Lejesvende

Om FC Midtjylland og Black Wolves
EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Lejesvende

Indlæg af EsbenVest »

Torp med sin første startplads for Kortrijk i går, hvor han spillede 77 minutter, og hans hold klarede sig videre i den belgiske pokal. Lidt lysglimt for Torp.

Sory Kaba fik 45 min i samme turnering. Hans hold, Leuven, var bagud 1-0 ved halvleg, og Kaba blev så skiftet ind. Kampen endte med sejr, og Kaba fik en assist. Lad os håbe, at Kaba får vist sig godt frem i Belgien, så vi kan slippe af med ham til sommer.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

Direkte rødt til Sory Kaba i gårsdagens kamp. Jeg synes den er hårdt dømt, en situation hvor han går efter bolden i feltet, men ender med at stemple en modstander ned af læggen. Rent uheld, intet ondt - og i mine øjne intet hensynsløst. https://twitter.com/i/status/1469702126918111236

Desværre er han inkl. kampen igår nu inde i en stime på 6 klubkampe i streg uden mål. Inden da, havde han dog præsteret 6 mål på 4 kampe.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

MFKM skrev:
12. dec 2021, 14:09
Direkte rødt til Sory Kaba i gårsdagens kamp. Jeg synes den er hårdt dømt, en situation hvor han går efter bolden i feltet, men ender med at stemple en modstander ned af læggen. Rent uheld, intet ondt - og i mine øjne intet hensynsløst. https://twitter.com/i/status/1469702126918111236

Desværre er han inkl. kampen igår nu inde i en stime på 6 klubkampe i streg uden mål. Inden da, havde han dog præsteret 6 mål på 4 kampe.
På trods af det røde kort, så er han med fra start i dagens kamp - så det kunne tyde på at kendelsen er blevet omstødt i deres disciplinær instans. Leuven er bagud 0-1 mod Brügge ved pausen.

Imponerende ringe VAR arbejde i Belgien tilsyneladende. Først dømmer dommeren - korrekt - et frispark uden at give rødt kort. Så sidder der en dommer i VAR rummet, der mener det er en klar og åbenlys fejl. Så kommer dommeren ud og ser den på skærmen og er enig i VAR dommerens vurdering. Så bliver den omstødt af deres svar på disciplinær instansen, der må have konkluderet at det aldrig skulle have været rødt.

Jeg var godt nok blevet rasende, hvis så elendigt et scenarie havde udspillet sig mod Kaba, da han var Midtjylland spiller.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

Lössl stater på kassen for Brentford i dagens FA Cup kamp mod Port Vale.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Lejesvende

Indlæg af Acebone »

August Priske gør det godt i PSV:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... er-legende

Næste salg af en spiller, der ikke har fået debut for os?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Lejesvende

Indlæg af Ravnen »

Så er Lossl tilbage på bænken..

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Lejesvende

Indlæg af MFKM »

Sjældent vi får lov at skrive det om vores lejesvende, men Lossl med fra start mod United i Premier League. Ligner han indtil videre har vundet kampen om at blive 1. målmand, imens Raya er skadet.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Starbucks »

Ja, det tog vel 2 træningsuger og 2 kampe på bænken og 1 FA cup start at vinde den keeper kamp…. Jeg syntes det er fremragende at han i dag står og dirigerer i Premier Fucking League mod CR7 mens vi ikke kan og vil bruge ham. Presset på Elias kan næppe blive større for at præstere nu…

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Lejesvende

Indlæg af Danand123 »

Arh, det synes jeg nu ikke. Ønsker Løssl det bedste, men det han har leveret i aften og for den sags skyld i Fcm, ser jeg ikke lægge et stort pres på Elias. Faktisk lidt træt af alle de kommentarer omkring Elias, som om han allerede har kostet os en masse point i foråret. Jesper Hansen kostede også point en gang imellem, men selvfølgelig reddede han endnu flere.

Løssl er fortid i Fcm og lad os støtte vores store talent i stedet.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Starbucks »

Jeg støtter også Elias, men jeg syntes klubbben har håndteret det elendigt og det pres der ligger på ham er voldsomt. Jeg syntes at han bliver gjort til noget, han endnu ikke er eller har vist. Og det har kostet os en klasse keeper og det er lidt mit issue her

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Starbucks »

Og Lössl napper endnu en PL kamp for Brentford, og de første 16min viser han virkelig godt spil med fødderne og i en god sweeper rolle…

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Lejesvende

Indlæg af Danand123 »

Starbucks skrev:
22. jan 2022, 16:18
Og Lössl napper endnu en PL kamp for Brentford, og de første 16min viser han virkelig godt spil med fødderne og i en god sweeper rolle…
Igen Løssl ser skidt ved et mål. Kan stadig ikke se, det giver øget pres på Elias.

Øv for Jonas.
Senest rettet af Danand123 22. jan 2022, 18:07, rettet i alt 1 gang.

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: Lejesvende

Indlæg af Fcm5600 »

Starbucks skrev:
22. jan 2022, 16:18
Og Lössl napper endnu en PL kamp for Brentford, og de første 16min viser han virkelig godt spil med fødderne og i en god sweeper rolle…
Så har Løssl sluppet 2 ind, som han kunne have gjort mere ved...

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Lejesvende

Indlæg af Danand123 »

Fcm5600 skrev:
22. jan 2022, 18:06
Starbucks skrev:
22. jan 2022, 16:18
Og Lössl napper endnu en PL kamp for Brentford, og de første 16min viser han virkelig godt spil med fødderne og i en god sweeper rolle…
Så har Løssl sluppet 2 ind, som han kunne have gjort mere ved...
Ved ikke om han kunne gøre noget ved det første, men det er klassisk for ham at sætte sig ned på knæ og kigge på bolden i stedet for at kaste sig efter den.

Starbucks
Indlæg: 324
Tilmeldt: 26. maj 2011, 09:06

Re: Lejesvende

Indlæg af Starbucks »

Ro på manner / få tager mål nummer et / på en virkelig god dag tager han mål nummer 2, men den er sgu smækket ind med en vanvittig kvalitet og hånden han får på er ikke stærk nok…

Besvar