Ændringsforslag til forum

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Brugeravatar
Hoffmann
Indlæg: 4
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nye ikoner + forklaring

Indlæg af Hoffmann »

Takker, det hjalp da lidt på det..

Simon
Indlæg: 42
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nye ikoner + forklaring

Indlæg af Simon »

Super at der er kommet logoer på i stedet for de røde/sorte knapper, og ikke mindst knappen til seneste ulæste indlæg. Det gør det i hvert fald super nemt at finde ud af hvad man har læst og ikke har læst... :D

Super arbejde Persian_Wolf ;)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: skod forum

Indlæg af Ravnen »

Der er dog stadig nogle af de oprindelige ikoner tilbage, hvad betyder den hvor "teksten" hele tiden "løber"?

Brugeravatar
Hausser
Indlæg: 541
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: skod forum

Indlæg af Hausser »

Ravnen skrev:Der er dog stadig nogle af de oprindelige ikoner tilbage, hvad betyder den hvor "teksten" hele tiden "løber"?
De skulle da gerne være forsvundet? Dem har jeg ihvertfald ikke mere..

Simon
Indlæg: 42
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: skod forum

Indlæg af Simon »

Hausser skrev:
Ravnen skrev:Der er dog stadig nogle af de oprindelige ikoner tilbage, hvad betyder den hvor "teksten" hele tiden "løber"?
De skulle da gerne være forsvundet? Dem har jeg ihvertfald ikke mere..
De er der også nogle gange ved mig. Men så opdaterer jeg bare siden og så forsvinder de igen.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Nye ikoner + forklaring

Indlæg af Persian_Wolf »

Simon skrev:
Hausser skrev:
Ravnen skrev:Der er dog stadig nogle af de oprindelige ikoner tilbage, hvad betyder den hvor "teksten" hele tiden "løber"?
De skulle da gerne være forsvundet? Dem har jeg ihvertfald ikke mere..
De er der også nogle gange ved mig. Men så opdaterer jeg bare siden og så forsvinder de igen.
Ja det har noget at gøre med browseren, der genanvender de "gamle" billeder som blev downloadet første gang i besøgte forummet. Enten kan man tømme sin midlertidige filer, eller også burde man kunne trykke CTRL+F5, eller lukke vinduet og åbne nyt.

Der er i hvert fald ny ikoner :D

Woop Woop!

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: skod forum

Indlæg af Kent »

Saemala skrev:
Hvis det teknisk kan lade sig gøre, synes jeg at det vil være mere relevant med en kolonne ved hver tråd, hvor der linkes direkte til "Første ikke-læste svar" i stedet for "seneste indlæg".
Den er der allerede?! Der er et lille ikon til venstre for trådens navn.
Hvis man trykker på den kommer man til seneste ulæste indlæg ;)
Aha! Den havde jeg sgu ikke lige fanget. Så glem bare den kommentar.
I øvrigt godt og hurtigt arbejde af Persian_Wolf!
Hvis der var en "thumbs up"-smiley havde du fået den ;)

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: skod forum

Indlæg af Kent »

Hov - da jeg ved et uheld kom til at dobbeltposte her, meldte der sig lige et nyt spørgsmål: Kan man slette sine egne indlæg? - evt bare indenfor de første 5-10 min, så man har en chance for selv at rydde op i sit rod med dobbeltpost mv.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Nye ikoner + forklaring

Indlæg af Persian_Wolf »

Kent skrev:Hov - da jeg ved et uheld kom til at dobbeltposte her, meldte der sig lige et nyt spørgsmål: Kan man slette sine egne indlæg? - evt bare indenfor de første 5-10 min, så man har en chance for selv at rydde op i sit rod med dobbeltpost mv.
Den må du lige vende med forum admins/mods. Det er nemlig noget med forum-reglerne. Som det er nu, så mener jeg at jeg bare har kopieret samme regler/rettigheder som det gamle forum havde. :D

Woop Woop!

Besvar