SL R18 - FC Midtjylland vs Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R18 - FC Midtjylland vs Lyngby

Indlæg af Lupus1999 »

Det bliver spændende at se om vi kan udvikle på vores spil og dermed følge op på de positive takter fra Europa.

Mon ikke der kommer lidt rotation, hvor Byskov, Bak og Franculino kommer i start 11?

sonderskov

Re: SL R18 - FC Midtjylland vs Lyngby

Indlæg af sonderskov »

Kunne godt tænke mig at se Marrony fra start med Silva, vi har aldrig set hvad han virkelig kan, og jeg skulle mene her er en gylden mulighed.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Et bud på dagens startopstilling:

Løssl
Gabriel - Lee - Bech - Paulinho
Silva - Andersson - Castillo
Osorio - Buksa - Simsir

Jakla

Indlæg af Jakla »

70 min spillet og vi har spillet af Pommern til. Kom nu lidt...

Stimme

Indlæg af Stimme »

Ejjj hvor spiller vi langsomt og uinspirrende hvor er det gode spil vi havde i torsdags

Jakla

Indlæg af Jakla »

Mod alle andre hold i ligaen var det hav af chancer imod blevet straffet.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

åbningskampe plejer at være en rodet affærer, man havde tilmed en topkamp i torsdags, den slags kampe ses ofte i åbningskampe. og der rodes tilmed rundt i opstillingen oveni.

Synes silva er en ny dimension på holdet.

sonderskov

Indlæg af sonderskov »

Jeg har set meget dårligt spil under T T, men denne kamp mod Lyngby er dog den værste, større træfsikkerhed og vi havde tabt 5-1.BS team work har ikke virket, næste gang send dem til en gang strandbold i Rio, så kommer de i hvert fald glade hjem.

Kejle

Indlæg af Kejle »

sonderskov skrev:
16. feb 2025, 21:12
Jeg har set meget dårligt spil under T T, men denne kamp mod Lyngby er dog den værste, større træfsikkerhed og vi havde tabt 5-1.BS team work har ikke virket, næste gang send dem til en gang strandbold i Rio, så kommer de i hvert fald glade hjem.
Jeg er helt uenig. Jeg kan liste et utal af kampe op, hvor jeg har været endnu mere utilfreds end i dag. Jeg føler også at Lyngby kunne spille en halvleg mere mens vi var i bad, og så måske kun ende med at tabe 2-0. Kønt? Nej, absolut ikke. Vores problem er at der er for stor forskel i kvaliteten på vores forsvar og angreb.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

I perioder var det okay og i andre perioder slappede vi for meget af. Men altså jeg er af princip glad når der kommer tre point ud af det, det er også topholdets gave at man vinder selv de mindre gode kampe. Efter at det var så lovende mod Real Sociedad så skal mere nok komme.

Vigtigt at få Buksa i gang i foråret, ligemeget at det er straffe.

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Dani Silva har brug for en makker på en 6er, der kan rydde op bag ham ved modstanders omstillinger, en opgave for fx Bravo eller Castillo. I dag var midtbanen for offensiv fra start med Byskov og Osorio og Lyngby løb over den adskillige gange, og det samme så vi i glimt mod Vejle.

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

De 3 point er vigtige, men hvor blev det gode spil fra Socidad kampen af? Det er kun fordi Lyngby afslutter elendigt, at de 3 point kommer hjem. Skuffende spil, og det kan ikke bare være udskiftninger. Undervurderer vi de andre og tager dem på 75%?

Hvorfor
er banen så dårlig? (Vinter, ja, men Brøndbys bane så fin ud)

MFKM

Indlæg af MFKM »

Fcm5600 skrev:
17. feb 2025, 08:48

Hvorfor
er banen så dårlig? (Vinter, ja, men Brøndbys bane så fin ud)
Den er langt under hvad klubben selv har forventet har de selv udtalt i mere eller mindre lukkede kredse (har ikke set noget officielt), men har en kollega der fik det oplyst på en rundvisning. Hvad der præcist er gået galt ved man ikke.

Det positive i runden, udover de 3 point, er at Nordsjælland får en ekstra tur til Aalborg onsdag aften, inden vi skal møde søndagen efter om eftermiddag. Det må alt andet lige give lidt trætte ben og mindre fokus på kampen mod os.

Besvar