Orden i tråden

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Bhomaszz

Orden i tråden

Indlæg af Bhomaszz »

Hej

Her er en lille opfordring, fordi jeg tit synes at sådanne indlæg som dette http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,757 ... 8c063e4928 bliver lidt ødelagt af at folk ikke holder orden i tråden efterfølgende. Jeg synes at sådanne tråde er rigtig gode til at skabe overblik. Here it comes:

Kan man ikke tage og ændre underoverskrifterne, i dette tilfælde til spillernavnene, og så kan man ellers kommentere derudefter. Sådan at Dennis Sørensen vil køre fr sig selv, og Mohammed Zidan for sig selv etc.

Det burde give en pæn og overskuelig trådstruktur, i stedet for at der hele tiden kommer diverse opdateringer på kryds og tværs af hinanden. Det gør det langt sværere at diskutere ordentligt, og generelt æde sig igennem det.

Dette er selvfølgelig ikke ment til almindelige tråde, men i disse tilfælde, transfertråde, gamle spillere m.m. ville det efter min mening være meget dejligt. Thats all, på forhånd tak.
Senest rettet af Bhomaszz 15. maj 2008, 16:55, rettet i alt 1 gang.

Admin 2

Re: Orden i tråden

Indlæg af Admin 2 »

god idé, det er hermed gjort.

Bhomaszz

Re: Orden i tråden

Indlæg af Bhomaszz »

Admin 2 Skrev:
-------------------------------------------------------
> god idé, det er hermed gjort.


Mange Tak!

Persian_Wolf

Re: overskrift skal passe med indholdet!

Indlæg af Persian_Wolf »

Lidt i forlængelse af overstående, så vil jeg blot understrege vigtigheden i at have en overskrift som passer til indholdet af det man SELV skriver og ikke nødvendigvis det som Trådens hoved-overskrift er.

Google's nye søgeteknik går netop i større grad efter relation mellem underskrifter og indhold herunder. Denne form for "indhold" er derfor værdsat både teknisk og personligt.

Så min opfordring er at skrive selvstændige overskrifter når der svares i diverse tråde. Således der er relevans mellem overskrift og dit indlæg

Besvar