Anonym bruger??

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Bhomaszz

Anonym bruger??

Indlæg af Bhomaszz »

Hmm så lige at der ved alle indlæg af brugeren "Guily" nu står Anonym bruger.. Hva har han da gjordt siden hans bruger er slettet - var han bare for træls:)?? ej spøg tilside - er det noget han selv har ønsket??
Senest rettet af Bhomaszz 18. jun 2007, 22:35, rettet i alt 1 gang.

Administrator

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Administrator »

Det du spørger om er reelt hvorfor er en bruger blevet slettet. Normalt redegør vi ikke hvorfor en bruger slettes, men i dette tilfælde viste den pågældende debattør over en længere tidsperiode total mangel på evne til at debattere på et sobert niveau. det er normalt at mange af debattørerne har "udskejelser" og det skal de have lov til hvis deres debatniveau normalt er rimelig pænt.

Dem der konstant ligger i den lave ende og meget sjældent bidrager til debatten laver bare støj og giver arbejde til admins og det gider vi ikke bruge tid på.

/#Admin

caspersm

Re: Anonym bruger??

Indlæg af caspersm »

Øv! Der var ellers altid et godt grin når der kom et indlæg fra ham :-)

Kent

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Kent »

Bhomaszz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmm så lige at der ved alle indlæg af brugeren
> "Guily" nu står Anonym bruger.. Hva har han da
> gjordt siden hans bruger er slettet

Han er på vej til en ny klub http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69649 ;-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hmm. Blev han ikke bare slettet fordi han forslog elendige spillere? Hvis de er tilfældet, er det et rimeligt tyndt grundlag.

Bhomaszz

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Bhomaszz »

jo, det er ogsåmit indtryk, og det er også derfor jeg startede denne tråd... Jeg kunne faktisk godt lide hans små sjove indlæg, de gav altid et godt grin;-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mr. Skinke Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmm. Blev han ikke bare slettet fordi han forslog
> elendige spillere? Hvis de er tilfældet, er det et
> rimeligt tyndt grundlag.

Når du ser enn ny bruger altså en du ikke har lagt mærke til før, så kan du søge på hans navn og se hvad han har skrevet.

Når du så finder ud af at de 7 indlæg han har lavet alle er i en uacceptabel tone og ikke bidrager med noget, så ved du også at det ikke er så langt til at en admin fanger ham.

Den metode bruger jeg selv tit, og første indtryk holder usædvanligt ofte.

Bhomaszz

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Bhomaszz »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mr. Skinke Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hmm. Blev han ikke bare slettet fordi han
> forslog
> > elendige spillere? Hvis de er tilfældet, er det
> et
> > rimeligt tyndt grundlag.
>
> Når du ser enn ny bruger altså en du ikke har lagt
> mærke til før, så kan du søge på hans navn og se
> hvad han har skrevet.
>
> Når du så finder ud af at de 7 indlæg han har
> lavet alle er i en uacceptabel tone og ikke
> bidrager med noget, så ved du også at det ikke er
> så langt til at en admin fanger ham.
>
> Den metode bruger jeg selv tit, og første indtryk
> holder usædvanligt ofte.

Jamen det er jo netop det, han har ikke holdt en specielt dårlig tone. bevares, han var måske ikke den største fodboldekspert - men derfor skal han da stadig have lov at debattere her på forummet. Jeg har ihvertfald ikke set et eneste af hans indlæg som er blevet slettet!

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vil du ikke nok nøjes med at citere det som du kommentere på. Tak.

Bhomaszz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jamen det er jo netop det, han har ikke holdt en
> specielt dårlig tone. bevares, han var måske ikke
> den største fodboldekspert - men derfor skal han
> da stadig have lov at debattere her på forummet.
> Jeg har ihvertfald ikke set et eneste af hans
> indlæg som er blevet slettet!

Pointen er jo at det ved du ikke, fordi du ikke ved hvad der er blevet slettet inden han røg ud.

Bhomaszz

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Bhomaszz »

Hvem har oplevet at et indlæg af den nu tidligere bruger "GIULY" er blevet slettet??

ps: hva var dit førstehåndsindtryk så af f.eks. mig, det kunne da være sjovt at høre:-) (Dog ikke nødvendigt, hvis du synes det er for plat:/)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg husker kun den hvad dem jeg kender personligt skriver, jeg kan overhovedet ikke huske hvad andre har skrevet, jeg forholder mig kun til det konkrete indlæg.

