Hiv tråden op?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Hekler

Hiv tråden op?

Indlæg af Hekler »

Senest rettet af Hekler 9. nov 2007, 20:04, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Altoriso »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er det ok?
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,61306,65559#ms
> g-65559


Joh... hvis han nu bare havde ladet være med at skrive "hive tråden op" :-)

Og så er det vel rimeligt at man lige skriver en lidt bedre kommentar

Kent

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Kent »

Som udgangspunkt nej.

Nu er det heldigvis første gang i snart flere måneder, at der er nogen der gør det, så det er bestemt ikke noget udpræget problem (som "nogle" troede det ville blive), og forhåbentlig er disse kommentarer med til at få skribenten på rette vej ;-)

... og så ved vi jo ikke, om der er kommet en lille besked fra mods til ham.

Thomas N.

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Thomas N. »

Piv piv hekler.

Hekler

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Hekler »

Thomas N. Skrev:
-------------------------------------------------------
> Piv piv hekler.


Det må du uddybe lidt mere.

Jeg blev udelukket fra forummet for at hive tråde op, og jeg havde endda et indlæg med pointe der fulgte med. Når man så ligefrem skriver at man kun gør det for at hive tråden op, så er det da naturligt at jeg gerne vil have det til debat.

Hvad er rammerne idag?

Jeg har masser af tråde som jeg syns det kunne være relevant at få frem igen, men var af den overbevisning at det måtte jeg ikke.

Kent

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Kent »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har masser af tråde som jeg syns det kunne
> være relevant at få frem igen, men var af den
> overbevisning at det måtte jeg ikke.

Det er noget ævl Hekler. Hvis du har en relevant grund til at hive en tråd frem igen, så er du da velkommen til at gøre det. Men hvis det drejer sig om at skrive "skal vi ikke diskutere dette igen" el. "Jeg hiver lige tråden frem, da folk ikke svarede sidst" (som var et af de eksempler, der gav karantæne sidst), så skal du naturligvis ikke gøre det.

Hvis man har lavet et indlæg, som folk ikke svarer på, så skyldes det nok, at de ikke gider diskutere emnet. Tough luck, og lad være med at hive det frem igen. Men hvis der er kommet nye oplysninger i en sag, som man har debatteret, eller på anden måde sket nyt, så er det da helt fair at hive tråden frem igen. Det er jo sådan set det, der er pointen med den nye system. Personligt hiver jeg jo gladeligt kontrakt-tråden frem hver eneste gang, der sker forlængelser.

Generelt set, så fungerer systemet da også uden problemer. Den nævnte tråd er den eneste jeg har set, siden den første omgang børnehaveopførsel ifm indførslen af systemet, som misbruger funktionen. Når det så sker i et OT-forum (og en enkelt gang), så gør det mig ikke så meget, men er enig i, at det er en overtrædelse af de "uskrevne" retningslinier og generelt dårlig netikette.

Thomas N.

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Thomas N. »

Det var jo bevidst provokation fra din side af.. og mon ikk du overlever? Tror nok der er folk der skal holde orden for dig.

felisan

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af felisan »

nemlig, ingen grund til piv, Hekler.

det nye system fungerer virkeligt godt, og netop tråden med kontrakternes længder er et eksempel herpå.

kom igen

Casper Søe

Re: Hiv tråden op?

Indlæg af Casper Søe »

Kan nu godt forstå Hekler brokker sig, nu er den godt nok os blevet slettet (ku ihvertifald ikke finde den) og mon ikke os at ham der gjorde det har fået en lille advarsel.

Besvar