Vi skal vinde kampen, hvis vi skal slutte efteråret af på par efter min mening. Ender vi på minimum en delt 1. plads i Superligaen, så er efteråret godkendt efter min mening.
Der er selvfølgelig forskellige holdninger til spillet, hvilket er helt naturligt. Når alt gøres op, så handler det om point og dem har vi fået det meste af efteråret. Vi har haft en trist periode i november, og især nederlagene til SønderjyskE og Viborg, og den kønsløse indsats i pokalen mod Brøndby er de kampe, som jeg personligt er mest skuffet over i Superligaen.
Den absolut største skuffelse findes et helt andet sted. Kampene mod Bratislava var et lavpunkt af dimensioner. Først hjemmekampen, hvor der brændes så mange chancer, var en ond drøm. Drømmen blev dog til mareridt, da jeg står nede i Slovakiet og alt går os i mod de sidste 10 minutter. Det var uvirkeligt og en skuffelse der stadig sidder der. Den kommer frem hver gang der er CL på skærmen.
Jeg håber vi får 3 point mod Vejle og laver et mirakel i Portugal, da vi så kunne gå på juleferie med en kæmpe optur. Det fjerne ikke Bratislava kampen, men det gør det i den grad nemmere.
Vi ses på Vejle stadion og i Portugal.