Rasmus Ankersen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Sander »

Kilder tæt på Ankersen og Steinlein fortæller at Lyngby og Fcm spillede uafgjort efter expected points. Komiske Ali har nægtet at offentliggøre resultatet. For at Komiske Ali kan offentliggøre en sejr er kejserens nye klæder igang med den femte fintælling.

Offentliggørelsen forventes indenfor 72 timer.

felisan
Indlæg: 158
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:01
Kontakt:

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af felisan »

Sander skrev:
17. apr 2017, 10:41
Kilder tæt på Ankersen og Steinlein fortæller at Lyngby og Fcm spillede uafgjort efter expected points. Komiske Ali har nægtet at offentliggøre resultatet. For at Komiske Ali kan offentliggøre en sejr er kejserens nye klæder igang med den femte fintælling.

Offentliggørelsen forventes indenfor 72 timer.
Kære Sander.

Jeg forstår ikke, at du gider denne endeløse, ligegyldige og intetsigende form for mangel på reel argumentation.
Du bidrager med intet som helst i ovenstående.

Hvis du reelt har en mening, så skriv den og argumenter for din sag - ellers udstiller du bare dig selv og kører velargumenterende debattører trætte.

Fortsat god dag

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af HKP »

Som noget helt normalt i næsten alle virksomheder kopierer medarbejderne (i FCM's tilfælde spillerne) ledelsen og dens holdninger og attituder (Ankersen & co).

Den ligeglade attitude (tabel of justice) er det man ser sig forplantet i spillerne... De tror de har spillet FANTASTISK hvad enten de får points eller ej... Det er ikke deres fejl... Når ledelsen er tilfreds med det der sker og jeg får ros, så ville jeg da heller ikke anstrenge mig mere...

Men det var bare resultatet vi fik at se i går... Det betyder sku ikke så meget om bolden skal hentes inde i netmaskerne eller om vi får 3 eller 1 point.... Det er det man får ud af den ligegyldige attitude i klubben!

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Sander »

Kære filisan

Læs på bold.dk FCM-træner: Vi er godt på vej

Hvor bliver der skrevet og udtalt meget vrøvl om en klub der er syg.

Du ser det måske ikke.

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af hviid »

Læser du kun overskrifter eller hvad? Prøv at læs artiklen og så peg ud, hvad det er vrøvl i den artikel.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af JBT »

Jess og Ali er tidligst væk til sommer. Indtil da er det blot at nyde showet, smide brænde på bålet, og håbe drengene ind i mellem for en sejr de kan takke sig selv for.

Folk har fået nok! Sådan er det.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af henker »

Jeg har aldrig set noget lignende i FCM's historie, at I ledelsen synes at det går godt, selvom thorup og holdet har længe underpræsentere på banen og er 16 point efter anden plads, imens vi står på tredje plads!! Og RA kommer med offentlige i at tabellen lyver!?! Hold da Vor bevares!!!!! Det er mest pinligt point høst forhold til 2 og tredje plads, det er aldrig set før. Dog er steinlein tilfreds med disse resultater.. Fyr nu med thorup og steinlein!!!! Jeg har fået nok.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af henker »

JBT skrev:
17. apr 2017, 13:59
Jess og Ali er tidligst væk til sommer. Indtil da er det blot at nyde showet, smide brænde på bålet, og håbe drengene ind i mellem for en sejr de kan takke sig selv for.

Folk har fået nok! Sådan er det
Det tror jeg desværre ikke på at thorup og steinlein hopper af, så længe RA og Benham er tilfreds med udviklingen. Selvom folk har fået nok af thorup og steinlein. Ønsker vi folk den samme, så forhåbentlig ændre sin attitude og lytter til fans.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Administrator »

henker skrev:
17. apr 2017, 22:54
Jeg har aldrig set noget lignende i FCM's historie, at I ledelsen synes at det går godt, selvom thorup og holdet har længe underpræsentere på banen og er 16 point efter anden plads, imens vi står på tredje plads!! Og RA kommer med offentlige i at tabellen lyver!?! Hold da Vor bevares!!!!! Det er mest pinligt point høst forhold til 2 og tredje plads, det er aldrig set før. Dog er steinlein tilfreds med disse resultater.. Fyr nu med thorup og steinlein!!!! Jeg har fået nok.

Igen, hvor er det debatskabende i dit indlæg? Men hvis du nu har fået nok, så behøver jeg ikke at læse mere brok fra dig? Du er hjertelig velkommen til at skrive på dette DEBATforum, hvis du derimod kun vil brokke dig, så anbefaler jeg dig at skrive på EB's nationen eller din egen facebookprofil.

