tatoo skrev: ↑24. maj 2021, 10:48
Sahl skrev: ↑24. maj 2021, 08:37
Le Compte skrev: ↑24. maj 2021, 06:40
Den artikel er da lort!
Det er bare en konklusion som skribenten (ja vælger bevidst ikke at skrive journalist) selv er kommet frem til der bliver ikke fremført kilder eller argumentation. Det der er rystendende ringe af et medie.
En straf som den Sisto fik er fin. Hvis Priske fortsatte straffen vil han virke hævngerrig.
Sisto spiller ikke den plads mod FCK fordi Priske er svag men fordi Priske vurderer det er bedst for holdet. (Det er så min konklusion som heller ikke er underbygget ).
Det er en ligegyldigt artikel og vi ser desværre en masse af dem. Men sådan vil det altid være.
Håber på et mirakel i aften og ellers er det isoleret set faktisk ganske ok med sølv i en corona sæson med CHL gruppespil og SL med komprimeret kampprogram.
SL har været meget spændende i år også for spændende set med farvede brille, men tror faktisk det er godt til SL at have så mange spændende kampe til sidst.
Nu er det jo sådan at det er Klaus Egelund fra EB der har skrevet artiklen. KE er kendt for at have gode kilder, så helt forkert skrevet er det ikke.
Hvorfor indrømmer I ikke bare at der er problemer et eller andet sted i klubben.
Det kan alle da fornemme.
Der er problemer i alle klubber og spillere der ikke passer ind. Det jeg opponere i mod er, at man maler fanden på væggen uden at have lidt flere informationer. Alle kan se vores hold mangler nyt blod, alle ved der har været store egoer i truppen som skulle takles med finesse, sådan er det at have et fodbold hold.
Der er bare en masse gætterier og undskyldninger. Havde vi haft stolpe ind i et par af vores matchbolde kampe, så havde vi allerede været mestre og så havde vi måske ikke set samme artikel eller et behov for det. Timingen er lidt sjov for artiklen, men sådan er det.
Der skal fokus på kampen i dag og så må man se på hvilke ændringer der giver bedst mening i forhold til næste sæson efterfølgende.
Jeg mener stadigvæk sølv ville være flot med sæsonen og én i mente svær corona tid der har vendt op og ned på alt også fodbold.
Det er som skrevet tidligere de mange forspildte matchbolde her til sidste, der skuffer mest, ikke selve resultatet. Havde du sagt SL sølv og CHL gruppe spil inden sæsonen havde jeg nok sagt det ville være ret fantastisk.
Pokalen tilgengæld... det var noget sløseri.
SimonH skrev: ↑24. maj 2021, 10:59
Vi er nu i en situation hvor en FCM sejr i dag giver et lavere odds en BIF sejr hos de fleste bookmakere.
Så har det ændret sig siden jeg så i går. Det er nok grundet AGF sparer så mange spillere. Tror stadigvæk det bliver svært for FCN at tage point fra Brøndby, men alt kan ske i en fodbold kamp og det ser jo glædeligt i øvrigt ud til at Kamaldeen er med for FCN, det havde jeg ikke forventet.