Jeg er gået hen og blevet syg, så hvis nogle er interesseret i en billig billet til det største comeback i Midtjyllands historie, så kan i købe min billet for 75 kroner.
Jeg er gået hen og blevet syg, så hvis nogle er interesseret i en billig billet til det største comeback i Midtjyllands historie, så kan i købe min billet for 75 kroner.
Er der nogle, som har købt billet til Krifa-tribunen i morgen på Haderslev stadion, som kan fortælle mig, om det er rigtigt, at billetter er gratis? Når jeg går ind på Billetto app’en, så fremgår billetterne derinde med stregkode og det hele
Er der nogle, som har købt billet til Krifa-tribunen i morgen på Haderslev stadion, som kan fortælle mig, om det er rigtigt, at billetter er gratis? Når jeg går ind på Billetto app’en, så fremgår billetterne derinde med stregkode og det hele
Der er lavet en aftale om et antal gratis udebanebilletter. Så det er korrekt.
Jeg er desværre blevet forhindret og jeg giver derfor min billet til CC væk. Eneste krav - giv den gas med vokalen!
Send dit mobil nr i pb, så sender jeg billetten. Først til mølle.
Bare en lille opfordring - sig eventuelt til personen der får den, at denne passende kan donere et lille beløb til tifo - det plejer jeg at gøre, når jeg enkelte gange ikke kommer afsted på stadion, og derfor forærer min billet væk
Lækkert at se folk er så gode til at bortgive billetter.
Sælger 3 x voksen og 1 x barn billet i dag til Faxe Kondi
Opgang 6, række 3, plads 156
Opgang 6, række 3, plads 157
Opgang 6, række 4, plads 156
Opgang 6, række 4, plads 157
Barn: 40,-
Voksen: 75,-
Skriv PB
God kamp!
Hvis der nu måtte sidde 4 voksne eller 2*2 voksne og ønske billetterne, så kontakt billetkontoret - jeg kunne forestille mig børnebilletten kan konverteres.