Skal vi ikke samle alt med Riddersholm og AGF her, tænker det er en mere passende tråd?
ThygeM skrev: ↑30. sep 2017, 09:52
Glen er uden tvivl en dygtig træner - synes dog det begynder at tegne sig et billede af at han ikke er særlig autoritetstro. Kom ham ikke også op og toppes med de højere magter i FCM?
Bliver spænende at se hvor hurtigt gymnasterne får smadret DN og hans karriere.
Jo, Glen er i hvert fald sin egen.
Synes man må have respekt for at han i hvert fald altid kan se sig selv i øjnene. Men nej, det er ikke sikkert hans stædighed altid er til hans fordel.
Og ja, AGF er i hvert ved at have en proven record af at destruere trænerkarrierer.
Cortez skrev: ↑30. sep 2017, 10:23
Jo, Glenn kunne ikke sammen med Steinlein i FCM. Tror ikke det var det rigtige skridt for AGF. Og jeg forstår faktisk ikke at DN gider tage jobbet. Mange, mange dygtige trænere har brændt nallerne tidligere, så måske skal grunden til de elendige resultater findes andre steder? Som jeg har kunnet høre på vandrørene var der næsten intet fundament at bygge et professionelt miljø ovenpå. Hvis det har været tilfældet, kan man jo ikke regne med at ligge i top 6 i løbet af 2 år.
En kritik der har været før.
Ingen fundament og ingen ordentlig talent arbejde, som selvfølgelig også var grunden til at Viktor Fischer og Mikkel Duelund valgte FCM.
At de har snakket om et stadion i al den tid jeg kan huske, er jo også efterhånden ved at være en farce.
Men AGF er vel ved at tabe opmærksomhedskonkurrencen med Randers, så kan jeg godt forstå de lige skruer op for galehuset igen.
Men hold fast hvor er det vanvittigt med det antal trænere de har været igennem. Og ikke mindst forskellige trænere.
Fra Riddersholm til David Nielsen, har de endnu et systemskifte, og Nielsen kan starte forfra.