Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

I podcasten nævnte I noget med at man kunne tegne et støtte abonnement. Hvor kan jeg gøre det henne?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

I podcasten nævnte I noget med at man kunne tegne et støtte abonnement. Hvor kan jeg gøre det henne?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Peter »

Le Compte skrev:
25. jan 2019, 13:12
I podcasten nævnte I noget med at man kunne tegne et støtte abonnement. Hvor kan jeg gøre det henne?
https://twitter.com/SortSnakPodcast - Profil teksten på twitter er der nogle muligheder :)

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Le Compte »

tak :)
Jeg fandt det via facebook
https://sortsnakpodcast.10er.dk/
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Le Compte skrev:
25. jan 2019, 13:47
tak :)
Jeg fandt det via facebook
https://sortsnakpodcast.10er.dk/
Fint du selv fandt det!
Jeg regner med at skrive lidt mere om det i løbet af de næste par dage. Vil gerne forklare og begrunde lidt, hvorfor folk skulle støtte podcasten. Derfor nævnte jeg det ikke i linket til podcasten.
Udover 10er.dk er der også mulighed for at donere via Mobilepay på 600508

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
25. jan 2019, 14:00
Le Compte skrev:
25. jan 2019, 13:47
tak :)
Jeg fandt det via facebook
https://sortsnakpodcast.10er.dk/
Fint du selv fandt det!
Jeg regner med at skrive lidt mere om det i løbet af de næste par dage. Vil gerne forklare og begrunde lidt, hvorfor folk skulle støtte podcasten. Derfor nævnte jeg det ikke i linket til podcasten.
Udover 10er.dk er der også mulighed for at donere via Mobilepay på 600508
For mig er det begrundelse nok, at vi har fået et alternativ til de traditionelle mediers fokus på klubber med den største fanbase. Hvis de da ikke kaster alt til side for et racerløb. En unik og dybdegående behandling af FCM fra folk, der ved hvad de taler om. At Sort Snak så oven i købet er en velproduceret, seriøs og sjov omgang, der i øvrigt roses af både med- og modfans, er en kæmpe bonus.

Jeg har støttet. Og jeg vil opfordre andre til at gøre det samme. Mange bække små..

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Crowdfounding af Sort Snak
Der er nu mulighed for at støtte udviklingen af Sort Snak - enten gennem et abonnement på https://sortsnakpodcast.10er.dk eller via Mobilepay: 600508
Vi er lykkelige og beærede over hver en krone, som folk vil støtte os med, så intet beløb er for småt. Det handler om de mange bække små.

Hvorfor nu det?
Som vi tidligere har offentliggjort, så kører podcasten nu selvstændigt uden involvering af FCM. Da der er nogle udgifter til udstyr og licenser for at drive podcasten, har vi allieret os med Spar Nord som sponsor og BW som samarbejdspartner. Vi er rigtig glade for, at de har været positive over for at hjælpe os, og det dækker den basale finansiering for 2019 ift det setup vi har nu.

Grunden til at vi også begynder med crowdfounding er, at vi - ligesom klubben - har større ambitioner end budgetter lige nu. Vi har nogle nogle ideer til at udvikle podcasten, som kræver yderligere investeringer i mere mobilt udstyr end vi har i dag.

Hvad er det, vi vil lave?
Der er flere ideer, men der er specielt to ting, hvor vi allerede er i gang med planlægningen og har de første aftaler i hus. For det første en serie podcasts med de største profiler i klubbens historie. Kald det “Hall of Fame” eller “legendeinterviews”. Man skal huske sine helte, og det vil være vores måde at gøre det på. For det andet en jubilæumsserie i anledningen af klubbens 20-års jubilæum, hvor vi får fortalt historien om FCM fra “Oprykningen med Ove” til “Triumfen med Thorup” gennem snakke med vores 7 tidligere cheftrænere, der hver især fortæller om, hvad der rørte sig i klubben både på og udenfor banen i deres periode.

