Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af CasperA »

MFKM skrev:
2. jul 2019, 17:54
http://sport.tv2.dk/fodbold/2019-07-02- ... i-broendby

Galehuset ligger vidst ikke længere i Århus.

Jeg har dog mere tiltro til Carsten V Jensen som sportsdirektør end jeg havde til Ebbe Sand - men det var godt nok ikke længe han fik i stolen!
Det bliver spændende at høre, om EB.dk rent faktisk breakede den, før Ebbe Sand selv havde fået noget at vide. Det går der rygter om på diverse sociale medier. Det må være også være mærkeligt for Niels Frederiksen, pludselig at skulle samarbejde med en anden sportsdirektør end ham, der ansatte ham få uger tidligere.

Man kan kun være lykkelig for, at vores egen klub har en gennemsyret kultur med masser af kontinuitet, så ting som disse sjældent sker.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Steffen am »

Synes den her er lidt sjov.

Var lidt skeptisk da Brøndby afslørede at de havde ansat Mads Davidsen som ekstern konsulent, om de nu ville få rettet op på skuden.

Men siden har de som bekendt skiftet både sportsdirektør og træner, og nu dette interview, som bare er lidt sjovt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... bordtennis

Foruden at deres økonomi er mere hullet end en si.

Alt er ved det gode gamle, og Brøndby er stadig en syg patient, som vi kender det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Ravnen »

Sikke Brøndby tuder over det straffespark i går. Hvis det var blevet dømt til at blive taget om, havde FCK sikkert scoret alligevel og de scorede jo trods alt også igen senere.

Der er nok noget dybereliggende psykologi i det omkring mesterskabskampen, og den her hunger de har efter at træde ud af det evige dødvande, sikkert med 2018 frisk i hukommelsen og alt den pine og plage som det har medført. Jeg tror ikke de har den mentale coolness til at udfordre os i år.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Steffen am »

Ravnen skrev:
12. apr 2021, 15:17
Sikke Brøndby tuder over det straffespark i går. Hvis det var blevet dømt til at blive taget om, havde FCK sikkert scoret alligevel og de scorede jo trods alt også igen senere.

Der er nok noget dybereliggende psykologi i det omkring mesterskabskampen, og den her hunger de har efter at træde ud af det evige dødvande, sikkert med 2018 frisk i hukommelsen og alt den pine og plage som det har medført. Jeg tror ikke de har den mentale coolness til at udfordre os i år.
Tænker helt sikkert at du har fat i noget. Krydret med det spilmæssige.

Er egentlig lidt imod det her med om et "hold er læst". Zornigners Brøndby eller Ståles FCK tabte ikke fordi de var læste, men fordi spillerne var blevet trætte/manglede motivation og mening og holdene samlet set manglede kvalitet.

Men ved det her Brøndby, nu kan det selvfølgelig bider mig i røven senere (#NoJinx), men måske blandet med at Brøndby har overpræsteret lidt og "regression toward the mean". Kunne det også virke til at taktikken er god til at forsvare et resultat og en stilling. Men når de skal ud og jage og holdene afgiver boldbesiddelse, mangler holdet et svar.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Ravnen »

Så er det vist tid til at finde den her tråd frem igen. 14 rigmænd har købt Brøndby, de tolv af dem vil være anonyme. Vorherre til hest, tænk ikke at vide hvad det er for mennesker der står bag det man skal støtte. Jeg har næsten ondt af Brøndby fansene.
Gad vide hvor det her ender. Enten går Brøndby frem igen, eller også er det måske den totale nedtur?

DalaiLama69
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2016, 19:55
Geografisk sted: Nødebo
Kontakt:

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af DalaiLama69 »

Og nu har de også sagt farvel til deres mesterskabstræner. Egentlig er mit indtryk (og så vidt jeg kan se også mange af Brøndbys fans indtryk), at han har haft elendige arbejdsbetingelser det seneste stykke tid.
Med det seneste tids resultater in mente kan afskeden dog ikke undre nogen.
Men ja, nye ejere og en splittet fanskare; det er ikke sjovt at være Brøndby-fan for tiden. Det ville ikke undre mig, om de kunne rejse sig igen, i et eller andet omfang, om end jeg ville fryde mig over at se det hele gå op limningen for de blå-gule. Vi må se hvad der sker.
Elsker heden :fcm:
Hader dem :vihader: :fck: :bif:

Besvar