DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JREwing
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. feb 2019, 18:33

DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af JREwing »

Hejsa

Ja, jeg skriver ikke herinde til dagligt, men følger dog med herinde.

Da jeg bor, og har boet i Kolding de sidste små 20 år, så har det jo altid været en drøm, at FC Midtjylland kom på besøg her i Kolding. Så stor var glæden, da det lige netop var dem vi trak i Pokalen..

Nu vil jeg gerne hjælpe med at gøre lidt til gengæld for FC Midtjylland og klubbens fans.

Hvis der er interesse for det, så vil jeg gerne kontakte nogle af de værtshuse der ligger i Låsbygade, ( som ligger 500 m. fra Kolding station ) og sørge for at det kunne være et samlings sted inden man i fællesskab gik mod station.

Alt efter hvor mange vi kan blive, kan det også rykkes lidt tættere ind til mod centrum, og så er der måske 1200 m. at gå efter følgende.

Men hvad er stemningen herinde? Nu er det jo en tirsdag aften, osv.

Nu kører jeg selv herfra Kolding, til alle hjemmekampene, og det tager 1 time i bil fra MCH Arena.

Ville håbe der kunne blive stor opbakning, men meld ind med spørgsmål, hvis der måtte være nogle.

Vi SKAL videre i Pokalen den aften, så ALLE mand til Kolding.

Jonas

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 5 marts.

Indlæg af Flemse »

Jeg er desværre selv forhindret den dag, men du får lige et LIKE for initiativet! :fcm: :P

Fenris
Indlæg: 84
Tilmeldt: 11. jul 2014, 12:45

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 5 marts.

Indlæg af Fenris »

Er det ikke d. 13?

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 5 marts.

Indlæg af Flemse »

Fenris skrev:
13. feb 2019, 09:02
Er det ikke d. 13?
Jo, det er onsdag den 13. marts :-)

JREwing
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. feb 2019, 18:33

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af JREwing »

JREwing skrev:
12. feb 2019, 16:06
Hejsa

Ja, jeg skriver ikke herinde til dagligt, men følger dog med herinde.

Da jeg bor, og har boet i Kolding de sidste små 20 år, så har det jo altid været en drøm, at FC Midtjylland kom på besøg her i Kolding. Så stor var glæden, da det lige netop var dem vi trak i Pokalen..

Nu vil jeg gerne hjælpe med at gøre lidt til gengæld for FC Midtjylland og klubbens fans.

Hvis der er interesse for det, så vil jeg gerne kontakte nogle af de værtshuse der ligger i Låsbygade, ( som ligger 500 m. fra Kolding station ) og sørge for at det kunne være et samlings sted inden man i fællesskab gik mod station.

Alt efter hvor mange vi kan blive, kan det også rykkes lidt tættere ind til mod centrum, og så er der måske 1200 m. at gå efter følgende.

Men hvad er stemningen herinde? Nu er det jo en tirsdag aften, osv.

Nu kører jeg selv herfra Kolding, til alle hjemmekampene, og det tager 1 time i bil fra MCH Arena.

Ville håbe der kunne blive stor opbakning, men meld ind med spørgsmål, hvis der måtte være nogle.

Vi SKAL videre i Pokalen den aften, så ALLE mand til Kolding.

Jonas

JREwing
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. feb 2019, 18:33

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 5 marts.

Indlæg af JREwing »

Undskyld.

Det er selfølgelig den 13 marts.

Jeg kan ikke lige finde ud af at rette i overskriften, så er der en der kan hjælpe med det? Eller er det fordi jeg er på fra mobil?

JREwing
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. feb 2019, 18:33

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 15 marts.

Indlæg af JREwing »

Og den der har ændret overskriften, må så gerne en sidste gang rette datoen til Onsdag den 13 marts. Tak

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 15 marts.

