Han kan dog trøste sig med, at han kan danne en støttegruppe med Cornelius, når oplevelserne i det farlige udland skal vendes.
Noe skrev:Kasper Kusk er ser helt tryg ud ved at skulle redde Ståles projekt i KBH
Han kan dog trøste sig med, at han kan danne en støttegruppe med Cornelius, når oplevelserne idet farlige udland skal vendes.
Jeg er enig i meget af hvad du skriver, men jeg er helt sikker på at Ståle ikke bliver fyret. Han vil alle dage være den nyfundne Messias i FCK.Kent skrev:Jeg skrev inden sæsonen, at Ståle var fodbolddanmarks mest pressede mand. Kan godt være, at Thomas Frank har overtaget den plads pt, men der er ingen tvivl om, at Ståle SKAL levere et mesterskab i år - og gerne også et rimeligt suverænt af slagsen - for ikke at ryge ud på røv og albuer i FCK. De har brugt 130 mio på at sammensætte et hold, og står med 1 mesterskab på 4 sæsoner. Det er ganske enkelt ikke godt nok. At de så nu er røget ydmygende tidligt ud af europa, passer bestemt ikke til den københavnske selvforståelse. Det bliver interessant at se, hvad det kommer til at betyde for dem. Giver det større fokus på ligaen, eller manglende motivation i spillertrup hvor de dyre indkøb altså ikke er kommet for udelukkende at spille Superliga.
Jeg tror vi ser mindst et salg fra toppen af truppen, samt en 2-3 udlejninger af breddespillere hos FCK inden vinduet lukker.
Hvis vi kan vinde de næste to kampe, er det interessant at se reaktionen fra FCKs spillere - når nu pressen allerede har udnævnt dem til suveræne danske mestre.