Kristoffer Olsson

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Cortez »

Kunne ikke være mere enig i Kents bedømmelse af JP. Han er også for mig en af de absolut vigtigste spillere. Hvis vi skal finde nogen at være lidt skuffet over fra vores midtbane, falder mit valg altså på PA. Men jeg ville ikke skifte ham ud med KO.

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4158
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Ravnen »

Helt klart der mangler respekt for Jakob Poulsen. Det er ikke uden grund at han er fast mand i truppen til det danske landshold. Han er en rigtig rigtig dygtig spiller, som har stor betydning for os og vores måde at spille på. Han ofrer sig når Petter Andersson starter inde, og det gør han ved ikke at komme med frem helt så meget som ellers. Jakob har et godt skud, scorer gerne vigtige mål, fylder rigtig meget på banen.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Noe »

Jeg tror Olson starter inde på fløjen. Han spiller der på svensk u21, og et glad pip på Twitter har lige indikeret, at han er glad for livet lige pt. Ikke at man skal lægge for meget i det, men timingen er påfaldende.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Kent »

Kent skrev: Det er ikke uden grund, at Benhams database opfører Sly, JP og Duncan til at være vores vigtigste spillere (dem vi mindst kan undvære) - og når vi så allerede skal undvære den ene, skal vi ikke bænke den anden.
Der røg han så af sig selv. Pis. http://www.bold.dk/nyt/landsholdsafbud- ... ob-poulsen

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Lupus1999 »

Så bliver det en start til Olsson og med Petter på kanten. Olsson og Poulsen er begge playmaker typer, så hvis Poulsen ikke spiller, som noget kunne tyde på, så er jeg ikke i tvivl om at Olsson spiller.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af DenStolteJyde »

Lupus1999 skrev:Så bliver det en start til Olsson og med Petter på kanten. Olsson og Poulsen er begge playmaker typer, så hvis Poulsen ikke spiller, som noget kunne tyde på, så er jeg ikke i tvivl om at Olsson spiller.
Hvem tænker du så spiller centralt sammen med olsson? Det kunne vel ligeså godt hedde Olsson og Andersson centralt og med Marco Larsen på kanten?

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg ville foretrække at man spillede med Urena på kanten og så starter med svensken på midten og Marko Larsen ind efter 60 min. når Olsson/Andersson er træt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1869
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Lupus1999 »

DenStolteJyde skrev:
Lupus1999 skrev:Så bliver det en start til Olsson og med Petter på kanten. Olsson og Poulsen er begge playmaker typer, så hvis Poulsen ikke spiller, som noget kunne tyde på, så er jeg ikke i tvivl om at Olsson spiller.
Hvem tænker du så spiller centralt sammen med olsson? Det kunne vel ligeså godt hedde Olsson og Andersson centralt og med Marco Larsen på kanten?
Se SIF - FCM tråden. ;)

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Christian »

Kent skrev:
Lupus1999 skrev: Ligeledes synes jeg, at der er en generel tendens til at overvurdere KO. Bare fordi han har spillet ungdomsfodbold i Arsenal, er en 19-årig knægt altså ikke klar til at gå ind og svinge dirigentstokken på DKs bedste midtbane. Hvis det bare handlede om ungdomsbold, så ville Villafane jo nok også være vores startende højre back. KO ser bestemt spændende ud, men indtil videre har det enten været korte indhop i den sidste del af kampe eller en hel kamp mod et Danmarksseriehold. Det er simpelthen ikke et seriøst vurderingsgrundlag. Gode indhop er IKKE det samme, som at man er klar til at spille fra start - spørg bare Christian Sivebæk om det.

Så is på. Mere respekt for JP og mindre benovelse over KO.
Jeg er enig i at KO er talt op, men jeg tror altså mere det er for hvad han har vist i sine indhop, og ikke så meget fordi han har været i Arsenal. Og enig i at der er stor forskel på et indhop og en startplads.

Jeg har været meget imponeret over hans overblik og afleveringer, og jeg tror virkelig på at han kan sætte de andre offensive spillere op med sine afleveringer og blive klubbens assistkonge :)

Han skal have chancen og gerne i morgen, og så må vi se om hans - måske lidt for kække - selvtillid skyldes evner eller noget andet som vi ikke kan bruge til så meget.

Jesper BW1100
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kristoffer skal IKKE hjem til Arsenal til vinter. Det han viser i dag giver virkelig forventninger om mere. Hans boldomgang er fantastisk og afleveringerne skarpe. Og derudover er han utrolig spilintelligent.
Nu fik Petter gult i dag og har karantæne. Mon ikke det giver plads til Kristoffer på midten hjemme mod AaB?
Og Urena kan vi passende signe også. Matchafgørende endnu engang.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Christian »

Jeg tror olsson havde ekstra mange øjne hvilende på sig i dag og jeg synes han bestod i fantastisk stil. Håber virkelig vi skriver en fast aftale med ham.
urena bidrager med noget helt andet men endnu en assist og virker bare mere tændt end duncan i dag.
tillid fra træneren er vigtigt men engang imellem skal man måske også mærke at man skal levere hvis ikke startpladsen skal gå til en anden.

Synes desværre sisto lider lidt af egosyndrom med for mange driblinger og for få afleveringer. Synes det minder forbavsende meget om den gamle sly.

Jesper BW1100
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Jesper BW1100 »

Sisto havde ganske rigtigt et par gange i dag hvor han dribler men burde have spillet. Synes dog på ingen måde det er en generel tendens. Tværtimod synes jeg han normalt er god til at spille hans medspillere gode; noget truppen i øvrigt også roser ham for. Og du må altså heller ikke pille de driblinger ud af en gut som Sisto. Hellere prøve én gang for meget end én gang for lidt. Det er det der giver ham hans X-faktor

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Stoffer »

http://www.bold.dk/nyt/fcm-vil-koebe-olsson-og-urena

Lad os håbe den unge mand også selv er villig.

Spicker
Indlæg: 532
Tilmeldt: 22. sep 2009, 21:52

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/seks-superliga-s ... alandshold

Kristoffer olsson er blevet udtaget til det svenske ligalandshold!

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Noe »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/seks-superliga-s ... alandshold

Kristoffer olsson er blevet udtaget til det svenske ligalandshold!
Var jeg svensk landstræner, ville jeg nok overveje, om der var andre svenske midtbanespillere i FCM jeg også kunne tage med. Evt. på bekostning af en fedladen angriber fra Vestegnen.

Besvar