SL R8 - FC Midtjylland - FC København

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R8 - FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Lupus1999 »

Er spændt på kampen på lørdag mod FCK. Vi kan sende lidt rystelser ind i deres fundament med en sejr, eller det kan være status Q hvis vi ikke vinder..

Det ligner vi har en venstre back klar, hvor meget tyder på Paulinho kan spille.
Mbabu eller Joel?

Og går Jan direkte ind i stedet for Buksa? Og hvad med Chilli?

Matjavsen

Re: SL R8 - FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Matjavsen »

Lupus1999 skrev:
12. sep 2024, 07:53
Er spændt på kampen på lørdag mod FCK. Vi kan sende lidt rystelser ind i deres fundament med en sejr, eller det kan være status Q hvis vi ikke vinder..

Det ligner vi har en venstre back klar, hvor meget tyder på Paulinho kan spille.
Mbabu eller Joel?

Og går Jan direkte ind i stedet for Buksa? Og hvad med Chilli?
Buksa er skadet, så mon ikke Jan starter.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror vi stiller op således.

Olafsson
Mbabu, Diao, Bech, Paulinho
Ososrio, Sørensen, Martinez, Simsir
Franculino, Jan

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
12. sep 2024, 16:32
Jeg tror vi stiller op således.

Olafsson
Mbabu, Diao, Bech, Paulinho
Ososrio, Sørensen, Martinez, Simsir
Franculino, Jan
Hvis Pau og Mbabu spiller, så tror jeg ikke det bliver fra start. Dertil har de været ude for længe.
Martinez spillede senest fuld tid natten til onsdag i Venezuela. Er han klar fra start? Det håber jeg.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCK er ikke godt kørende. Modsat dem, så er vi vel det bedste sted længe set. Det ændrer ikke ved at det er en kamp som har sit eget liv, men jeg tror på en forholdsvis sikker FCM sejr. Vi bør vinde den.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
12. sep 2024, 18:16
FCK er ikke godt kørende. Modsat dem, så er vi vel det bedste sted længe set. Det ændrer ikke ved at det er en kamp som har sit eget liv, men jeg tror på en forholdsvis sikker FCM sejr. Vi bør vinde den.
Det bekymrer mig at vi har overhalet dem i sådan en grad, at der nu er alle vores profiler, der rejser verden rundt og spiller landskampe, mens de beholder stammen i Kbh. Programmet har været hårdt nok i klubben.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Tror heller ikke vi bliver dominerende. FCK er tændt mere end længe mod os med den statistik i baghovedet - og ja, der har ikke været mange spillere med pauser. Også spændende om Hedens Drenge kan holde sig i skindet i morgen mht. pyroteknik - i så fald så behøver vi jo ikke at møde op til Viborg-kampen, når man nu har sæsonkort til CC.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Danand123 skrev:
13. sep 2024, 13:47
Tror heller ikke vi bliver dominerende. FCK er tændt mere end længe mod os med den statistik i baghovedet - og ja, der har ikke været mange spillere med pauser. Også spændende om Hedens Drenge kan holde sig i skindet i morgen mht. pyroteknik - i så fald så behøver vi jo ikke at møde op til Viborg-kampen, når man nu har sæsonkort til CC.
God pointe ift pyro. Lad os håbe, de lader det blive hjemme

3316

Indlæg af 3316 »

Nogen der har en status på, hvor langt Paulinho og Bak er fra at kunne indgå i kamptropper?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Diao har klokket i det nu to kampe i træk, nuvel 20 år og der mangler erfaring

3316

Indlæg af 3316 »

Han gør så til gengæld en indsats for at rode bod på det 😀

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Diao gør det godt igen, ingen tvivl han er en kommende international stjerne, men han mangler lidt erfaring stadig.

Kevin Mbabu er en klasse over Andersson på den back plads, men horribel med alle de skader, cho, buksa, olsson, marrony, juninho, paulinho, sørensen, bak og gabriel

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vigtig vigtig sejr omend det holdt hårdt. Som så mange gange tidligere kommer vi ikke godt ud. Masser rust de første 20. Herefter kommer vi fornuftigt ind i det. Dårligt forsvarsspil af Diao på FCKs mål. Det var anden kamp i træk han koster et mål. Heldigvis gør han det nok engang godt igen. Det irriterer mig dog grusomt, at han tager trøjen af - der er over 15 min tilbage af kampen inkl. overtid. Simpelthen for dumt. Håber nogen tager fat i kraven på ham hvad det angår. Franculino balancerer også på knivsæg ift en karantæne. Dumt gult ved udskiftning og gestikulering bagefter mod fck fansene. Lad os håbe disciplinær instansen ikke samler den op.

