Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Kongeren82 »

DenStolteJyde skrev:http://www.bt.dk/superligaen/superliga- ... erats-kone

Jonas Borring har fået orlov fordi han og konen ikke er sammen længere, så vidt ikke noget uhørt, det viser sig så at RFC's anfører er blevet kærester med borrings (eks)kone. Det forstår jeg da egentlig godt at Jonas har det svært med.
Synes altid Keller har virket usympatisk, dette rokker absolut ikke ved den opfattelse :?

Mon Borring kunne være aktuel sammen med Glen i GF?

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Saemala »

Mon ikke de har haft noget kørende mens Borring stadig var sammen med hende, siden det gik så hurtigt for dem at finde sammen bagefter?
Høvdingen af Herning

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af hviid »

Godt nok en vild historie! Det er dog en skandale af rang, at Randers ikke sparker Keller ud af klubben i stedet for at sende Borring på orlov, det bliver ikke et specielt hyggeligt omklædningsrum at være i.
Årsagen til det er nok, at Keller har forlænget for nyligt, mens Borring har kontraktudløb til sommer, men alligevel.

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af hviid »

Øh nej, Borring har alligevel ikke kontraktudløb til sommer, han har forlænget for nyligt:
http://www.randersfc.dk/index.php?side=10427
Den historie bliver ikke sjov for Randers at komme ud af...

WBW
Indlæg: 463
Tilmeldt: 18. mar 2011, 10:13

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af WBW »

"Keller, smager hun lidt af hest"

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Lund7400 »

Ækelt af Keller og Kira. Jeg håber han svines til, hvor end i landet han kommer. Mest af alt håber jeg dog, at han fyres på gråt papir. Stakkels Borring.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Tænker det muligvis kan være svært at fyre Keller af kontraktmæssige årsager og han ikke har gjort noget ulovligt.
Men forstår ikke Randers sætter ham på tvungen ferie og/eller fryser ham ude.

Hvad jeg har forstået fra de andre spillere, er de også meget lidt imponeret og vil ikke have noget med Keller at gøre (forståeligt).
Kan simpelthen ikke se Randers spillerne gå på banen og kæmpe røven ud af bukserne for hinanden med ham på holdet. Hvis de skulle klarer sig godt mod Brøndby i denne weekend, er det kun fordi Brøndby klarer sig dårligere.
I Brøndby er det dog træner og spillerne mod ledelsen, så kan nemmere se dem stå sammen og lave en trods reaktion.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

De kan måske ikke fyre Keller, men han kan da i hvert fald sættes af holdet og så sendes videre til sommer. Frys ham ud Boilesen style.

Borring har da umiddelbart også været en større profil end Keller, så det er da bare med at sende sidstnævnte til en skodklub a la Viborg, hvor han hører til.

Hvis Keller får flere kampe for Randers, så er de godt nok slatne.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af tubbe93 »

Acebone skrev:De kan måske ikke fyre Keller, men han kan da i hvert fald sættes af holdet og så sendes videre til sommer. Frys ham ud Boilesen style.

Borring har da umiddelbart også været en større profil end Keller, så det er da bare med at sende sidstnævnte til en skodklub a la Viborg, hvor han hører til.

Hvis Keller får flere kampe for Randers, så er de godt nok slatne.
Jeg synes nu Keller har betydet mere for Randers end Borring har. Borring har scoret nogle mål denne sæson, men Kellers ærgerrighed og fight er vellidt af Todd.
Det kan dog blive et problem, hvis de andre på holdet ikke længere vil spille med ham, og så vil Borring være vigtigere. På den måde de begge har spillet ville jeg vælge Keller frem for Borring, hvis jeg var fan af Randers.

Keller bringer lidt det samme som Bak gør for os, og vi kan alle se, hvad det gør for os, når han ikke er med.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Randers er vel et hold, hvor styrken virkelig ligger i kollektivet.
Og med de udmeldinger jeg er faldet over, kan jeg næppe se holdkammeraterne er klar til at bløde for Keller.

Kan godt være Keller er 5 % bedre inviduelt, men hvis han gør holdkammeraterne 10 % dårligere må det være en no-brainer, for ledelsen at fryse Keller ude.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Saemala »

tubbe93 skrev:
Acebone skrev:De kan måske ikke fyre Keller, men han kan da i hvert fald sættes af holdet og så sendes videre til sommer. Frys ham ud Boilesen style.