Generelt aner de fleste ny intet om hvordan man debattere, og det tager gerne ca. ½ år, inden folk finder ind i kulturen og ikke genere mig ved stort set hvert andet indlæg.

Som man kan se i debatten med topscorer så kommer der gerne et par af os gamle drenge og giver en lektion, hvis man bliver lige lovligt kæk inden man har forstået kulturen. Det er nødvendigt hvis hele debatten ikke skal degenerere hen i en stor omgang namecalling.

Det er ikke interessant hvad jeg mener, kun hvorfor jeg mener det.
Man kan jo ikke diskutere folks meninger kun deres argumenter.
Hvis man ikke er villig til at argumenter, så er der jo ingen ide i at skrive på et debatforum.

Administrator

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Administrator »

Der er altid mindst et slettet indlæg til grund for en brugers udelukkelse. I Giulys tilfælde var der flere.

/#Admin

Bhomaszz

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Bhomaszz »

Nå jamen isåfald trækker jeg mig tilbage, jeg havde bare ikke oplevet noget og synes derfor det virkede noget mærkværdigt... :-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er lige nøjagtigt derfor at debat af sletninger er forbudt, mens de sker, folk har kun et indtryk og ved ikke hvordan det reelt ser ud.

Da det var mig der stod for ulvegraven, var det generelt ikke mig der slettede med mindre det var det totalt oplagte, men når man gennemgik det de forskellige havde slettet så fandt man et fornuftigt niveau for hvor linjen var.

Nogen slettede noget jeg ikke ville have gjort, nogle gange synes jeg noget skulle have været slettet.

Jeg fik ofte en masse kritik, og blev bl.a. udelukket af Galehusets debat af princip. Mange af deres folk var smidt på porten. Men sandheden var, at de bare ikke forstod at vi ikke accepterede det sprog som de brugte (For største delen) det var ikke kritikken men mere den måde den blev fremført på der var problemet.

Nå nu bavler jeg....

Altoriso

Re: Anonym bruger??

Indlæg af Altoriso »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg husker kun den hvad dem jeg kender personligt
> skriver, jeg kan overhovedet ikke huske hvad andre
> har skrevet, jeg forholder mig kun til det
> konkrete indlæg.

Jeg er enig i, at det er vigtigt at holde sig til de konkrete indlæg, for derved undgår man også at det bliver til en slags "personlig forfølgelse"
Oftest vil man jo opleve at dem der skriver herinde kan være en helt anden "slags" person i virkeligheden ( kan jo være både den ene vej og den anden vej )

Igen kan der da kun opfordres til, at folk om muligt mødes over en fadøl i loungen ifm kampene mv :-)


> Generelt aner de fleste ny intet om hvordan man
> debattere, og det tager gerne ca. ½ år, inden folk
> finder ind i kulturen og ikke genere mig ved stort
> set hvert andet indlæg.

Er også enig i at debatkulturen også har stor betydning, og jeg har lige som Hekler også godt kunnet se forskel på diverse debattørers indlæg igennem en vis periode
Kan huske at jeg selv kørte en heftig debat med en herinde for et års tid siden ( eller mere efterhånden ), men idag nyder jeg hovedparten af hans indlæg - man skal jo også lige "vænne" sig til hinanden :-)


> Som man kan se i debatten med topscorer så kommer
> der gerne et par af os gamle drenge og giver en
> lektion, hvis man bliver lige lovligt kæk inden
> man har forstået kulturen. Det er nødvendigt hvis
> hele debatten ikke skal degenerere hen i en stor
> omgang namecalling.

Den type episoder har der jo været nogle stykker af her på det sidste, og kan nok være meget sundt for debattonen, og igen er det jo indlægget der responderes på, og ikke personen !

> Det er ikke interessant hvad jeg mener, kun
> hvorfor jeg mener det.
> Man kan jo ikke diskutere folks meninger kun deres
> argumenter.
> Hvis man ikke er villig til at argumenter, så er
> der jo ingen ide i at skrive på et debatforum.

Så mangler vi bare at alle skriver noget i stedet for en masse "ok" indlæg, og at folk prøver at dokumentere lidt bedre af og til

Besvar