CL Q2/1: Celtic - Midtjylland
Re: CL Q2/1: Celtic - Midtjylland
Lidt update på Celtic inden mødet: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
De har en del skadesproblemer, bl.a. et par nye i deres træningskamp i går. Noget af det mindre ting, men de er bestemt ramt.
De har også en 2-3 spillere, der skulle være på vej væk, og dem har den nye træner ikke brugt indtil videre. Så det er lidt ligesom os med Frank, Jens, Awer og måske Kaba.
De har forespurgt de skotske myndigheder om de må lukke 20.000 tilskuere ind, men jeg har ikke kunne finde noget sted, der viser, hvad afgørelsen er blevet. Men ellers bliver det et relativt tom stadion, med et tusinde tilskuere, så vidt jeg kan finde ud af. En kæmpe fordel for os.
De har en del skadesproblemer, bl.a. et par nye i deres træningskamp i går. Noget af det mindre ting, men de er bestemt ramt.
De har også en 2-3 spillere, der skulle være på vej væk, og dem har den nye træner ikke brugt indtil videre. Så det er lidt ligesom os med Frank, Jens, Awer og måske Kaba.
De har forespurgt de skotske myndigheder om de må lukke 20.000 tilskuere ind, men jeg har ikke kunne finde noget sted, der viser, hvad afgørelsen er blevet. Men ellers bliver det et relativt tom stadion, med et tusinde tilskuere, så vidt jeg kan finde ud af. En kæmpe fordel for os.
Afgørelsen skulle falde i dag, læste jeg tidligere på et af deres fora.Kent skrev: ↑15. jul 2021, 14:23Lidt update på Celtic inden mødet: https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... ssion=true
Høvdingen af Herning
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... -i-celtic/
En dejlig hjælpende hånd fra Brentford
Måske det giver liv i de tidligere rygter om Erik til Celtic, nu Brentford er gået et skridt op.
Lad Brentford hente ham inden vores kampe, så kan de få Erik efter.
En dejlig hjælpende hånd fra Brentford
Måske det giver liv i de tidligere rygter om Erik til Celtic, nu Brentford er gået et skridt op.
Lad Brentford hente ham inden vores kampe, så kan de få Erik efter.
https://www.dailyrecord.co.uk/sport/foo ... y-24545822
Afgørelsen er udskudt. Det er godt nok kort før kampen de får at vide hvor mange der må komme ind. Det kan da kun give logistiske problemer, med de 50.000 sæsonkortholdere de har.
Afgørelsen er udskudt. Det er godt nok kort før kampen de får at vide hvor mange der må komme ind. Det kan da kun give logistiske problemer, med de 50.000 sæsonkortholdere de har.
Høvdingen af Herning
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Tør Fcm at bringe vores tidligere u-19 angribere i spil til udekampen ? Hvis Celtic kan se Ob kampen, så ved de hvor let Brumado er at få sat ud af spillet, ved bare at gå på kroppen af ham. Der skal andet end løst krudt i kanonen imod Celtic på udebane.
Det tror jeg ikke, faktisk tror jeg det bliver tæt på hvad vi så til sidst i OB kampen, bare med Brumado i front.TrueWolfMidt skrev: ↑17. jul 2021, 12:10Tør Fcm at bringe vores tidligere u-19 angribere i spil til udekampen ? Hvis Celtic kan se Ob kampen, så ved de hvor let Brumado er at få sat ud af spillet, ved bare at gå på kroppen af ham. Der skal andet end løst krudt i kanonen imod Celtic på udebane.
Jeg har heller ikke særlig store forventninger, slipper vi fra Celtic uden nederlag er det næsten et mirakel, givet vores store udskiftninger.
Jeg ved godt at han er på vej væk, men en midtbane med Onyeka, Onyedika og Evander ville gøre underværker mod Celtic. Alternativt med Cajuste i stedet for Onyeka, hvis han sælges inden.
Jeg må indrømme, at jeg ikke har forstået, hvorfor de spillere man har på kontrakt ikke kunne give en sidste præstation. Tænk at kunne stille med dem og slå Celtic ud, så var man sikret minimum EL gruppespil.
Jeg må indrømme, at jeg ikke har forstået, hvorfor de spillere man har på kontrakt ikke kunne give en sidste præstation. Tænk at kunne stille med dem og slå Celtic ud, så var man sikret minimum EL gruppespil.
