Det var vist heldigt at jeg ikke kunne finde et sted at se kampen. Skammeligt ikke engang at kunne udnytte en overtals situation.
Videre. Næste kamp SKAL vindes.
DBU Pokalen R5: Brøndby - FCM
Re: DBU Pokalen R5: Brøndby - FCM
Hvor mange millioner er det der efterhånden er puttet i det hold og faciliteterne rundt om dem? Spillet har sjældent været mere fantasiløst end det er i øjeblikket - Hvordan kan vi som fans være tilfredse med det vi ser?
Kigger vi på de seneste 3 superligakampe og så pokalkampen i går, så er det noget af det mest rodede, uinspirerende, impotente fodbold vi længe har set.
Kigger vi på de seneste 3 superligakampe og så pokalkampen i går, så er det noget af det mest rodede, uinspirerende, impotente fodbold vi længe har set.
Enig. Undskyldningen vil dog nok lyde, at vi ikke har tid nok på træningsbanen pga. det tætte kampprogram og restitution som et resultat heraf. Det kan der bestemt være noget sandhed i, men det burde stadig slet ikke være så rodet og usammenhængende som vi været vidende til den seneste måneds tid.Debussy skrev: ↑1. nov 2024, 06:03Hvor mange millioner er det der efterhånden er puttet i det hold og faciliteterne rundt om dem? Spillet har sjældent været mere fantasiløst end det er i øjeblikket - Hvordan kan vi som fans være tilfredse med det vi ser?
Stort pres på søndag nu.
/ ABT
-
Jeg er bange for at trænerstaben ikke er deres opgave voksen, og simpelthen ikke har evnerne der skal til for at motivere holdet, og slet ikke taktisk, spillerne løber forvirret rundt og afleveringerne er håbløse, det ser sort ud for FCM.
Vi har nogle helt åbenlyse svagheder i offensiven hvor Simsir eller Osorio nærmest på Messi-vis skal sætte noget genialt op, før vi scorer. Vi har to gode angribere i Buksa og Kutcha som skal have den ind i boksen, men (det er næsten som at se Manchester United) der er så mange spillere der gerne vil gøre noget storslået at vi aldrig får gjort det simple.
Og så tror jeg spillerne har for meget fokus på de europæiske kampe. Det er dyrt i ligaen at spille de kampe. Måske er det så meget godt at vi nu ikke også har flere pokalkampe til programmet.
Og så tror jeg spillerne har for meget fokus på de europæiske kampe. Det er dyrt i ligaen at spille de kampe. Måske er det så meget godt at vi nu ikke også har flere pokalkampe til programmet.