Der er en kerne der styre det hele!?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Hekler

Der er en kerne der styre det hele!?

Indlæg af Hekler »

Je tillader mig lige at kopiere et udemærket debatoplæg over i den rigtige tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,627 ... te=1#REPLY

YePyEp Skrev:
-------------------------------------------------------
> Her kommer der et surt opstød.
>
> Jeg har været Ikast/FcM fan hele livet. Følger dem
> så meget jeg kan.
> Men jeg har meget svært ved at se hvorfor nye
> brugere af graven næsten altid skal svines til
> bare de laver den mindste fejl. Jeg har altid
> troet at FCM var regionens hold. Det gælder
> åbenbart bare ikke "yderne" på ulvegraven. Der er
> 5 - 10 - 15 mennesker der styrer alt herinde. Jeg
> er sgu ved at være træt af at se at nye brugere
> bliver svinet til herinde, bare fordi der er en
> eller anden"Yder" der har fået "STÅDRENG" over at
> en har lavet en stavefejl eller ikke har linket
> rigtigt.


For det første og det vil jeg vædde med jeg har skrevet noget lignende i andre tråde om enmnet, så er det de "Nye" der føler sig forfulgt mere end der er noget i det. Hver især af os "Gamle" Har vores kæpheste om hvad vi synes der er vigtigt at overholde af reglerne, og vi vil fortælle folk at det skal altså være anderedes, derfor er der nogen der vil flytte tråde, nogen der vil holde øje med sprogbruget er sobert nogen vil synes at stavningen er vigtig så man ved hvad meningen er, og jeg selv har en kæphest om indhold. Derfor kan det somme tider føles som om man bliver bombarderet, men det er altså ikke en koordineret insats.

At den måde man kan sige tingene på så ofte kan være mere elegant, er jo noget andet., Når man til dagligt er vidne til at nogle brugere trods adskillige personlige henvenelser og nærmest kollektiv frustration over de ikke fatter reglerne, så kan det være det kommer til at gå ud over dig,
Når du bare får at vide at indlæget er postet i det forkerte forum, er det jo ikke for at genere dig.

Du skriver at; "Der er 5 - 10 - 15 mennesker der styrer alt herinde.", det kan jeg godt forsikre dig om ikke er rigtigt.

Dem der styre er der 4-5 moderatore som ingen ved hvem er ud over Lund, der har hyret dem, og da vi ikke ved hvem de er så kan vi ikke sige mere om det.

En ting er i hvert fald siker at dem der skriver mest IKKE er dem der modererer!

Vi har dog ofte før haft nye debatører der synes der er en fast kerne der holder sammn altid, og at alle nye bliver trynet. Jeg ved ikke om jeg er kommet meget nærmere i at forstå hvorfor oplevelsen er sådan, jeg kan blodt konstatere at det ikke er korrekt.

Måske er forklaringen, at em der har været med længe har en generel holdning til hvordan man debatterer, og så iøvrigt for det meste lukker op når de er uenige i noget!?

Jeg håber det kan hjælpe dig, ellers så må du jo bare spørge igen.


EDIT: Der er rigtigt mange tyrkfejl på den har maskine.
Senest rettet af Hekler 23. sep 2007, 16:47, rettet i alt 1 gang.

Persian_Wolf

Re: Der er en kerne der styre det hele!?

Indlæg af Persian_Wolf »

Jeg forstår ikke hvorfor det skal forhindre en i at forsætte sin deltagen herinde.

Personligt vil jeg være dødhamrende ligeglad med de 5-10 pathetic debattører herinde, som tror de har kronen på. FC Midtjylland's fan-kapicitet rummer langt mere end de 5-10 fjolser(hvis de findes).

Så hvorfor overhovedet bother? Lad dem skrive og kæfte op som de vil, det burde ikke holde dig fra at deltage herinde.

Sådan er det sådanset overalt. På Arbejdspladser, Skoler, Fodboldklubber, Ungdomsklubber mv. Der vil altid være nogen som vil prøve at vælte en, så er det bare op til dig at holde balancen.

Længere er den ikke.

Jean / BW# 1238

Re: Der er en kerne der styre det hele!?

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg forstår ikke hvorfor det skal forhindre en i
> at fortsætte sin deltagen herinde.

Jeg er enig med dig i at en irettesættelse ikke skal bremse en i at debattere. Men jeg mener også at hvis man bliver bedt om at holde sig til trådene, det rigtige forum og den slags, så skal man respektere det. Ellers bliver det noget rod!

At der så er nogen der går efter manden i stedet for bolden, eller kritiserer folks grammatik eller stavefejl kunne jeg godt være foruden.

Jeg krummer tæer, når folk går efter personen i stedet for holdningerne!

Og at folk ikke er gode til at stave eller til grammatikken må ikke stoppe folk fra at skrive deres mening. Dem der så har så store problemer med manglende kommaer, må bare springe indlægget over.

Derudover så er der forskellige måder at be' folk om at respektere reglerne. Man kan gøre det pænt.

Det var så min mening... :-)

Persian_Wolf

Re: Der er en kerne der styre det hele!?

Indlæg af Persian_Wolf »

Kan sagtens følge dig.

Jeg mener bare at når man har oprettet emne om det her 4 gange og man endnu ikke har set nogen ændringer, så må man gå efter alternativer, og det må nok være at ignorer disse hoveder som går efter manden og ikke bolden.

Besvar