Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Skadestuen

Indlæg af tubbe93 »

Flemse skrev:
3. aug 2018, 14:46
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... tillingen/
Graversen fortæller også, at Artem Dovbyk er skadet og at det er grunden til at han ikke har været med i de seneste kamptrupper. Han kan ikke komme nærmere ind på diagnosen eller tidshorisonten på grund af de nye GDPR-regler.
Så det er simpelthen EU's skyld, at vi ikke får noget at vide om Dovbyks skade? Er det så også dem, der er skyld i, at vi ikke må få noget at vide om f.eks. reserveholdet? Og hvorfor må de andre klubber fortælle ting, når vi ikke må?
Det er ikke noget nyt, at klubberne ikke må fortælle om skader på grund af GDPR. Det har været fremme tidligere. Divisionsforeningen har på et seminar med klubberne i forbindelse med GDPR oplyst, at klubberne ikke må fortælle om skader, da det er personfølsomme oplysninger. Derfor skal medierne nu gå til spillerne selv og høre til, hvad der er i vejen, hvis det skal være helt officielt.

Det er dog ikke noget alle klubberne endnu er begyndt at efterleve, og der er sikkert også mulighed for at komme uden om forordningen, hvis man ønsker det. Det kunne sikkert skrives ind i kontrakterne, at spillerne giver klubberne lov til at må fortælle om skader.

Det kan dog godt blive en god undskyldning for at lukke endnu mere ned, så modstanderne ikke kender til status på skadede spillere. Men det er godt nok hæmmende for os fans, at vi ikke har nogen idé om, hvornår vi kan forvente at se Dovbyk igen.
FCM!
FCM!
FCM!

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Skadestuen

Indlæg af THenry »

FCM taler aldrig om tidsprognoser på skadede spillere (og elsker jo generelt at udlægge røgslør, når der skal udtages en kamptrup), så det er jo belejligt for Svend, at han nu kan begrunde det med henvisning til GDPR, men enig i, at det er skide irriterende for os fans.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Skadestuen

Indlæg af Steffen am »

Ja nemlig.

Klubben kan bare spørge Dovbyk om de må sige noget,
Men er en belejelig undskyldning.

Og ja FCM har altid dækket til med skader og har vel kgså altid været dårlig til generelt kommunikation og dækning af klubben. I hvert fald siden Hans Krabbe var i klubben

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: Skadestuen

Indlæg af Uldkraemmeren »

Rilwal Hassan var med i gårsdagens træning med bold. Jeg håber det er et tegn på at han snart er tilbage

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Skadestuen

Indlæg af 974 »

Steffen am skrev:
3. aug 2018, 18:07
Ja nemlig.

Klubben kan bare spørge Dovbyk om de må sige noget,
Men er en belejelig undskyldning.

Og ja FCM har altid dækket til med skader og har vel kgså altid været dårlig til generelt kommunikation og dækning af klubben. I hvert fald siden Hans Krabbe var i klubben
Synes snart at der bliver kørt lidt for meget i den samme rille, som andre på forummet er blevet kraftigt kritiseret for :o :idea:

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Skadestuen

Indlæg af tatoo »

Uldkraemmeren skrev:
3. aug 2018, 18:10
Rilwal Hassan var med i gårsdagens træning med bold. Jeg håber det er et tegn på at han snart er tilbage
Jeg var ved at tro han havde stoppet karrieren !! men godt at høre han er i live endnu.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Skadestuen

Indlæg af Jesper BW1100 »


ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: Skadestuen

Indlæg af ben2han »

Dovbyk er der nogle der har set ham med krykker ? eller

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Skadestuen

Indlæg af AltidFCM »

ben2han skrev:
16. aug 2018, 18:48
Dovbyk er der nogle der har set ham med krykker ? eller
På hans Instagram ligner det, at han er rejst hjem..

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Skadestuen

Indlæg af Peter »

Sviatchenko har på sin insta story skrevet at han er tilbage i træning og håber at være klar torsdag :)

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Skadestuen

Indlæg af Benzo »

Ifølge Thorup er truppen skadesfri, selv Rilwan træner med:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... trapperne/

Det må vel betyde at også Dovbyk er skadesfri? Nogen der ser træninger der kan be/afkræfte?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Skadestuen

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Er der nogen som kan/vil oversætte dovbyks seneste Instagram post ? Det står på russisk eller noget? På billedet ligger han i en sygehus seng på Silkeborg sygehus? På forhånd tak
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Skadestuen

Indlæg af Noe »

bobthebuilder_dk skrev:
29. aug 2018, 19:44
Er der nogen som kan/vil oversætte dovbyks seneste Instagram post ? Det står på russisk eller noget? På billedet ligger han i en sygehus seng på Silkeborg sygehus? På forhånd tak
Google translate, men det burde være til at forstå essensen:

"Alt er godt, tak for støtteordene 🙌
Jeg lover at jeg vil returnere endnu mere ☝️
Vi går ovenpå !!!"

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Skadestuen

Indlæg af Acebone »

Jeps, de to sidste sætninger mere præcist:

"Jeg lover, jeg vender endnu stærkere tilbage.
Kommer over det!"

Men det ser da lidt vildt ud; ligger han med drop? Er der sket noget nyt? Opereret?

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Skadestuen

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:Jeps, de to sidste sætninger mere præcist:

"Jeg lover, jeg vender endnu stærkere tilbage.
Kommer over det!"

Men det ser da lidt vildt ud; ligger han med drop? Er der sket noget nyt? Opereret?
Det er vel som frygtet: operation og lang pause ☹️

Besvar