Hjælp til selvhjælp.

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Administrator

Hjælp til selvhjælp.

Indlæg af Administrator »

Her i den glade agurketid, får man virkelig læst nogle gamle indlæg. Et gennemgående tema er folks opførsel og brug af ulvegraven.
Opførslen er ADMIN teamets opgave at holde øje med, mens folks brug kan vi alle bidrage med.
Derfor laver jeg denne tråd, hvor alle kan give sit besyv med om hvilke ting der lige skal opfriskes i en "sticky".
F.eks. korrekt brug af citat knappen, undlad at poste intetsigende oneliners mm.
Jeg vil samle op på tråden, når jeg føler at vi har fået nok input.

Skriv løs
Senest rettet af Administrator 18. nov 2008, 20:45, rettet i alt 1 gang.

Bhomaszz

Re: Hjælp til selvhjælp - skru ned for citaterne

Indlæg af Bhomaszz »

Nu så jeg lige en del indlæg af HKP i tråden om Man.City kamptidspunktet, og der lagde jeg mærke til at hans indlæg var enormt lange, pga han citerede uden at "skære i dem".

Citér kun det du vil svare på, det er mest overskueligt og så bliver indlægene ikke så lange. Hvis du f.eks. svarer på noget, hvor du er igang med en lngere diskutuion skal du ikke tage alle skrevne indlæg med, kun det nyeste fra den du debatterer med.

TAK!

Altoriso

Re: Hjælp til selvhjælp - skru ned for citaterne HKP!

Indlæg af Altoriso »

Ja det virker ikke til at HKP har lært det endnu...

BW - 665

Re: Hjælp til selvhjælp - skru ned for citaterne HKP!

Indlæg af BW - 665 »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja det virker ikke til at HKP har lært det
> endnu...

Tror oddsene for at det sker er dårligere end for avancement i UEFA-Cuppen ;)

Altoriso

Re: Hjælp til selvhjælp - skru ned for citaterne - HUSK DET NU!

Indlæg af Altoriso »

Husk nu for pokker at der ikke er nogen grund til at citere et helt indlæg for at svare med en linie...
Kan finde mange eksempler fra den senere tid, men nøjes med et som viser det med al tydelighed
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,887 ... #msg-88749

Måske admins kunne gå ind og skrive det til folk en gang imellem - I kunne jo bare have det liggende som et standardbrev!

Administrator

Re: Hjælp til selvhjælp - skru ned for citaterne - HUSK DET NU!

Indlæg af Administrator »

Jeg skriver skam jævnligt til folk om emnet. Desværre kan jeg ikke være online 24/7. :-(


Senest placeret øverst af Anonymous 19. maj 2009, 09:46.

Besvar