Mudderkastning?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Claus (BW#1145)

Mudderkastning?

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Var det snart ikke en ide at vi fik et mudderkastningsforum?
Der kunne folk så svine alt og alle uden at vi andre belemres med dem i en seriøs tråd. Jeg er enormt træt af at læse indlæg som sviner VORES spillere til. Samtidig kunne tråde eller dele af tråde så blive smidt ind i det forum, så dem af os der ikke gider at læse det bavl kan slippe for det.
Jeg er faktisk så træt af det at jeg helt har overvejet at droppe graven, det skal ikke opfattes som noget trussel, men hvad nu hvis der er andre der har det sådan? Eller at nogle allerede bliver væk pga hønsegårdsstemningen?

Claus
Senest rettet af Claus (BW#1145) 4. nov 2006, 17:25, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Mudderkastning?

Indlæg af Kent »

Det handler vel mere om, at moderatorerne skal ind og slette nogle indlæg. fx burde et indlæg som dette fjernes: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,349 ... #msg-35031

Der er sikkert også kandidater til sletning i tråden om AR.

Kent

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Mudderkastning?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vil jeg give dig fuldstændigt ret i. Men hvad skal jeg bruge denne tråd til

PINLIGT!!!!!!!
Skrevet af: lasse-k (IP logget)
Indlæg tilføjet: 04-10-2006 kl. 20:34


Ja mere er der sku ikke at sige........ skulle da lige være TYPISK FCM!!!!!


Hvad skal nogen som helst bruge sådan noget til. Hvad syntes du selv man skal bruge en sådan tråd til??? Og hvad forventer vedkommende af respons. Når jeg står op dagen efter en så stor skuffelse med hovedpine(der blev synget igennem), hvordan forventer du så der bliver svaret på en sådan tråd. I mine øjne kan jeg ikke bruge det brok til noget som helst. Nogle gange bliver der kun oprettet en tråd bare for at gøre det. Og hvis vedkommende syntes det var så skide pinligt syntes jeg han skulle tage og få en plads ved siden af mig på Nordea næste gang. Måske jeg så kan sætte ham lidt ind i fodbold. Han skal da være velkommen.

Anni

Re: Mudderkastning?

Indlæg af Anni »

Claus (BW#1145) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det snart ikke en ide at vi fik et
> mudderkastningsforum?
> Der kunne folk så svine alt og alle uden at vi
> andre belemres med dem i en seriøs tråd. Jeg er
> enormt træt af at læse indlæg som sviner VORES
> spillere til. Samtidig kunne tråde eller dele af
> tråde så blive smidt ind i det forum, så dem af os
> der ikke gider at læse det bavl kan slippe for
> det.
> Jeg er faktisk så træt af det at jeg helt har
> overvejet at droppe graven, det skal ikke opfattes
> som noget trussel, men hvad nu hvis der er andre
> der har det sådan? Eller at nogle allerede bliver
> væk pga hønsegårdsstemningen?
>
> Claus


Giver dig fuldstændig ret, der er ALTID en eller anden spiller, der absolut skal svines til. Lav et mudderkastings forum, NU, så vi andre slipper for at læse det forum.

Jeg har gået og ventet på, at der kommer en eller anden tråd, der for 117 gang klager over, at vi ikke synger nok på Nordea, men den kommer nok, når man er færdig med at svine spillerne til.


Anni/

JesperK

Re: Mudderkastning?

Indlæg af JesperK »

Hehe et forum even? :)

Helt enig i mudderet bliver slynget rundt som skidt fra en spæd, når der er en spiller, som måske har haft en skidt kamp eller blot lavet en enkelt i nælderne.

Hvem husker ikke da Dennis var mere udskældt herinde end 100 stive Kaptajn Haddock'er kunne ha formået at slynge ud? Nu er han jo så nogenlunder det modsatte og ingen kan vel forestille sig vores hold uden ham.

Det er ikke sådan, at konstruktiv kritik ikke skal være muligt - tværtimod. Men det er "Sælg ham for fanden" jo ligesom ikke.

Støt nu de spillere vi har, så de bliver bedre.. det er gang på gang bevist, at det passer. (med undtagelser naturligvis)

BW - 665

Re: Mudderkastning? (OT)

Indlæg af BW - 665 »


Mose

Re: Mudderkastning?

Indlæg af Mose »

Er det mudderkastning at skrive, at man ikke synes XXX er god nok til FCM?

Er det mudderkastning at skrive, at man synes en spiller har spillet en svag kamp?

Er det mudderkastning at skrive, at en evt. holdindsats var under lavmålet?


Jeg spørger, for jeg er ærlig talt i tvivl om forumets berettigelse, hvis vi kun må klappe hinanden på skulderen.

Det jeg forstår ved mudderkastning, tager jeg også afstand fra.

Besvar