europæisk gruppespil i det hele taget - det er jo ikke fordi, at vi med en angriber, selv hvis han er virkelig dygtig, er i nærheden af 50 % sandsynlighed for et gruppespil. Giver det så mening at smide et voldsomt beløb afsted? - Ikke i min optik.
Meget enig. Man kan jo begynde med at få de spillere vi har til at spille fodbold sammen. Så er vi da i hvert fald et skridt videre.

/Cortez

Låst