Brentford

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Brentford

Indlæg af JBT »

Syg tackling, så tør jeg godt melde Brentford i prl

Ja tak - Forza fcm (og første 100 mio handel i hus med super Frank)

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Brentford

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
29. maj 2021, 17:28
Syg tackling, så tør jeg godt melde Brentford i prl

Ja tak - Forza fcm (og første 100 mio handel i hus med super Frank)
Det er rimelig sikkert de cruiser den hjem nu.
Bliver spændende hvad sådan en oprykning til PL for af betydning for FCM. Om det lige er Brentford som Frank skal til, det er jeg ikke helt overbevist om, men det ville da ikke være dårlig til sådan en pris.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Saemala »

JBT skrev:
29. maj 2021, 17:28
Syg tackling, så tør jeg godt melde Brentford i prl

Ja tak - Forza fcm (og første 100 mio handel i hus med super Frank)
Jeg var helt i chok først, men den tackling ser så meget voldsommere ud end den reelt var.
Men fedt. Premier League til Brentford er så fortjent og det ville da være skønt, hvis de lige slaskede £10m+ for Frank.
Høvdingen af Herning

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Brentford

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brentford i Premier League- stort Tillykke.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Brentford

Indlæg af SimonH »

Flot

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Brentford

Indlæg af Sahl »

TrueWolfMidt skrev:
29. maj 2021, 18:01
Brentford i Premier League- stort Tillykke.
Det må man sige og det var meget fortjent.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Flot bestemt. Spændende hvad det betyder for os. Når det regner på præsten, så drypper det på degnen, kan vi jo håbe ;-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

Konsulen skrev:
29. maj 2021, 16:32
Der er trods alt kortere vej til CL med FCM, hvilket var en af årsagerne til hans interesse i klubben, i første omgang
Det må man sige.

Er egentlig heller ikke så nervøs for om Benham "glemmer" FCM.
Ankersen, Steinlein, Graversen, Jørgensen osv. skal nok holde styr på det.

Men i vores jubel over Brentford er det da væsentlige spørgsmål, hvad det reelt kommer til at betyde.
Der er nogen muligheder, men også nogle risikoer.

Fremad Amagers posistion som farmerklub, er måske det værste eksempel på at være en mindre klub i ejerfællesskab med større klubber.
Men min største bekymring er hvis Brentford skulle på en eller anden måde lykkedes med at få en 7. plads eller vinde liga cuppen (de var trods alt i semifinalen). og UEFA har regler om kun en klub i samme ejerfællesskab kan komme i Europa.

Hvad gør man så? Er der er en Red Bull finte? Træder Benham så ud, eller skal man vælge?

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Brentford

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:
30. maj 2021, 14:56
Konsulen skrev:
29. maj 2021, 16:32
Der er trods alt kortere vej til CL med FCM, hvilket var en af årsagerne til hans interesse i klubben, i første omgang
Det må man sige.

Er egentlig heller ikke så nervøs for om Benham "glemmer" FCM.
Ankersen, Steinlein, Graversen, Jørgensen osv. skal nok holde styr på det.

Men i vores jubel over Brentford er det da væsentlige spørgsmål, hvad det reelt kommer til at betyde.
Der er nogen muligheder, men også nogle risikoer.

Fremad Amagers posistion som farmerklub, er måske det værste eksempel på at være en mindre klub i ejerfællesskab med større klubber.
Men min største bekymring er hvis Brentford skulle på en eller anden måde lykkedes med at få en 7. plads eller vinde liga cuppen (de var trods alt i semifinalen). og UEFA har regler om kun en klub i samme ejerfællesskab kan komme i Europa.

Hvad gør man så? Er der er en Red Bull finte? Træder Benham så ud, eller skal man vælge?
Du kan da ikke sammenligne Fremad A´s farmerklub med Brentford. Det er jo bare bulgarere der har smidt penge og så sendt en flok bulgarere herop. Brentford er da med længder mere seriøs. Organisatorisk tror jeg godt du kan regne med at der er styr på det i London og Herning.

Brentford kan jeg godt garantere ikke får en 7 plads. Så skal de godt nok ud at bruge mange mill.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brentford

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev:
30. maj 2021, 17:10
Steffen am skrev:
30. maj 2021, 14:56
Konsulen skrev:
29. maj 2021, 16:32
Der er trods alt kortere vej til CL med FCM, hvilket var en af årsagerne til hans interesse i klubben, i første omgang
Det må man sige.

Er egentlig heller ikke så nervøs for om Benham "glemmer" FCM.
Ankersen, Steinlein, Graversen, Jørgensen osv. skal nok holde styr på det.

Men i vores jubel over Brentford er det da væsentlige spørgsmål, hvad det reelt kommer til at betyde.
Der er nogen muligheder, men også nogle risikoer.

Fremad Amagers posistion som farmerklub, er måske det værste eksempel på at være en mindre klub i ejerfællesskab med større klubber.
Men min største bekymring er hvis Brentford skulle på en eller anden måde lykkedes med at få en 7. plads eller vinde liga cuppen (de var trods alt i semifinalen). og UEFA har regler om kun en klub i samme ejerfællesskab kan komme i Europa.

Hvad gør man så? Er der er en Red Bull finte? Træder Benham så ud, eller skal man vælge?
Du kan da ikke sammenligne Fremad A´s farmerklub med Brentford. Det er jo bare bulgarere der har smidt penge og så sendt en flok bulgarere herop. Brentford er da med længder mere seriøs. Organisatorisk tror jeg godt du kan regne med at der er styr på det i London og Herning.

