Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Benzo »

Paul med hattrick idag (indtil videre). Ret imponerende det han har gang i, i Belgien lige nu.
Det højeste antal mål han kom på, på én sæson hos os i ligaen var 17 (det gjorde han så tilgengæld også to gange), og han er nu på 18 for Genk.. Efter 19 kampe..
Ok, han sparker straffe for Genk, og det gjorde han ikke for os, men alligevel.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Saemala »

Benzo skrev:
6. jan 2021, 22:08
Paul med hattrick idag (indtil videre). Ret imponerende det han har gang i, i Belgien lige nu.
Det højeste antal mål han kom på, på én sæson hos os i ligaen var 17 (det gjorde han så tilgengæld også to gange), og han er nu på 18 for Genk.. Efter 19 kampe..
Ok, han sparker straffe for Genk, og det gjorde han ikke for os, men alligevel.
Han har i øvrigt kun spillet 18 af dem, så han snitter ét mål pr. kamp denne sæson!
Han er et bæst, og vi kommer til at mærke det i klubbens lommer til sommer!
Høvdingen af Herning

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af CasperA »

Paul rygtes nu til Lyon: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... torklubber

Det lyder dog til, at det er mest sandsynligt, at det kommer til at ske til sommer, og når Lyon er kommet af med Moussa Dembele.

Det bliver godt nok spændende at se, hvad prisen bliver. Lad os håbe på +200 mio. kr. hvilket vil betyde mindst 22,5 mio. kr. til os i videresalg.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Stoffer »

Jeg tror, der skal mange Paul transfers til for at rette op på den skade sådan en transfer gør på vores ry i belgien: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... katastrofe

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Saemala »

Stoffer skrev:
14. jan 2021, 12:57
Jeg tror, der skal mange Paul transfers til for at rette op på den skade sådan en transfer gør på vores ry i belgien: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... katastrofe
Ser det mere som omvendt. At der skal mange Sanneh transfers til, for at gøre skade på vores ry efter Paul.
Høvdingen af Herning

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Christian »

Stoffer skrev:
14. jan 2021, 12:57
Jeg tror, der skal mange Paul transfers til for at rette op på den skade sådan en transfer gør på vores ry i belgien: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... katastrofe
Jeg kan godt følge din konklusion, men jeg tror omvendt at en succes som Paul vægter langt højere, og giver langt mere opmærksomhed, end et fail som Buba.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Paul er tilmed en spiller, FCM har formet. Det er Sanneh jo ikke. Sanneh kom ind og åd Superligaen med sin fysik i et halvt år på et hold, der fungerede godt. Det falder i mine øjne udelukkende tilbage på Anderlecht, at de handlede så skidt, som de gjorde.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Administrator »

eg tvivler på at der har den mindste betydning for vores ry, andet end at vi er hårde forhandlere.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Stoffer »

Acebone skrev:
14. jan 2021, 19:22
Paul er tilmed en spiller, FCM har formet. Det er Sanneh jo ikke. Sanneh kom ind og åd Superligaen med sin fysik i et halvt år på et hold, der fungerede godt. Det falder i mine øjne udelukkende tilbage på Anderlecht, at de handlede så skidt, som de gjorde.
Jeg tvivler på, den form for nuance indgår i hvordan ry formes. Jeg er enig i, det også falder tilbage på Anderlecht, men om en klub er kendt for at sende succeser ud i verden gør da en kæmpe forskel.

Ifht. andres pointe om at Paul former vores ry mere end Sanneh - så hæfter jeg mig ved tommelfingerreglen, at der skal få dårlige historier til ødelægge mange gode. I enhver branche er der enorm frygt for reputational damage, selvom man driver en iø sund virksomhed, det har sin årsag

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af 974 »

Tror du er noget forkert på den her Stoffer!

FC Midtjylland er trods alt stadig en lille klub internationalt, men vi har vist at vi igennem eks. Youth League og senest Champions League ER en klub der kan præstere!
Sanneh blev ganske vist solgt relativt dyrt til Anderlecht, men seriøst drevne fodboldklubber vil hurtigt kunne aflæse at der her er tale om en spiller der i bund og grund kun har haft en kortere tid i FCM.
FCN får jo heller ikke skylden for at en klub valgte at ville give mange penge for Emre Mor

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Hvis en spillers udvikling bestemmer fremtidige handler er FCK, AaB og FCN jo fucked. Ja vel måske alle klubber i virkeligheden. Har Vavro taget 10 millioner af Winds værdi?

Forstår godt tanken, og hvis det var et mønster kunne man blive bekymret, men tænker at de klubber der er seriøse vil også se sammenhængen, og se flere Anderlect har fejlet med at integrere flere spillere ot lavet andre fejl. Bundu er jo også relevant her.

De klubber der ikke er så seriøse og undersøger tingene, ved nok hverken Paul eller Sanneh kommer fra Midtjylland, men bare at det er spillere der er henholdsvis sulten og mæt ambitionsmæssigt.

I øvrigt interessant at det er 2 spillere, der er vigtige for deres gamle nærmiljø. Sanneh har muligvis snakket mest om det og Paul gjort mest, uden at kende detaljerne. Men man kunne godt få den tanke at Sanneh nu har opfyldt det han skulle og fået den kontrakt han skulle have, mens Paul bare bliver ved.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Stoffer »

Steffen am skrev:
24. jan 2021, 15:24
Hvis en spillers udvikling bestemmer fremtidige handler er FCK, AaB og FCN jo fucked. Ja vel måske alle klubber i virkeligheden. Har Vavro taget 10 millioner af Winds værdi?

Forstår godt tanken, og hvis det var et mønster kunne man blive bekymret, men tænker at de klubber der er seriøse vil også se sammenhængen, og se flere Anderlect har fejlet med at integrere flere spillere ot lavet andre fejl. Bundu er jo også relevant her.

De klubber der ikke er så seriøse og undersøger tingene, ved nok hverken Paul eller Sanneh kommer fra Midtjylland, men bare at det er spillere der er henholdsvis sulten og mæt ambitionsmæssigt.

I øvrigt interessant at det er 2 spillere, der er vigtige for deres gamle nærmiljø. Sanneh har muligvis snakket mest om det og Paul gjort mest, uden at kende detaljerne. Men man kunne godt få den tanke at Sanneh nu har opfyldt det han skulle og fået den kontrakt han skulle have, mens Paul bare bliver ved.
Jeg er i al fald nysgerrig på, hvilken motivation han kommer til GF med. Er han motiveret er han jo efter SL standard et monster, som er for god til SL.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af MFKM »

Paul Onuachu med 2 mål mere, indtil videre i dag. 22 mål i Genks foreløbigt 24 kamp - hold nu op hvor er det imponerende!

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af 974 »

Kong Rømer på vej til Sverige - husk at tage snaps med fra Danmark André ;)

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... oemer-bud/

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Winston Reid på vej til vores søster klub i Brentford.

Potentielt ret godt match for begge parter.

Kilde: Hans agent på twitter
https://twitter.com/markobenes/status/1 ... 7621865474

Besvar