Jeg er fuldstændig enig! Vi har da før solgt EFTER sidste europæiske kamp. Der er jo tale om den absolut vigtigste kamp for klubben i 2021.Lupus1999 skrev: ↑17. jul 2021, 18:53Jeg ved godt at han er på vej væk, men en midtbane med Onyeka, Onyedika og Evander ville gøre underværker mod Celtic. Alternativt med Cajuste i stedet for Onyeka, hvis han sælges inden.
En spiller som Frank, der har været igennem akademiet både i Nigeria og her, må vel kunne mobilisere den klubfølelse der skal til for at spille en sidste afgørende kamp inden sit store skifte.
Cajuste skylder vel også klubben noget.
For Kaba er det en anden historie. Han er indbegrebet af en hired gun - og har aldrig lagt skjul på det.
Men hey, måske spiller man fordækt og tager dem med til Skotland.
-
Celtic får lov at lukke 9.000 fans ind til kampen på tirsdag, men de kan sikkert råbe godt op
https://www.thescottishsun.co.uk/sport/ ... dtjylland/
https://www.thescottishsun.co.uk/sport/ ... dtjylland/
Det ville helt sikkert være fedt, men tror ikke du skal regne med de spiller!Lupus1999 skrev: ↑17. jul 2021, 18:53Jeg ved godt at han er på vej væk, men en midtbane med Onyeka, Onyedika og Evander ville gøre underværker mod Celtic. Alternativt med Cajuste i stedet for Onyeka, hvis han sælges inden.
Frank er væk! han har underskrevet kontrakten og skal jo være i karantæne osv, mens han venter på arbejdstilladelse. Cajuste er i forhandlinger med flere klubber lyder det til og tænk engang hvis vi spillede med ham og han blev skadet.. Det er en stor risiko at løbe.
Lidt flabet sagt, så er de 4 salg vi sikker kommer til, at lave mere værd end 2x EL. Det er jo også derfor vi kræver den pris, vi kommer jo nok ikke i CHL og EL er slet ikke sikkert.
Jeg tror ikke vi skal forvente meget mod Celtic, men det kan jo også være spillerne bare finder sammen og spiller fantastisk, der er nok noget mindre pres på den her kamp, end vores åbningskamp (der er der ofte favoritter der sætter point til)
Snakkede kort med KBB i torsdag til træning, Onyeka er så godt som Brentford spiller, så vi har ikke lov til at bruge ham.
Personlig holdning
Personlig holdning
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er der en som kan forklare. De nye brassilienere, må de være med i returopgøret ?
De er indregistreret i truppen, så ja. De må også være med i første, men det er nok ikke realistisk.TrueWolfMidt skrev: ↑19. jul 2021, 16:48Er der en som kan forklare. De nye brassilienere, må de være med i returopgøret ?
Ajer er ikke indregistreret for Celtic og det er deres nyindkøb Abada heller ikke.
Cajuste og Kaba er indregistreret for os, Onyeka er ikke.
Høvdingen af Herning
Det er urealistisk nogle af dem er med.Saemala skrev: ↑19. jul 2021, 17:16De er indregistreret i truppen, så ja. De må også være med i første, men det er nok ikke realistisk.TrueWolfMidt skrev: ↑19. jul 2021, 16:48Er der en som kan forklare. De nye brassilienere, må de være med i returopgøret ?
Ajer er ikke indregistreret for Celtic og det er deres nyindkøb Abada heller ikke.
Cajuste og Kaba er indregistreret for os, Onyeka er ikke.
Måske til retur? altså vores brasilianere, men jeg tvivler
-
Der er ikke kommet en trup udtagelse eller nogen der har kigget en masse billeder igennem?
Til UEFA kampene denne sæson, kan man have en bænk med op til 12 spillere, så tænker det vil være naturligt de som minimum kan tage en bænk til retur opgøret. Men enig i at det virker urealistisk til den første kamp, og at det bliver mere end en bænk.
Men trods alt en forskel på om det er 18 eller 23 spillere, der skal udtages.
Til UEFA kampene denne sæson, kan man have en bænk med op til 12 spillere, så tænker det vil være naturligt de som minimum kan tage en bænk til retur opgøret. Men enig i at det virker urealistisk til den første kamp, og at det bliver mere end en bænk.
Men trods alt en forskel på om det er 18 eller 23 spillere, der skal udtages.