Borring har da umiddelbart også været en større profil end Keller, så det er da bare med at sende sidstnævnte til en skodklub a la Viborg, hvor han hører til.

Hvis Keller får flere kampe for Randers, så er de godt nok slatne.
Jeg synes nu Keller har betydet mere for Randers end Borring har. Borring har scoret nogle mål denne sæson, men Kellers ærgerrighed og fight er vellidt af Todd.
Det kan dog blive et problem, hvis de andre på holdet ikke længere vil spille med ham, og så vil Borring være vigtigere. På den måde de begge har spillet ville jeg vælge Keller frem for Borring, hvis jeg var fan af Randers.

Keller bringer lidt det samme som Bak gør for os, og vi kan alle se, hvad det gør for os, når han ikke er med.
Keller er piv elendig. Det eneste han bringer er fight og vildskab, hvilket han også er god til.
Ja, hans force er at hive holdet op, men kan også det nu, efter det her? Så ryger hans force jo, og så er han ubrugelig.
Desuden så er han 34? og synger på absolut sidste vers.. Havde jeg været Randers havde jeg bare frosset ham ude, for Borring har sgu vist samme niveau i Randers på det seneste, som han havde i OB og i starten for os, inden vi skiftede spillestil.
Høvdingen af Herning

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af tubbe93 »

Saemala skrev:
tubbe93 skrev:
Acebone skrev:De kan måske ikke fyre Keller, men han kan da i hvert fald sættes af holdet og så sendes videre til sommer. Frys ham ud Boilesen style.

Borring har da umiddelbart også været en større profil end Keller, så det er da bare med at sende sidstnævnte til en skodklub a la Viborg, hvor han hører til.

Hvis Keller får flere kampe for Randers, så er de godt nok slatne.
Jeg synes nu Keller har betydet mere for Randers end Borring har. Borring har scoret nogle mål denne sæson, men Kellers ærgerrighed og fight er vellidt af Todd.
Det kan dog blive et problem, hvis de andre på holdet ikke længere vil spille med ham, og så vil Borring være vigtigere. På den måde de begge har spillet ville jeg vælge Keller frem for Borring, hvis jeg var fan af Randers.

Keller bringer lidt det samme som Bak gør for os, og vi kan alle se, hvad det gør for os, når han ikke er med.
Keller er piv elendig. Det eneste han bringer er fight og vildskab, hvilket han også er god til.
Ja, hans force er at hive holdet op, men kan også det nu, efter det her? Så ryger hans force jo, og så er han ubrugelig.
Desuden så er han 34? og synger på absolut sidste vers.. Havde jeg været Randers havde jeg bare frosset ham ude, for Borring har sgu vist samme niveau i Randers på det seneste, som han havde i OB og i starten for os, inden vi skiftede spillestil.
Efter kellergate, ville jeg også vælge Borring, det var mere Acebones udmelding at Borring er en større profil end Keller jeg anfægter.
Jeg nævner også, at det er et problem, hvis spillerne ikke vil spille med Keller, at så er alle hans forcer ubrugelige.
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Acebone »

Tja, det afhænger vel af øjnene, der ser. Jeg mener, Keller er over the hill og Borring en klart større profil.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Ravnen »

Altså jeg synes Borring gjorde det rigtig godt her i FCM, han var en vigtig profil for os. Det eneste problem var vel kun at han simpelthen blev købt for dyrt.
Borring er en klart bedre spiller en Keller.

Det er virkelig dårlig stil af Keller. Virkelig virkelig dårlig stil..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2015-16

Indlæg af Steffen am »

Spurgte på international forum om Celtics sidste kamp og om Eriks præstation.

Vil lige dele svaret med jer.


- Celtic dominated the game, both in terms of possession and chances. It could have been 4-0 or 5-0, then the referee gave a very soft penalty against Sviatchenko. On a side note, the pitch was terrible, and there were two huge sand areas. It wasn't a day for classy football.

Celtic have conceded a lot fewer goals with Sviatchenko in the team, though he seems to pick up yellow cards a bit too regularly for my liking.

Hearts today kept up their faint hopes of reaching 2nd. Both Celtic and Aberdeen will play Hearts before the split, so they could yet make things interesting.

Besvar