17. Eller 18. Marts
Dog værd at holde øje med Corona virus, som har udsat 3 andre kampe i turneringen (3 italienske hold, der har hjemmebane),
og nu også har givet karantæner til personer i Ajaxs stab, selvom det er omkring deres A hold.
17. Eller 18. Marts
Rasmus Ankersen var ude med tweet sidste år til undersøgelsen:Christian skrev: ↑17. maj 2020, 08:08Jeg er ikke sikker på hvad kriterierne er for den rangliste der er lavet, men selvom jeg synes FCM gør det rigtig godt på akademiet, håber jeg da de vil nærlæse ranglisten inkl. Begrundelsen, og overveje om det kan gøres endnu bedre end det allerede er.
Jeg undrer mig over Fcks placering, men de har måske flere i superligatruppen end jeg lige kan se for mig.
Tak for opdatering.Steffen am skrev: ↑17. jun 2020, 23:14Så er der nyt om Youth League og Ajax kampen.
Desværre ingen hjemmebane, men neutral grund.
Tæt kampprogram de får, hvis det går godt.
Round of 16
16 August, Nyon
Final tournament
Quarter-finals: 18/19 August, Nyon
Semi-finals: 22 August, Nyon
Final: 25 August, Nyon
Tror jeg ikke, udover at vi kan tage vores talenter fra Nigeria op før.Acebone skrev: ↑27. mar 2021, 09:30Der går rygter om, at FIFA pusler med planer om at tillade internationale transfere ned til 16 år. Chefen for det brasilianske fodboldforbund har i hvert fald sagt noget i den dur:
https://www.uol.com.br/esporte/futebol/ ... rencia.htm
Man kan mene om det, hvad man vil, men det kunne potentielt være en gamechanger for akademiet og Ebedei.