Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af oros »

Steffen am skrev:
24. aug 2018, 00:50
Danmarks bedste fans, Brøndby kan så ikke nøjes med at lave ballade i Horsens,
men er fortsat i Belgien. Hold nu op altså.

Skrevet af en belgisk fan på international forum.

Brondby should be banned by UEFA immediately for the disgusting behaviour of their "supporters" (hooligans would fit them better). Trying to hit a player who is taking a corner kick, throwing IRON bars at supporters causing serious injuries…
The fireworks i dont care but you really can't allow fans to injure supporters.
Shame on BIF!
Dog: Måske enkelte FCM "fans" skal tage den til sig og tage hætterne af, når de skaber "stemning"?

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af SimonH »

Zorniger bliver manager i BIF. I hørte det her først.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af AltidFCM »

SimonH skrev:
3. sep 2018, 10:50
Zorniger bliver manager i BIF. I hørte det her først.
Jeg tror satme, han fylder meget, og Bech turde vel næsten ikke at sige ham imod. Lad ham blive manager, jeg tror, det ender galt.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Ravnen »

Lidt spøjst at Troels Bech er fyret/har sagt op, dagen efter han var så indigneret i TV3s studie og Steinlein måtte bede ham stoppe tuderiet - for det er da en effektiv måde at stoppe "det" på :lol: /joke

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Benzo »

Jeg tror det er en opskrift på katastrofe hvis Zorniger bliver manager, han virker overhovedet ikke til at have økonomi inde i sine overvejelser.
Men mon ikke også de finder en anden til at være sportsdirektør (eller sportschef eller hvad det var Bech var).

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Benzo »

Tipsbladet mener i øvrigt at Mads Davidsen er i spil:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... eser-i-bif

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af 974 »

Der er iøvrigt flere der stopper i Brøndby ved årsskiftet...

Krakelerer det stille og roligt?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... by/7290654

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Kent »

974 skrev:
3. sep 2018, 18:50
Der er iøvrigt flere der stopper i Brøndby ved årsskiftet...

Krakelerer det stille og roligt?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... by/7290654
Husk nu, at alt er i zen i Brøndby. Bare spørg Gisle Thorsen :-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
3. sep 2018, 18:50
Der er iøvrigt flere der stopper i Brøndby ved årsskiftet...

Krakelerer det stille og roligt?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... by/7290654
Spændende om der også kommer tyskere ind på de pladser.
Nu er deres udlandskvote brugt op i 1. holdstruppen, men der er mig bekendt ikke nogen begrænsning i staben.
Benzo skrev:
3. sep 2018, 13:34
Tipsbladet mener i øvrigt at Mads Davidsen er i spil:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... eser-i-bif
Virker godt nok mærkeligt hvis det er sandt.
Hvorfor skulle Mads Davidsen gå fra at have ansvar over Hulk og Oscar, til at have ansvar over Uhre.
Der må også være et par millioner forskel på lønnen.

Vilde være et scoop for Brøndby, men kan ikke forstå hvis det er Davidsens eneste mulighed eller noget han bliver tiltrukket af, måske med mindre han har fået hjemve. Han slår mig dog ikke som typen efter at have talt pænt om Kina og det der bliver gjort eder.

CasperBW
Indlæg: 137
Tilmeldt: 18. sep 2016, 13:02

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af CasperBW »

Steffen am skrev:
4. sep 2018, 15:05
974 skrev:
3. sep 2018, 18:50
Der er iøvrigt flere der stopper i Brøndby ved årsskiftet...

Krakelerer det stille og roligt?

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... by/7290654
Spændende om der også kommer tyskere ind på de pladser.
Nu er deres udlandskvote brugt op i 1. holdstruppen, men der er mig bekendt ikke nogen begrænsning i staben.

Hvilke begrænsninger findes der i dag for udlændinge i 1. Holdstruppen? Eller misser jeg ironien?

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af mousebreaker »

Man må sige at det er lykkedes Troels Bech at genrejse Brøndby sportsligt. Det er godt nok ikke bygget på deres "stolte gamle dyder" og på deres masterclass som mest af alt har glimret ved at ansætte en tidligere landstræner i håndbold, men ikke desto mindre er de tilbage sportsligt hvor de hører hjemme, klubbens fanskare taget i betragtning. Kudos til Bech. Spændende at se om arvtageren kan fylde hans sko og om han kan holde styr på Oscar. Hvis det ikke bliver Davidsen kan det jo være de prøver Anders Bjerregård igen...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Ravnen »

Spørgsmålet er om det ikke nærmere er Zorninger som har genrejst dem. Han har jo udvalgt de spillere han vil have til sit system, nogle fra hans tidligere klubber.

