EL R1: FCM - Hoffenheim
EL R1: FCM - Hoffenheim
Vi tager i aften hul på Europa ligaspillet. Vi er favoritter baseret på odds sætterne, men skal vi være ærlige, er det et ganske amputeret hold vi kommer med, desværre. Det samme tør siges om Hoffenheim, som også har mange folk ude. Oveni hatten har Hoffenheim ikke haft en god start på Bundesligaen, hvorfor man kan håbe, at deres tanker er på at få deres præstationer i den hjemlige liga på ret køl fremfor EL - i Bundesligaen kan man lynhurtigt ende med af flirte med nedrykningsstregen.
Sejr ville være super. Uafgjort er godkendt. Et nederlag vil være tungt og umiddelbart en skuffelse, alt taget i betragtning.
Sejr ville være super. Uafgjort er godkendt. Et nederlag vil være tungt og umiddelbart en skuffelse, alt taget i betragtning.
/ ABT
Re: EL R1: FCM - Hoffenheim
Danske hold plejer at stå godt til de tyske. Jeg tror på en sejr, men nu må vi se
Mads beck er en klasse under Eris S., håbløs at de ikke vinder.
Mads beck klart indvolveret i målet.
Martinez er fremragende.
Mads beck klart indvolveret i målet.
Martinez er fremragende.
Desværre Bratislava om igen - meget ringe effektivitet, hvor vi ikke kender vores besøgstid. Det går i Suppen men sjældent i Europa…
Før kampen havde et X været OK. Men som kampen udfoldede sig er det her 2 tabte point snarere end 1 point vundet.
Før kampen havde et X været OK. Men som kampen udfoldede sig er det her 2 tabte point snarere end 1 point vundet.
/ ABT
Mega ærgerligt. Jeg synes vi spiller en god kamp. Holder et tysk bundesliga hold væk og sidder på det faktisk igennem hele kampen. Lad os dvæle ved den. Det er stort. Ja ja de er i krise og har mange spillere ude. Men stadigvæk. Vi har også Buksa, Oliver Sørensen, Paulinho ude fra vores start 11. De scorer et fuldstændigt sindsygt mål som normalt aldrig vil gå ind.
Når det så er sagt så er det så vanvittigt ærgerligt at vi smider den. Vi havde fortjent sejren her. Sidder med mixet følelser omkring det... synes vi leverer en international præstation i 88 minutter. Måske egentlig alle 90 minutter men synes det er ved at blive en dum vane med at lukke de der sene mål ind.
Og så også en reflektion over vores såkaldte brede bænk. Synes vi er markant svagere med Buksa og Oliver S ude. Chilufia spiller vel ok men forestil jer at have smidt ham ind i minut 60 istedet. Eller sætte Buksa ind for Franculino. Synes ikke at Kutcha viser noget rigtigt og han får måske heller ikke rigtig noget at arbejde med, men synes vi er svage på midtbanen og egentlig også i angrebet når vi har Buksa og Cho ude.
Mads Bech blev ikke sat på mange prøver idag men var ikke overbevisende i dem han så fik.
Martinez... I love him
Simsir kunne noget selv og han var een af de 2 der skulle åbne det op og gjorde det forventeligt.
Osorio. Ja han scorer et pragtmål, men tager vi den sekvens ud var han for anonym synes jeg. Og så sad man med hjertet i halsen da han filmer af frygt for 2. gule kort.
Castillo. Puha det er store sko at fylde ud og gør det heller ikke.
Diao. Fejlene er væk. Stor indsats.
Olufsson. Go kamp og tog de offside chancer de havde. Men hvorfor sparker han langt på de "rolige tilbagelægninger"... ja ja jeg ved det jo godt, men der er masser af muligheder for at spille den mere sikkert ud istedet for at lave en 50/50 chance bold.
Franco... Normalt stor fan men idag anonym.
Øv øv øv... vi tabte 2 point. Havde vi spillet den igen havde vi vundet.
PS Brun Larsen... sikke dog en nederen fyr! Arrogant og selvfed.... og for dårlig på det her niveau! go tur hjem...
Når det så er sagt så er det så vanvittigt ærgerligt at vi smider den. Vi havde fortjent sejren her. Sidder med mixet følelser omkring det... synes vi leverer en international præstation i 88 minutter. Måske egentlig alle 90 minutter men synes det er ved at blive en dum vane med at lukke de der sene mål ind.
Og så også en reflektion over vores såkaldte brede bænk. Synes vi er markant svagere med Buksa og Oliver S ude. Chilufia spiller vel ok men forestil jer at have smidt ham ind i minut 60 istedet. Eller sætte Buksa ind for Franculino. Synes ikke at Kutcha viser noget rigtigt og han får måske heller ikke rigtig noget at arbejde med, men synes vi er svage på midtbanen og egentlig også i angrebet når vi har Buksa og Cho ude.
Mads Bech blev ikke sat på mange prøver idag men var ikke overbevisende i dem han så fik.
Martinez... I love him
Simsir kunne noget selv og han var een af de 2 der skulle åbne det op og gjorde det forventeligt.
Osorio. Ja han scorer et pragtmål, men tager vi den sekvens ud var han for anonym synes jeg. Og så sad man med hjertet i halsen da han filmer af frygt for 2. gule kort.
