Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
23. aug 2021, 19:26
mousebreaker skrev:
23. aug 2021, 18:51
Det var forkert i min verden, at nævne en fan ved navn i min optik, men det kan sagtens forsvares. Hele eksemplet i den forbindelse opfattede jeg ikke noget galt i.
Problemet er bare, at eksemplet er helt hul i hovedet. Tweetet blev gravet frem bagefter, og så giver hele hans angreb slet ingen mening. Specielt når Peter og Mediano elsker at snakke om den gode tone og hvad de kan gøre for den.

https://twitter.com/DennisLindsted/stat ... 5391516672

Der er jo absolut intet galt med den kommentar, han roser dem endda i samme ombæring. Han begrunder jo fint hvad han mener og undskylder endda efterfølgende, hvis tonen var for hård, hvilket jeg ikke synes den var.

Lige meget hvad, er det jo ikke noget man skal hænge en fan og trofast lytter ud for, 2 år efter!
1. Programmet handler om at tale op.
2. Det er en gammel historie, som i øvrigt er intet er galt i.
3. Bare så dårlig stil at nævne et navn, når navnet ikke er relevant, og så i et landsdækkende medie.
4. Vedkommende har ingen mulighed har for at svare igen. Vedkommende er endda mutet, og har ringe vilkår for at give igen eller tale sin sag. Som i øvrigt undskyldte, da den ligegyldige historie skete for 2-3 år siden!!
5. Mediano har den store platform, der er jo ingen tvivl om at det er at slå nedad.
6. Programmet handler om at tale op. Ved godt det er en gentagelse, men hvor er det dumt altså.

Det sjove er så at kommentaren for 2-3 år siden omhandlede Brüchmanns skarpe holdning, der så ændrer sig uden at han vil forholde sig til det.
Det er jo på niveau med at man ikke vil bruge odds, for ikke at aktivere ludomaner, men så bliver ved med at omtale odds i programmerne. Bare det her er meget værnere og hyklerisk i min optik.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Jeg synes udsendelsen var selvudstillende for PB.

PB har i det meste af Medianos levetid med mellemrum haft behov for fortælle for åben mikrofon, hvilke fangrupperinger, der var mest trælse og kritiske overfor Mediano. I den sidste periode har det åbenbart været FCMs fans. Jeg har aldrig forstået hvorfor, han har det behov. Altså: hvad er formålet med at kritisere egne lyttere, som er hele baggrunden for at Mediano kan tjene penge?

Når han så i det konkrete tilfælde, hvor han skal give et eksempel på hvorfor FCMs fans er de værste, kommer med et 2 år gammelt eksempel, som alle andre end PB har svært ved at se problemet i, så udstiller det mest af alt PB som en tyndhudet og meget lidt rummelig person, der til gengæld er god til at bære nag. Er det virkelig det værste, han har været ude for? Var det, det bedste eksempel han kunne finde? Det er helt vildt.

At det hele så foregår i en podcast hvor de taler om, at man skal tale hinanden op i stedet for ned, er så dobbeltmoralsk at jeg slet ikke har ord for det.

Jeg synes, at PBs opførsel er pinlig og at han burde give en undskyldning for at hænge en navngiven fan ud på en fuldstændig unuanceret måde, som ikke afspejler den oprindelige udveksling, der var mellem ham og fanen.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Stoffer »

Brüchman har selv åbent sagt, fcm ikke får proportionel dækning med sportslig succes, fordi fangrupperingen og interessen for klubben ikke er den samme som for andre grupper. En rent kommerciel pointe. Det har jeg som sådan intet imod.

Det jeg har noget imod, det er, hvor holier than thou og tyndhudet Mediano samtidig er. Jeg mener, det er udenfor tvivl, de har nogle biases - og sådan nogle reagerer fodboldfans på. Den her påtaget objektivitet er meget 90er agtig gammeldags. Det er en luftkastel, og lyttere reagerer bedre på åbenhed og ærlighed end faux objektivitet og selvbestaltet overlegenhed.

Besvar