Irritiationsmomenter

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
mancitydk

Irritiationsmomenter

Indlæg af mancitydk »

Undskyld mit lille udbrud af brok... Men der er nogen ting der har irriteret mig vanvittigt meget de sidste par dage her på graven. Ved godt at vi har haft emnet oppe før, men det er åbenbart på tide med en lille reminder... Synes jeg...

Synes det er helt fint det system vi har på graven nu, hvor de senest debatterede emner er oppe øverst det er helt fint, super endda, men det giver desværre også mulighed for en del "bøvet" (undskyld udtrykket, det er ikke ment mod personer men mod personers måde at bruge trådene på) anvendelse af tråde...

eksempel 1) http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,763 ... #msg-76764 undskyld men hvad helvede har UEFA cup kvalen at gøre med at Jan Schouby har skrevet en dårlig artikel???? Lav dog en ny tråd i stedet for alt det OT gejl. OT er en glimrende mulighed for at kommentere uden direkte relation, men dog stadig til emnet...

eksempel 2) http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,699 ... #msg-77060 Hvorfor sætte et bud med Lumb ind i en 4 måneder gammel tråd? Det er vel okay at starte en ny tråd ind imellem???

Ved godt det er små irritationsmomenter og ved godt at man bare kan springe de tråde over men synes sgu det er lidt irriterende når m an tror at det er noget vigtigt (for tråden) og det er så er noget ligegyldigt (for tråden) som engentligt burde have haft sin egen tråd...
Senest rettet af mancitydk 21. maj 2008, 12:17, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: 100 indlæg pr tråd

Indlæg af Altoriso »

Mindes at vi engang lavede en lille "intern" aftale om at vi prøvede at begrænse antal indlæg pr tråd til omkring 100

Ville det ikke være en god idé at "genindføre" dette ?

mancitydk

Re: 100 indlæg pr tråd

Indlæg af mancitydk »

jo helt sikkert. det ville være at foretrække... samtidigt kunne det være rart hvis tråde af denne slags fik lov til at ligge på "hoveddebatten" i minimum et par dage så folk kunne se den, da der ikke jævnligt sker noget i denne gren af forummet.

Besvar