Desuden bør du begrænse din brug af udråbstegn, du får ikke mere ret ved at overdrive brugen af disse.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Steffen am »

Dem der gerne vil vide lidt om mere expected point og expected goals, kan man se den her gode video, til trods for den kun er lidt over 1 min.
Ved ikke om det er samme udregningsmetode FCM kører efter, men i hvert fald samme filosofi.

http://www.mlssoccer.com/post/2017/04/2 ... are_button

Hvis man så ikke har fået nok, kan man evt. læse de her
http://www.mlssoccer.com/post/2017/02/2 ... whats-come
http://www.optasportspro.com/about/opta ... explained/

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Steffen am »


Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Kent »

Mediano har lavet et par nye podcasts, hvor de har sat fokus på data: http://www.mediano.nu/oversigt/2017/5/1 ... et-med-tal

Ift den modtagelse Ankersens snak om table of justice mv har fået, så er det interessant at de data, som andre indsamler om ligaen, også placerer os som det næstbedste hold, når man ser på forholdet mellem at skabe og afgive chancer. Så det er altså ikke kun i vores egne data, at det ser fornuftigt ud. En anden væsentlig pointe er, at en stor procentdel af de mål, som vi modtager, sker efter personlige fejl, samt i det centrale område foran mål. Det peger på unge spiller (laver flere fejl) samt behovet for at styrke centerforsvaret med højere kvalitet.

I øvrigt samtidigt bemærkelsesværdigt, at Lyngby faktisk er det dårligste hold i ligaen, når man ser på dette forhold. Mange har travlt med at rose David Nielsen for godt trænerarbejde, men data viser, at de ikke skaber ret mange chancer og til gengæld afgiver en hel del chancer. Deres spilmæssige strategi er altså ikke særlig god. Deres succes er derfor primært båret af en god målmand, usandsynlig mange langskudsmål, stor effektivitet i feltet fra deres side og lav effektivitet fra modstandernes side. Faktorer der ikke nødvendigvis er reproducerbare fra sæson til sæson.

I podcastsen om nedrykningsspilet kommer der nogle conversion rates på angribere. Altså hvor stor en del af deres afslutninger, der scores på. Hvis man ser på afslutninger fra den centrale del af feltet (danger zone), så scorer Ingvartsen og Duncan på over 60% af deres afslutninger i det område, mens Paul ligger på 29%. Det handler naturligvis også om hvordan afslutningen sættes op - fx hovedstød på højt indlæg (Paul) eller et simpelt tap-in på en lav tværaflevering (Ingvartsen), men der er i hvert fald et område, hvor Paul kan udvikle sig.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Steffen am »

Masser af spændende tal og snak i de 2 podcasts :)

I forhold til conversion rate, mener Ankersen ikke at conversion rate er forskellen på de bedste og næstbedste angribere, men det at komme til chancer.

Jeg synes han har lidt ret, men hænger selvfølgelig lidt sammen,
Og også som du siger hvordan holdet spiller.
Men Paul er vel måske den bedste i ligaen til at lavve en chance, eller i hvert fald en af dem.

9 forsøg fra Deble i Viborg i dangerzone i hele sæsonen. Det er jo absurd lidt.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Sniper »

De sidste podcasts om data-brug har været utroligt spændende. Det vidner om at vi har gang i noget af det rigtige.
Det viser sig også at Ankersen jo rent faktisk har ret i de ting han siger omkring Table of Justice. Og omkring Paul.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Rasmus Ankersen

Indlæg af Kent »

Ikke sikker på, at det hører til i denne tråd, men Ove P var i 4-4-2 i denne uge, hvor han blandt andet fortæller om den første tid i FCM: https://www.tvmidtvest.dk/fodboldmagasi ... t-4-4-2-45
Her leverer han et konge-citat, som jeg egentlig synes i meget høj grad indrammer den ånd, der altid har været i FCM, og dermed (som Ankersen vil kalde det) er en del af FCM-DNA'et: "Ambitionerne har altid været større end budgetterne".
Det afspejler sig både i den måde klubben drives på, men også i de forventninger fans og andre interessenter har. Fint illustreret i øjeblikket, hvor vi nøgternt set præsterer som vores budget tilsiger vi skal (omkring 3. pladsen), men utilfredsheden er stor - fordi vi ikke kan konkurrere bedre med et hold, der har 2-3 gange så stort et budget.
David Nielsen udtalte også i går, i et interview i HF, at han oplevede at forventningerne omkring FCM var ubarmhjertige. Selv om FCM i øjeblikket spiller god offensiv fodbold, så er folk stadig halvutilfredse. Han mener, at omgivelsernes forventninger er urimelige.
Men det er faktisk netop den tankegang, som Benham også er kommet med. At vi skal være i stand til at konkurrere mod klubber med større budgetter, gennem en databaseret tilgang. Så på den måde, har han også større ambitioner end budgetterne tilsiger - hvilket jo er mest tydeligt i Europa, hvor vi skal slå klubber med langt større budget end os selv ud, hvis vi skal opfylde målet om gruppespil.

Besvar