Hattrick.org (FlagChaser)

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Efter 3 kamp uden nederlag er der stor glæde hos Lillerød-IF. Men de næste fire kampe mod de nuværende nummer 1 og 2 betyder nok at den stime slutter. Til trods for at LIF har klart den største TSI og faktisk også flest stjerner i kampene, så er det hele baseret på 10 gode forsvarsspillere, som er det der trænes. Derfor er midtbanen og målmanden ikke så gode som nødvendigt. Det er der råd for, og med tiden bliver de dyre forsvarstalenter erstattet med billigere yngre, samt bedre målmand og bedre midtbane. Det betyder dog at der ikke er synderlige forventninger til resultaterne i ligaen i denne sæson, og sandsynligvis bliver der heller ikke forstærket nok til at næste sæson bliver noget vildt (det tager jo noget tid at træne). Først i løbet af næste sæson forventes holdet, der så i den efterfølgende sæson skal kæmpe om oprykning, at være klart.

Så indtil der sker noget markant i ligaen udover midterplaceringer, har jeg kastet mig over et nyt projekt; Flag Chasing. Jeg er blevet medlem af forbundet Flag Chaser Community, hvor formålet er at få så mange flag som muligt på sin klubside.

Man skal være supporter for at kunne se sin klubside, men der kan man se hvor mange lande man har spillet venskabskampe i (og iøvrigt også hvor mange nationaliteter man har i truppen). Jeg er oppe på 10 lande jeg har spillet i nu (11 efter på onsdag). Det sværeste af mine lande at få (ud fra hvor mange brugere der er i landet) er Bosnien, som jeg skal spille i på onsdag. Jeg har via forbundet Flag Chaser Community desuden fået lavet et banner, der viser hvilke af de 92 hattrick lande man har været i, som en del af ens eget logo, der løbende kan opdateres. Tjek det ud hos Lillerød-IF (ID 201157).

Er der andre der samler på flag, eller har fundet på andre små-missioner i spillet?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 11. mar 2005, 13:42, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg var faktisk lige ved at tro at jeg læste et indlæg oprettet af mig selv.
Jeg træner også udelukkende forsvar med det ene formål at skaffe penge til at stable et hold på benene som måske i næste sæson - måske først sæsonen efter - kan snakke med om oprykning.
Og jeg er også begyndt at samle på flag fra de lande jeg har spillet i. Jeg får mit 12. af slagsen på onsdag, så jeg er laaaangt foran dig på et punkt. Jeg startede med at samle flag fra de hold der (i virklighedens verden) spiller i VM kval. gruppe 1, men det er endnu ikke lykkes mig at få en makedoner til at acceptere at FK Tapir kommer forbi og spiller, så nu henter jeg bare flagene i tilfældig rækkefølge. Måske man skulle få sig et banner hos Flag Chaser Community?

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Du kan jo se hvordan det ser ud hos mig, og så kan du jo overveje om du skal være ligeså sej. Og fordømt at du er et foran mig, det henter jeg jo aldrig, hvis du også går efter flag hver onsdag... :-D

Denis Egebæk

Re: Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af Denis Egebæk »

Alakazam skrev:
-------------------------------------------------------
> Du kan jo se hvordan det ser ud hos mig, og så kan
> du jo overveje om du skal være ligeså sej. Og
> fordømt at du er et foran mig, det henter jeg jo
> aldrig, hvis du også går efter flag hver onsdag...
> :-D

Jeg burde faktisk have været oppe på 14 efter på onsdag, men to gange har jeg ganske enkelt glemt at vælge at jeg skulle spille på udebane, og har derfor haft besøg af udenlandske hold i stedet, så der er håb for dig.



YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Bliv endelig ved med at dumme dig... ;-)

Lissau

Re: Hattrick.org

Indlæg af Lissau »

Sæsonen er sådan set været en positiv overraskelse indtil nu.

Efter 3 kampe med sejre (hvor den første var mod den nuværende nr 1) fulgte to nederlag mod hold, som pt. ligger i top 3.