Castillo. Puha det er store sko at fylde ud og gør det heller ikke.
Diao. Fejlene er væk. Stor indsats.
Olufsson. Go kamp og tog de offside chancer de havde. Men hvorfor sparker han langt på de "rolige tilbagelægninger"... ja ja jeg ved det jo godt, men der er masser af muligheder for at spille den mere sikkert ud istedet for at lave en 50/50 chance bold.
Franco... Normalt stor fan men idag anonym.
Øv øv øv... vi tabte 2 point. Havde vi spillet den igen havde vi vundet.
PS Brun Larsen... sikke dog en nederen fyr! Arrogant og selvfed.... og for dårlig på det her niveau! go tur hjem...
Det er ved at være en dårlig vane at smide tingene til sidst i de europæiske kampe. Vi havde fortjent alle tre point og det er det vi må huske efter denne kamp mod et stærkt hold fra Bundesligaen.
-
Sindssygt ærgerligt, men må indrømme at med 10 mand på skade/sygelisten havde jeg regnet med/frygtet et nederlag. På den baggrund synes jeg det var en rigtig flot præstation i aftes og siger noget om kvalitet i truppen.
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er imponeret over at ingen nævner Joels fantastiske arbejde, han knokler en hvis del ud af bukserne. Kæmpe ros til ham fra alle os som stod sammen. Vi var i den grad imponeret.
Ja, set fra tribunen var han nok bedste mand egentlig - og skulle aldrig være pillet ud..TrueWolfMidt skrev: ↑26. sep 2024, 12:27Er imponeret over at ingen nævner Joels fantastiske arbejde, han knokler en hvis del ud af bukserne. Kæmpe ros til ham fra alle os som stod sammen. Vi var i den grad imponeret.
Simsir eneste mand der kan og vil på egen hånd og har x faktor til at skabe tingene
Bemærker mange ting i går, et par få interessant
Mbemou moser sig ofte igennem, han har ingen fart i sig og har svært ved at gå til linjen - det kræver forståelse af spilmønstre og andre overlaps eller dybdeløb. Han er bare solid men virker ikke til at have de vilde spidskompetencer, håber ikke det går hen og bliver en hemsko på vores hold
Osorio vil ha den i fødderne - ikke dybt nogensinde - og søger ofte mod midten - jeg savner at han holder sin kant endnu bredere
Svært at klandre nogen spillere for en dårlig kamp i går udover man godt kan spille endnu hurtigere og bytte et par backs ud og have et par skader tilbage for at ramme toppen
Svageste mand var vel chili , han arbejder men for ikke en skid ud af noget som helst. Han har også en chance han går selv på hvor han skal spille en af to medspillere på tværs
Byskov er sgu bare for dårlig han bliver en bedre version af Lind over tid. Gogorza skal starte alle dage over ham
Vi havde vundet med Oliver igår tror jeg, han er savnet og osorio vil også blive det nu (igen byskov er pis, i forhold til og vi har ikke andet)
Kuchta virker også enormt lask / dvask - håber ikke han bliver en Ola 2.0 men synes ikke han udviser eller arbejder nok!
På cc diskuterede vi ved halveg, hvornår vi sidst havde set en første halveg med så højt tempo på mch. Vi var godt klar over, at det ikke kunne holde kampen ud, og at vi ikke ville styrke holdet med udskiftningerne. Når nu man ikke får lukket kampen og sætter to point til, så et det nemt at kritisere, at man tog en stor del af den offensive kraft ud af holdet de sidste tyve minutter. Jeg tror bare at TT og staben generelt tænker frem hele tiden, så spillerne ikke bliver unødigt overbelastet (ved godt Osorio ikke spillede mere end en time i søndags og har fri på søndag) - og det er vigtigt at holde så mange spillere i kampform som muligt. Sæsonen har allerede budt på 17 kampe og 14-16 kampe venter inden jul. Det kræver mange spillere i kampform, når karantæner og skader uundgåeligt vil følge holdet. Så kan vi godt sidde og kritisere, at nogen får flere chancer, selv om de ikke altid leverer. Men der er måden at få dem i kampform på. Husker nemt kritikken af Oliver Sørensen og Gustav Isaksen, da de i sin tid fik chancen.
Enig i en stor indsats af Joel - men synes også chili arbejdede hårdt. Han mangler bare generelt målfarlighed. Kuchta generelt en stor skuffelse - ja her ville Ola normalt have budt mere ind.
1-1 er skuffende - men ikke en en katastrofe som i Bratislava, da vi stadig har gode chancer for at gå videre.
Et nederlag i de seneste 22 kampe - har vi nogensinde tidligere leveret dette? Jeg kan i hvert ikke komme i tanke om noget tidspunkt.
Enig i en stor indsats af Joel - men synes også chili arbejdede hårdt. Han mangler bare generelt målfarlighed. Kuchta generelt en stor skuffelse - ja her ville Ola normalt have budt mere ind.
1-1 er skuffende - men ikke en en katastrofe som i Bratislava, da vi stadig har gode chancer for at gå videre.
Et nederlag i de seneste 22 kampe - har vi nogensinde tidligere leveret dette? Jeg kan i hvert ikke komme i tanke om noget tidspunkt.