I dag på bold.dk er der 4 nyheder omkring Colin Todd der holder
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/?vis ... 710,256737
De udtaler sig vel som sådan rimelig diplomatisk begge parter, men der vel ingen tvivl om hvordan det hænger sammen.
Som det ser ud, konkurrere de godt med AGF og BIF om at være det største galehus i dansk fodbold.
Puha jeg er glad for vi ikke er med der.
De centrale pointer jeg er faldet over.
Så det var ikke Keller sagen alene, men manglende opbakning fra ledelsen.- Jeg ved, at min fratrædelse vil blive kædet sammen med nogle af de seneste hændelser i klubben. Selvom vi alle gerne havde været foruden disse hændelser, kan jeg helt ærligt sige, at ingen enkelt hændelse har udløst denne gensidige aftale.
Stemmer ikke overens med senere artikel, men selvfølgelig diplomatisk grund til at gå af.- Alting har en ende, og selvom mit helbred er fint, så lyver dåbsattesten ikke. Jeg fylder 68 senere i år, og både jeg og min familie synes, at det er tid til at gå på pension efter en lang karriere som spiller, manager og træner.
Vi synes er altid en god formulering.Sportschef Ole Nielsen er glad for Todds indsats men mener at tidspunktet for et stop er det rette.
- Vi har haft en god dialog med Colin om fremtiden gennem den sidste måned til halvanden. Begge parter har fundet frem til at vi synes at det er det rette tidspunkt at Colin stopper, siger Ole Nielsen til bold.dk og fortsætter:
- Det har været succesfuldt i de seks sæsoner han har været her. Han har været med til at flytte klubben rigtig meget. Det har været et godt og frugtbart samarbejde Men han har en fremskreden alder, og han vil gerne hjem til familien.
Og ja, god grund med familien.
Så det var ikke helbredet, alderen eller familienMen snart 68-årige Todd, der tidligere har kaldt Randers FC for hans sidste trænerjob, åbner nu op for at tage endnu en tjans.
- Jeg sagde, at det nok ville være mit sidste job, men jeg forventede, at det varede lidt længere, måske endnu tre år. Men det blev det ikke. Hvis der er en mulighed derude, hvem ved, siger Todd til tv2oj.dk.
Historien er ikke død endnu,Todd antyder samtidigt, at han vil åbne mere op omkring sit stop i Randers FC efter den sidste kamp i sæsonen.
Find selv på flere spørgsmål og følg med igen i næste afsnit.