Indlæg af admin 3 »

JREwing skrev:
13. feb 2019, 19:00
Og den der har ændret overskriften, må så gerne en sidste gang rette datoen til Onsdag den 13 marts. Tak
Sådan den 13, havde ikke fanger den del i første omgang

nico5405
Indlæg: 120
Tilmeldt: 2. aug 2010, 23:11

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af nico5405 »

JREwing skrev:
12. feb 2019, 16:06
Hejsa

Ja, jeg skriver ikke herinde til dagligt, men følger dog med herinde.

Da jeg bor, og har boet i Kolding de sidste små 20 år, så har det jo altid været en drøm, at FC Midtjylland kom på besøg her i Kolding. Så stor var glæden, da det lige netop var dem vi trak i Pokalen..

Nu vil jeg gerne hjælpe med at gøre lidt til gengæld for FC Midtjylland og klubbens fans.

Hvis der er interesse for det, så vil jeg gerne kontakte nogle af de værtshuse der ligger i Låsbygade, ( som ligger 500 m. fra Kolding station ) og sørge for at det kunne være et samlings sted inden man i fællesskab gik mod station.

Alt efter hvor mange vi kan blive, kan det også rykkes lidt tættere ind til mod centrum, og så er der måske 1200 m. at gå efter følgende.

Men hvad er stemningen herinde? Nu er det jo en tirsdag aften, osv.

Nu kører jeg selv herfra Kolding, til alle hjemmekampene, og det tager 1 time i bil fra MCH Arena.

Ville håbe der kunne blive stor opbakning, men meld ind med spørgsmål, hvis der måtte være nogle.

Vi SKAL videre i Pokalen den aften, så ALLE mand til Kolding.

Jonas
Hej Jonas.

Kan du ikke smide mig en besked på facebook, så kan få gjort mere til det, selvom det er en hverdags aften kunne det være et fint initiativ, og det er sådanne tiltag vi gerne vil gøre mere i, da det samler fanscenen og knytter bånd. :D :fcm:

Med venlig hilsen

Nicolai Nordbjerg Eichmeyer

4096
Indlæg: 163
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af 4096 »

Att Jonas.

Ved du evt. noget om parkeringsforhold ved AutoCentralen Park, og udebaneafsnittet? :-)

JREwing
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. feb 2019, 18:33

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af JREwing »

Ved du evt. noget om parkeringsforhold ved AutoCentralen Park, og udebaneafsnittet? :-)

Ja, der er et stort område ved SydDansk universitet, og derfra er der siger 5 min. gang til udebane afsnittet. Man kan også parkere ved Station Vej, men så tror jeg man skal være tidlig ude.

Jeg kender som sådan ikke selv udebane afsnittet, men du skal ikke forvente dig noget særligt. Det er mere en jordvold, end noget andet.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber at Manjrekar James er i truppen som gardering og pga, hans speed. Vi skal ikke risikere at blive løbet over af Kolding.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af THenry »

Det bliver spændende at se, hvordan KA blander kortene, og hvor mange udskiftninger, vi ser. Det er oplagt, at Mikkel Andersen er på kassen.

Jeg tror også vi får George at se fra start. Det har han fortjent. Jeg kan både se, at det enten bliver i stedet for Paul, eller at vi stiller op med to store angribere fra start.

Derudover synes jeg det vil være oplagt, at Døhr får en kamp på højre wingback, mens Kurzawa får startdebut på den modsatte wingback.

Jeg kan også se, James få sin debut, og muligvis er med fra start i stedet for formentlig Kian eller Erik.

Wolves1999
Indlæg: 4
Tilmeldt: 7. mar 2019, 23:36

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af Wolves1999 »

Hejsa jeg skulle rigtigt kører med en kammerat til kampen, men han er gået hen og blevet forhindret... Så ville høre hvad folk gjorde, er det i bus eller tog, eller endda begge dele?

På forhånd tak for svar :)

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal kampen vs. Kolding IF den 13 marts.

Indlæg af 974 »

Du har i hvert fald mulighed for at køre med BW-bussen her:

https://blackwolves.foreninglet.dk/memb ... 801/0/3161

Besvar