Brentford kan jeg godt garantere ikke får en 7 plads. Så skal de godt nok ud at bruge mange mill.
Min pointe var heller ikke en sammenligning, men et skræmmeeksempel, hvis man gerne vil være nervøs. Men nej, det tror jeg heller ikke.
Alt omkring Benham/Brentford/Midtjylland virker meget mere sympatisk, velovervejet, logisk osv.
Og min pointe er også at jeg tror ikke at Midtjylland havner i nogen tandpine, mit eneste men, er det her med hvis begge klubber skulle ske at kvalificere sig til UEFA.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brentford

Indlæg af Ravnen »

Ja, det ville være skidt hvis Benham ville blive tvunget til at vælge os fra pga. UEFA. Der er knageme langt fra at være oprykker og til UEFA pladserne i Premier League, men hvis Brentford bygger på er det jo ikke urealistisk.

Jeg har det også lidt ambivalent med Brentford/FCM forholdet, hvornår er det en fordel for os, jo hvis de betaler overpris for nogle spillere vi under alle omstændigheder er nødt til at sende videre i deres karriere. Men vil de det.
Men et sted må det jo lette det økonomiske pres på Benham, at indtægterne er så sindsyge i Premier League, og dermed indirekte mindre risiko for at han vil skære ned på sine fodboldaktiviteter pga økonomien.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Brentford

Indlæg af Matjavsen »

Ravnen skrev:
30. maj 2021, 17:53
Ja, det ville være skidt hvis Benham ville blive tvunget til at vælge os fra pga. UEFA. Der er knageme langt fra at være oprykker og til UEFA pladserne i Premier League, men hvis Brentford bygger på er det jo ikke urealistisk.

Jeg har det også lidt ambivalent med Brentford/FCM forholdet, hvornår er det en fordel for os, jo hvis de betaler overpris for nogle spillere vi under alle omstændigheder er nødt til at sende videre i deres karriere. Men vil de det.
Men et sted må det jo lette det økonomiske pres på Benham, at indtægterne er så sindsyge i Premier League, og dermed indirekte mindre risiko for at han vil skære ned på sine fodboldaktiviteter pga økonomien.
Fordelen er at vi kan benytte os af hans data, som vi har vundet mesterskaber på.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Brentford

Indlæg af Sahl »

Steffen am skrev:
30. maj 2021, 17:18
tatoo skrev:
30. maj 2021, 17:10
Steffen am skrev:
30. maj 2021, 14:56


Det må man sige.

Er egentlig heller ikke så nervøs for om Benham "glemmer" FCM.
Ankersen, Steinlein, Graversen, Jørgensen osv. skal nok holde styr på det.

Men i vores jubel over Brentford er det da væsentlige spørgsmål, hvad det reelt kommer til at betyde.
Der er nogen muligheder, men også nogle risikoer.

Fremad Amagers posistion som farmerklub, er måske det værste eksempel på at være en mindre klub i ejerfællesskab med større klubber.
Men min største bekymring er hvis Brentford skulle på en eller anden måde lykkedes med at få en 7. plads eller vinde liga cuppen (de var trods alt i semifinalen). og UEFA har regler om kun en klub i samme ejerfællesskab kan komme i Europa.

Hvad gør man så? Er der er en Red Bull finte? Træder Benham så ud, eller skal man vælge?
Du kan da ikke sammenligne Fremad A´s farmerklub med Brentford. Det er jo bare bulgarere der har smidt penge og så sendt en flok bulgarere herop. Brentford er da med længder mere seriøs. Organisatorisk tror jeg godt du kan regne med at der er styr på det i London og Herning.

Brentford kan jeg godt garantere ikke får en 7 plads. Så skal de godt nok ud at bruge mange mill.
Min pointe var heller ikke en sammenligning, men et skræmmeeksempel, hvis man gerne vil være nervøs. Men nej, det tror jeg heller ikke.
Alt omkring Benham/Brentford/Midtjylland virker meget mere sympatisk, velovervejet, logisk osv.
Og min pointe er også at jeg tror ikke at Midtjylland havner i nogen tandpine, mit eneste men, er det her med hvis begge klubber skulle ske at kvalificere sig til UEFA.

Tror der er større chance for at vi vinder EL end at Brentford bliver fast i PL og får Europæiske pladser. Jeg tror tilgengæld godt de kan blive et "elevator" hold. Alt i alt tror jeg de har styr på det, i tilfælde af at noget skulle ske.
At vi overhovedet er der hvor vi er i dag er jo næsten en eventyr fortælling, set på liga, lande geografi og økonomi.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Brentford

Indlæg af tatoo »

Husk så også på at Brentford i tilfælde af nedrykning får en meget stor pose penge med sig. Nøjagtigt som i DK hvor det bare er peanuts.

Kunne Onuachu ikke ende i Brentford eller er han for dyr ? Kan ikke huske hvad Genk kræver for ham.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Brentford

Indlæg af Lupus1999 »

tatoo skrev:
30. maj 2021, 18:57
Husk så også på at Brentford i tilfælde af nedrykning får en meget stor pose penge med sig. Nøjagtigt som i DK hvor det bare er peanuts.

Kunne Onuachu ikke ende i Brentford eller er han for dyr ? Kan ikke huske hvad Genk kræver for ham.
Genk kræver efter rygter på den anden side af 200 millioner, så han kunne godt ende der. De har selvfølgelig Toney så mon ikke de satser på ham.

Sevilla, Arsenal og Lazio var også interesseret i Paul Onuachu.

Besvar