For at gennemføre de ideer, skal vi lidt mere rundt i landet, end vi plejer at være. Derfor skal vi have noget udstyr, der kan være i en rygsæk i stedet for en flyttekasse. Det ekstra udstyr vil også betyde, at vi har backup, hvis vores nuværende skulle bryde sammen af den ene eller anden grund. Hvis det skete lige nu, ville det betyde, at podcasten stoppede, indtil vi på den ene eller anden måde kunne skaffe finansiering til nyt udstyr.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af THenry »

Det er absolut spændende tanker I har for Sort Snak i 2019, så håber meget, at vi kan få samlet økonomi sammen, så I kan fortsætte det fantastiske arbejde.

Jeg hører, at Troels Bech er flygtet til Italien, og han er vist ikke så glad for at snakke FCM efter sidste sæson, så I må behandle ham pænt ;)
Men svigter Troels, så må I hive fat i Jørn Aaes, der står noteret for 1 kamp i spidsen for FCM :lol:

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

THenry skrev:
26. jan 2019, 16:36
Jeg hører, at Troels Bech er flygtet til Italien, og han er vist ikke så glad for at snakke FCM efter sidste sæson, så I må behandle ham pænt ;)
Men svigter Troels, så må I hive fat i Jørn Aaes, der står noteret for 1 kamp i spidsen for FCM :lol:
Aaes-podcasten vil nok blive lige vel kort, så ham har vi udeladt :-)
Det skal nok blive en god podcast med Troels.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Kent jeg håber I laver endnu en transferspecial hvis vi lykkedes med at hente alle 3 brassere i dette vindue, kunne være meget interressant at høre hvad Brasserbold mener om de nye, det var fantastisk at høre om Evander da vi lejede ham i sommers.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Sniper skrev:
31. jan 2019, 16:15
Kent jeg håber I laver endnu en transferspecial hvis vi lykkedes med at hente alle 3 brassere i dette vindue, kunne være meget interressant at høre hvad Brasserbold mener om de nye, det var fantastisk at høre om Evander da vi lejede ham i sommers.
Vi skal nok få lavet krøller på vinduet :-)
Brasserbold står også på min liste over dem, vi skal forsøge at få fat i.

christian1DK
Indlæg: 43
Tilmeldt: 4. aug 2016, 21:58

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af christian1DK »

Brasserbold gjorde det rigtig godt sidste gang,
så vil se frem til at høre hvad de har at sige om den/de nye fra brasilien :)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

‪Så er vinduet lukket og #BenhamTime skuffede heller ikke i år! Det gør Rasmus Ankersen nok heller ikke, når vi evaluerer vinduet med ham på tirsdag. Men hvad skal vi spørge om? Har du spørgsmål du brænder for at få svar på, så skriv dem her, så tager vi dem med!

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af THenry »

Jeg er meget imponeret over den hylde, som vi henter brasilianere på. Det er spillere med kampe i Serie A og/eller ungdomslandskampe. Spiller Evandro Ferreira en vigtig rolle i at åbne op for at hente spillere på forholdsvist høje hylder i Brasilien?

Er det blot begyndelsen på en strategisk satsning vi har set med at købe forholdsvist dyre brasilianske talenter med et enorm potentiale på den lange, som kan sælges videre meget dyrt. Altså skal FCM være en hub ind i Europa for store talenter fra Brasilien, der skal udvikles og tilpasses europæisk fodbold, inden de skal sælges videre til større klubber?

Satsningen på brasilianske spillere lyder som en opgradering på teknik og boldspil, hvor vi tidligere har haft meget fokus på fysik og powerfodbold. Er det en bevidst handling og vision om, at vi skal blive et bedre boldspillende hold i fremtiden?

Hvordan ser du den ideelle placering på en skala, hvor de to yderpunkter er Pulis Stoke (stort fokus på fysik, dødbold og lange indkast) og Peps Barcelona (fokus på teknik og flydende passningsspil), og hvor vil du gerne have FCM ligger på denne skala? :lol:

Husum
Indlæg: 62
Tilmeldt: 24. aug 2009, 12:12

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Husum »

I forhold til købet af Brumado så adskiller det sig fra de to andre brasilianere ved ikke at være en lejekontrakt med en købsoption, men i stedet at være et køb med det samme. Hvad er det som har gjort man har været så sikker i sin sag her, at man har givet et forholdsvist stort transferbeløb for en spiller som umiddelbart ser ud til at være relativt ubeskrevet på seniorniveau?

Besvar