Men Brøndby er så langt væk fra Brøndby som de næsten kan være. Per Bjerregaards Brøndby, klub og talenter. Nu er det Oskar og Zorninger i en uskøn blanding. Det er meget muligt at resultaterne er kommet, de har da vundet en pokal.. men mon ikke det trods alt er mesterskaber de egentlig helst vil tælle?
Når klubber plejer at beskylde os for ingenting at være, er det jo fordi de har en kultur, med nogle værdier som de mener er blevet båret med. Brøndbys værdier - som gjorde dem til en smuk kontrast til Parken Sport & Entertainment/FCK - er blevet smidt i brønden, og der er kun en bleg kulør tilbage af det Brøndby som alle elskede i 90´erne..

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
6. sep 2018, 15:14
Man må sige at det er lykkedes Troels Bech at genrejse Brøndby sportsligt. Det er godt nok ikke bygget på deres "stolte gamle dyder" og på deres masterclass som mest af alt har glimret ved at ansætte en tidligere landstræner i håndbold, men ikke desto mindre er de tilbage sportsligt hvor de hører hjemme, klubbens fanskare taget i betragtning. Kudos til Bech. Spændende at se om arvtageren kan fylde hans sko og om han kan holde styr på Oscar. Hvis det ikke bliver Davidsen kan det jo være de prøver Anders Bjerregård igen...
Det har nok hjulpet den kære Troels at 'den anden' Bech har smidt 200+ millioner i projektet..

Jeg må indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret af TBs arbejde i Brøndby, det eneste gode jeg kan se der står TB på, er da han hentede Zorninger, noget som 'den anden' Bech vidst i øvrigt forsøgte at tage æren for. Hans transferhistorik (Bechs) har mindst ligeså mange fejlskud som pletskud.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
9. sep 2018, 20:22
mousebreaker skrev:
6. sep 2018, 15:14
Man må sige at det er lykkedes Troels Bech at genrejse Brøndby sportsligt. Det er godt nok ikke bygget på deres "stolte gamle dyder" og på deres masterclass som mest af alt har glimret ved at ansætte en tidligere landstræner i håndbold, men ikke desto mindre er de tilbage sportsligt hvor de hører hjemme, klubbens fanskare taget i betragtning. Kudos til Bech. Spændende at se om arvtageren kan fylde hans sko og om han kan holde styr på Oscar. Hvis det ikke bliver Davidsen kan det jo være de prøver Anders Bjerregård igen...
Det har nok hjulpet den kære Troels at 'den anden' Bech har smidt 200+ millioner i projektet..

Jeg må indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret af TBs arbejde i Brøndby, det eneste gode jeg kan se der står TB på, er da han hentede Zorninger, noget som 'den anden' Bech vidst i øvrigt forsøgte at tage æren for. Hans transferhistorik (Bechs) har mindst ligeså mange fejlskud som pletskud.
Nu synes jeg sgu du er lidt smålig :)
Oscar og andre har smidt penge i rå mængder efter Brøndby, men det hjalp da ikke nogen af TBs forgængere. Troels Bech analyserede situationen og fandt frem til at der skulle skiftes stil på trods af at det ville være et hårdt slag mod deres Masterclass projekt. Han begyndte at lede efter en træner der stod for den stil. Han fandt Zorniger. Zorniger har derefter lavet et stort stykke arbejde men de spillere han har til rådighed er jo mestendels spillere TB har hentet ind. Der er fusere imellem men der er eddermame også en del der har slået til. Også i en grad så flere herinde ville smække en alvorlig skilling efter een af dem.

Jeg vil påstå at hvis Oscar ikke havde ansat TB så ville Brøndby stadig være helt ligegyldige

Man kan håbe at konkurrencen mellem de to KBH hold og os gør at vi pacer hinanden så meget frem at vi og Brøndby begynder at producere resultater i Europa mere kontinuerligt, og dermed får dansk fodbold op hvor det bliver sjovt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af Benzo »

Et eller andet sted håber jeg egentlig du har ret, og at Brøndby fejler eklatant med at finde en kompetent afløser. Jeg køber ikke den her med at Brøndby skulle være vigtig for dansk fodbold, jeg er af den overbevisning at opstår der et vakuum, fylder andre klubber bare hullet op, det er vel blandt andet fordi AGF har været så ringe igennem en årrække, at vi i FCM overhovedet har kunnet stable et tophold på benene.

Besvar