Jeg oplever dog en fortsat fremgang på antallet af fans og er pt oppe på 627 og har et stadion med en kapacitet på 12.000. De to seneste hjemmekampe gav fuldt hus, hvilket har hjulpet en smule med økonomien, men den er dog stadig faretruende lav.

Sog venter endnu en hjemmekamp i weekenden og regner med at sælge den ene angriber indenfor den nærmeste fremtid, så skulle det gerne se bedre ud.

Men FCMidtmylland ligger pt. på en 4. plads og har blot 3 point op til de øvrige tophold. Så sæsonen ser alt taget i betragtning ud til at blive en positiv overraskelse!

/Lissau

Simon

Re: Hattrick.org (FlagChaser)

Indlæg af Simon »

For FCM er for seje ser det ikke pt. så godt ud på det sportslige plan. Lige nu ligger vi på en 6. plads i VI. Dette er ikke tilfredsstillende. Det ser dog ikke ud til at vi skal frygte nedrykning, da de to hold under os endnu ikke har fået point og vi har 6 point.

I weekenden ser det da ud til at vi skal have en 5-0 sejr, når vi skal til hadeopgøret på udebane mod Viborg FF.

Det største lyspunkt på sportssiden er dog at vi har to spillere i top3 på topscorerlisten med henholdsvis 5 og 4 mål, så det er da i det mindste positivt.

I cuppen nåede vi til 3. runde inden vi blev slået ud med ære af et 3. divisionshold med 3-1, så derigennem fik vi da en del penge ind på entreindtægter.

På stadion er der plads til 24000 og der er for det meste tæt på fyldt.

Fanklubben ser dog ud til at vokse på trods af den dårlige start på den nye sæson og vi nærmer os BW, pt. er det 969 medlemmer.

For tiden går vi lidt og venter på at en evt. stigning i rutine, hos en af holdets ældste, så han kan blive gjort til træner.

På det økonomiske plan går det strygende for klubben. For lidt over en sæson siden spåede flere debattører her på ulvegraven at jeg ville gå konkurs, men det kom heldigvis ikke så vidt, og nu er kassebeholdningen såmænd på 11,5 mio, så det er jo kanon...

Desuden kan det nævnes at jeg har nogle spillere på transferlisten, dog ikke de helt vilde spillere, men nogle der kan gå ind og måske spille på et VIII. hold, hvis ikke de bliver solgt, ser det nok ud til at de må slutte karrieren.

Det var lidt opdatering her fra FCM er for seje...:-)

Simon / Manager for FCM er for seje

Jens Mikkelsen

Re: Hattrick.org (PointChaser)

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Det var jo nærmest med stats garanti at denne sæson ikke ville ligne de tidligere sæsonners korstog i Serie VI.936 efter oprykning (efter 3 mesterskaber). Topscore og evig succes var nu passé eller..... Ja det var det :-)

5 kampe 7 point er ikke det man er vandt til i **FCM Kongen** men gode gamle Lars Skytte som har været skadet og plaget af dårlig form ser nu ud til at vende tilbage til sit gamle jeg.

2-2 sidste weekend var en tung pille at sluge, der var fra start lagt op til 3 point, men efter vi hurtig kom bagud 0-2 så skete det som alle på The Dunhill ventede på....Lars Skytte scorede denne sæsons første liga mål for hans vedkommende og sangende fra de nu 1713 supportere ville ingen ende tage. 10 min efter scorede klubbens darling nr. 2 Villy Hagedorn sit første ligamål i denne sæson også var det ren stillingskrig derfra så set over hele kampen så var det et fair resultat.

7 point giver en 5 plads. pt. i Serie V.30 men vi vil kæmpe som vilde dyr for at undgå nedrykning og målet er 24 point som pt. bliver meget svært.

Klubbens topscore (4 kasser) Maximilian Atkinson er pt. helt uden for førsteholdstruppen pga. et voldsomt formfald og så har Tore Spuller taget hans plads, han har dog ikke scoret i ligaen endnu, men det kommer næste weekend, det siger Lars S. ihvertfald.

Jeg træner midtbane og det går som tidligere skrevet efter planen...

Alt for nu

Jens Mikkelsen

Besvar