OK- indlæg

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Altoriso

OK- indlæg

Indlæg af Altoriso »

kan folk ikke lade være med at lave de der totalt latterlige "ok" indlæg ?

Det er da vildt demotiverende for debatten herinde...

Og ja jeg ved godt at nogle nu ville synes at det var sjovt at lave et nyt "ok" indlæg, men det er det ikke, vel...
Senest rettet af Altoriso 23. maj 2006, 17:09, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: OK- indlæg

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ok er jo netop et svar på ikke debatskabende indlæg.

Hvis folk bare kommer kommer med en ytring, så vil jeg også i fremtiden skrive Ok.

Kent

Re: OK- indlæg

Indlæg af Kent »

@Alto: Jeg er helt enig. Tænkte faktisk det samme så sent som i går.

@Hekler: Det er da godt at høre at du som sædvanlig er med til at hæve debatniveauet herinde. Måske kunne du overveje bare at lade være med at svare på et indlæg, hvis ikke du har noget fornuftigt at sige. Man så er der selvfølgelig en fare for, at du ikke længere er den, der har flest indlæg herinde, og DET duer bestemt ikke....

@Mods: Kan I ikke overvej at lægge en linie, hvor I sletter "OK"-indlæg?

Kent

Altoriso

Re: OK- indlæg

Indlæg af Altoriso »

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,29249

Er jo et fint eksempel på en debatskabende tråd som bliver ødelagt

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: OK- indlæg

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jammen der skrev jeg heller ikke bare OK, for der var, om end noget naivt, så dog et debatoplæg.

Altoriso

Re: OK- indlæg

Indlæg af Altoriso »

Det var jo heller ikke dig der skrev "ok" :-)

BW - 665

Re: OK- indlæg

Indlæg af BW - 665 »

Det er da også for plat at folk lige skal ses og høres med deres "ok", omen det i denne tid kun er for at provokere, så er det stadig efter min mening ret meningsløst og spild af tid at læse...

Altoriso

Re: OK- indlæg

Indlæg af Altoriso »

På FCK´s forum er der en funktion, så man kan skrive, at man er enig i et aktuelt indlæg - det er helt sikkert fordi man har haft samme problem, men det finder jeg rimeligt åndsvagt, da det vel ikke skal være en "afstemning" at have sine meninger...

BW - 665

Re: OK- indlæg

Indlæg af BW - 665 »

Helt enig.

Det er vel egentlig ret irrelevant om en person er enig i det man siger eller ej, hvis det ikke bliver fulgt op af en begrundelse.

Og et "ok" er endnu mere betydningsløst, det giver ikke engang en mening til kende. Det virker som en anden måde hvorpå man siger: "Se mig, jeg har også læst det her indlæg", hvilket i realiteten er totalt ligegyldigt for alle andre...

Besvar