Du rammer helt plet iforhold til hvorfor jeg synes AaB og deres generelle tilhængere fortjener, at blive prikket lidt mere til end andre klubber herhjemme. Det er i medgang man viser sit sande ansigt, og her valgte man så at bruge et af sine største øjeblikke på at håne og sparke nedad.oros skrev: ↑20. jun 2018, 19:03Bare til en start: jeg tror, det er et par år siden Jonas afmeldte sin interesse for dansk fodbold på Bold.dkMike80 skrev: ↑15. jun 2018, 08:48Hvis man nød at genlytte og efterevaluere Gisle Thorsens "26 gunde til at Brøndby vinder guld" på bagkant i fanpodcasten, Sort snak, kan jeg stærkt anbefale at læse lidt tilbage i tråden "hvorfor hade FCM" på debatsiden.
Her kan man følge kongerne og tidligere tiders yderst aktive debatører i deres FCM dommedagsprofetier helt fra manglende pokaler som aldrig kommer, købt kortvarigt succes og stor fokus på vores økonomi med forudsigelser om snarlig udløbsdato for klubbens eksistens.
Sulevablablabla, Doukas og andre tågehorn har selvfølgelig for længst stukket piben ind i deres erkendelse af ikke længere i deres FCM raid, at kunne hive flertallet med på profetierne om FCMs kortfristede og dyrt købte her og nu succes, (sugerdaddy legetøj fremfor urealistisk rentabel Benham investering) mens vi egentligt bare ventede (eller nok mere håbebe) på snarlig nedtur og tilbage til den jævnbyrdighed der tidligere var mellem klubberne.
Er man i tvivl om hvor ondt vores succes gør i jantelovens højborg, har en af vores største "beundrer" gennem mange år, Jonas, senest set sig nødsaget til at ytre, at dansk fodbold faktisk ikke længere har hans helt store interesse. Men det selvfølgelig heller ikke længere så sjovt/troværdigt, at debatere succesfuld talentudvikling når fokuspunkterne og hovedargumenterne fortsat hedder Kusk, Thomsen osv.
God læsning
Det er en hård tid for Aalborgenserne, der har fået smædesangene fra foråret 2014 i nakken. Jeg har ikke besøgt Debatsiden siden dengang. Tænk at håne konkurrenten for nederlag fremfor at glæde sig over egen sejr. Det gad jeg ikke.
Glædeligt dog at enkelte som feks. Patman og Frederikshavneren ser potientiale i FCMs udvikling - incl Benham og Smart Odds..
Sörloths transfer bliver lige nævnt med et link til en kritisk artikel i EB, som godt liiige vil trække den ned på jorden så at sige. Efterfulgt af dommedags forudsigelser for CP.
En foreløbig opdatering må være på sin plads, Mike80. Er du ikke mand for det?
Nå, skal vi ikke bare nappe DM igen i år? Så har vi nemlig gjort noget, AaB aldrig har gjort.
Man vil så gerne tale sig op til at være den her storklub i danske forhold, men på handlinger er der vel ikke en klub herhjemme med større mindreværdskomplekser. Den absolutte hadeklub i Nordjylland er som alle ved AGF eller Brøndby eller ja, okay måske FCK, men nok også heltsikkert FCM! Den der overdrevne fokus på alle os andre usportslige/umoralske klubber, uden den der helt specielle nordjyske charme! -Ingen skal tro de er noget eller har præsteret nævneværdigt succes for så skal Suluvablabla, yankie og alle de andre krigerer nok komme på banen og forklare hvor nemt det har været med købt succes, sugerdaddys, umorale osv, osv. Men NEJ den slags har INTET med at Janteloven lever bedre i Nordjylland end nogen andre steder i dk Ja, alle vi andre har jo faktisk efterhånden ødelagt alt det der charme der var ved ikke moderne fodbold, at man helt mister interessen og ikke mindst skrivelysten
Det er dog som du skriver glædeligt at frederikshavneren m.f. Trods den forventelige modgang og påstande om trolling stadig formår, at nuancere deres forrum lidt, og tilmed anerkende succes selvom den ikke lige tilfalder Gaarde og co.
Jeg ville såmænd gerne komme med en opdatering, men efter vores transfervindue med 200mio i indkomst og en 1. Plads i ligaen i vinters, kunne man nok godt se hvad vej debatten ville dreje, så man valgte at give mig karantæne med begrundelsen henvisninger til janteloven Så slap man selvfølgeligt også for at skulle forholde sig til alle dommedagsprofetierne og tidligere debatter, hvor selv den største Nordjyde idag nok godt kan se... ja, at jeg fik ret Uha den slags må man ikke sige højt i Nordjylland Men hold kæft hvor jeg idag fryder mig ala “Gisles 26 grunde til BIF guld” når jeg læser op på tidligere tiders yderst aktive debatside.dk krigere og deres tidligere raids.. Lad os håbe Aalborg en dag for så meget succes at de har lyst til igen at hade os en helt masse