Når det er sagt, så er det fair at vi vinder, selvom X også havde været på sin plads. Generelt synes jeg ikke det er godt nok på vores dødbolde og det har det ikke været længe. Martin Mark må altså være op til overvejelse. Jovist, vi får to mål på de to sidste dødbolde. Men det er mest af alt et udtryk for kluddermor, som er uundgåeligt når man har 17 hjørnespark. Vi er desværre totalt ufarlige og uden plan på stort set dem alle - ikke godt nok.

Mbabu med en fin debut. Masser rust i første halvdel af første halvleg, men spiller sig op. Han skal nok blive en gevinst.

Martinez må være min MoM i dag.

Stærk mentalitet af truppen. Vi er svære at slå må man sige, selvom det langt fra altid er kønt. Fryd med fck nederlag.
/ ABT

Billede

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Det var en fornøjelse at se kampen idag.

Ja vi fik sejren efter 2 hjørnespark (dvs 17 hjørnespark :-) ) men jeg synes ikke længere at vi er heldige eller "kriger den hjem". Vi har et rigtig godt hold og der er ikke mange spillere jeg ville bytte i FCK start11.

Vi var lidt uskarpe idag, men om en måned når vi har Buksa og 3 højrebacks klar så har vi det bedste hold i DK. Hands down.

Jeg var så vild med Martinez idag. Er du vimmer han er god... Joel synes jeg også fortjener en ros. Hvor er der mange der har sagt han ikke er god, men synes i den grad at han modbeviser folk idag.

Simsir har ikke hans bedste dag idag. Det er lidt synd og jeg synes at det er tydeligt han mangler noget psykologisk coolness.

Men generelt over hele linjen er det virkelig godt gået. Ja Diao laver straffe, men den var også uheldig og noget der giver lidt erfaring fremadrettet.

Mbabu fik lige et reality check fra start. Men jeg synes han ret hurtigt kom efter det og han skal nok blive en gevinst.

Osorio er bare for vild. Fuck han er god. Ja han lavede ikke mål idag men man skal ikke være ret fodboldkyndig for at se hvor det bærer hen ad.

Og så er der Thomasberg. Vi har haft gode trænere men Thomasberg er FCM's bedste træner, vi har haft. Han har et klart system. Han passer ind i kulturen og han evner at lave de nødvendige tilpasninger i løbet af kampen... han er jo for fanden kongen af in-game management.

Som dronningen siger... af hjertet tak!

PS... Er det overhovedet en diskussion om vi er guldfavoritter? Selvfølgelig er vi da det... tag den FCKlovne!

Danand123

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
14. sep 2024, 21:03
Vigtig vigtig sejr omend det holdt hårdt. Som så mange gange tidligere kommer vi ikke godt ud. Masser rust de første 20. Herefter kommer vi fornuftigt ind i det. Dårligt forsvarsspil af Diao på FCKs mål. Det var anden kamp i træk han koster et mål. Heldigvis gør han det nok engang godt igen. Det irriterer mig dog grusomt, at han tager trøjen af - der er over 15 min tilbage af kampen inkl. overtid. Simpelthen for dumt. Håber nogen tager fat i kraven på ham hvad det angår. Franculino balancerer også på knivsæg ift en karantæne. Dumt gult ved udskiftning og gestikulering bagefter mod fck fansene. Lad os håbe disciplinær instansen ikke samler den op.

Når det er sagt, så er det fair at vi vinder, selvom X også havde været på sin plads. Generelt synes jeg ikke det er godt nok på vores dødbolde og det har det ikke været længe. Martin Mark må altså være op til overvejelse. Jovist, vi får to mål på de to sidste dødbolde. Men det er mest af alt et udtryk for kluddermor, som er uundgåeligt når man har 17 hjørnespark. Vi er desværre totalt ufarlige og uden plan på stort set dem alle - ikke godt nok.

Mbabu med en fin debut. Masser rust i første halvdel af første halvleg, men spiller sig op. Han skal nok blive en gevinst.

Martinez må være min MoM i dag.

Stærk mentalitet af truppen. Vi er svære at slå må man sige, selvom det langt fra altid er kønt. Fryd med fck nederlag.
Diao:
Var vist noget med en trøje indenunder, der skulle vises frem. Synes jeg hørte om en afdød ven. Men gule kort skal man ikke tage bevidst.

Synes godt nok det virkede noget ufortjent, at Fck førte ved halveg. Opløb til flere gode chancer …bl.a Franculinos skud forbi før Fck får et straffe. Når man var på stadion, følte man, det havde været tyveri, hvis Fck havde fået point. Fair nok, der kan være andre holdninger. Men fedt vi sådan har krammet på dem i Herning. Osorio er bare en kæmpe gevinst for holdet og klubben.

Besvar