SL R07: SIF - FCM
SL R07: SIF - FCM
Mareridtet i Bratislava skal vaskes væk. Kunne vi have lavet kalenderen selv, var det nok ikke den mest ønskværdige modstander på kunst ovenpå den omgang vi lige har været igennem. SIF vil lugte blod, og hvordan er vores mentale tilstand? Vi kommer nok igen til at se lidt rotation. Det er nok urealistisk at vi får fx Mbabu og Kuchta at se i kamptruppen allerede, hvilket ellers kunne være forfriskende.
Jeg tror desværre vi løber ind i årets første nederlag i suppen, men håber, at jeg tager fejl.
Jeg tror desværre vi løber ind i årets første nederlag i suppen, men håber, at jeg tager fejl.
/ ABT
Re: SL R07: SIF - FCM
Omvendt er timingen god i forhold til Silkeborgs mange skader. Bevares, de har hentet mange point, men i Vejle senest var de næstbedst og burde have tabt med er par stykker. Deres forsvar er ikke på Superliga niveau, så vi skal nok få scoret mindst to kasser. Spørgsmålet er, hvad vi kan holde dem nede på - en kasse, så vinder vi. To, så får bi point.
Jeg tror, at Mbabu går direkte i start-11 på HB - Joel på venstre. Og stærkeste hele vejen rundt dvs. copy passe ad Slovan
Jeg tror, at Mbabu går direkte i start-11 på HB - Joel på venstre. Og stærkeste hele vejen rundt dvs. copy passe ad Slovan
Er der ikke noget med at Mbabu ikke har spillet siden Bundesligaen sluttede i maj? I så fald må der være et efterslæb.Lund7400 skrev: ↑30. aug 2024, 17:43Omvendt er timingen god i forhold til Silkeborgs mange skader. Bevares, de har hentet mange point, men i Vejle senest var de næstbedst og burde have tabt med er par stykker. Deres forsvar er ikke på Superliga niveau, så vi skal nok få scoret mindst to kasser. Spørgsmålet er, hvad vi kan holde dem nede på - en kasse, så vinder vi. To, så får bi point.
Udover Silkeborgs skader kunne man håbe at Sonne og Mark Brink er solgt (eller under handel) på søndag.
Mit bud på start-11
Elias
Gabriel-Diao-MBS-Joel
Dario-Askildsen-Castillo-Oliver
Francu-Chili
Der er landskampspause efter kampen, så ingen grund til at spare, tænker samme opstilling som mod Slovan.
Jo, fair pointe. Så hvis en af de tre VB havde været klar, tror jeg du har ret i, at man ville give ham lidt indkøring. Men det er de ikke, så manden at slå er Juninho eller en fejlende Andersson, og derfor tror jeg, at han starter. Oliver på midten og Simsir på kanten.UlveLars skrev: ↑30. aug 2024, 18:51Er der ikke noget med at Mbabu ikke har spillet siden Bundesligaen sluttede i maj? I så fald må der være et efterslæb.Lund7400 skrev: ↑30. aug 2024, 17:43Omvendt er timingen god i forhold til Silkeborgs mange skader. Bevares, de har hentet mange point, men i Vejle senest var de næstbedst og burde have tabt med er par stykker. Deres forsvar er ikke på Superliga niveau, så vi skal nok få scoret mindst to kasser. Spørgsmålet er, hvad vi kan holde dem nede på - en kasse, så vinder vi. To, så får bi point.
Udover Silkeborgs skader kunne man håbe at Sonne og Mark Brink er solgt (eller under handel) på søndag.
Mit bud på start-11
Elias
Gabriel-Diao-MBS-Joel
Dario-Askildsen-Castillo-Oliver
Francu-Chili
Håber du får ret vedrørende særligt Sonne
Vi skal vinde alle kampe altid også i sif
Væk med pletten fra slovan og frem med viljen
Stærkeste opstilling, ingen rotation self - landsholdspause om lidt
Så længe Ola holder sig langt væk fra eget felt, kan det kun blive en god dag
Væk med pletten fra slovan og frem med viljen
Stærkeste opstilling, ingen rotation self - landsholdspause om lidt
Så længe Ola holder sig langt væk fra eget felt, kan det kun blive en god dag
Jeg kan faktisk godt leve med et x ovenpå et tæt program og den skuffelse, som må sidde i truppen. Forventer heller ikke de nye er klar til at træde til fra dag 1 (i hvert fald ikke i optimal forfatning).
Jeg er sikker på at det bliver et "lavt-point-mesterskab" i år, hvor 2,0 i snit burde være nok. X i Farum, Århus, Kbh og Sif er godt nok i en sæson, hvor jeg ikke forventer, at nogle af konkurrenterne sætter stærke serier sammen og smadrer ligaen.
Jeg er sikker på at det bliver et "lavt-point-mesterskab" i år, hvor 2,0 i snit burde være nok. X i Farum, Århus, Kbh og Sif er godt nok i en sæson, hvor jeg ikke forventer, at nogle af konkurrenterne sætter stærke serier sammen og smadrer ligaen.
FCK er i absolut sølle forfatning og nu har de solgt deres bedste spiller. Det er en periode hvor vi potentielt kunne lave et godt træk foran dem, så jeg håber på en sejr.
Kuchta med i truppen i dag - Mbabu er ikke.
Spændende om vi får vores nye tjekke at se i aktion i dag. Mon ikke det kun bliver hvis det viser sig nødvendigt, at han bliver smidt ind.
Spændende om vi får vores nye tjekke at se i aktion i dag. Mon ikke det kun bliver hvis det viser sig nødvendigt, at han bliver smidt ind.
/ ABT
Relativt fornuftig første halvleg, og vigtigt vi er foran. Dog et lidt træls kampforløb. Alt er under kontrol, ingen fare på færde. Så forærer vi dem tilbage i kampen. Ved sgu ikke om det mest Diaos eller Elias’ eller om de er lige gode om det, men det er bare ringe. Vi ser ikke for gode ud efter udligningen men får lidt fat igen lige før pausen. Elias har ikke set heldig ud i dag. Skrøbelige redninger og dårligt med fødderne.
Vi skal lave en dåse mere, hvis vi vil være sikker på 3 point i dag.
Vi skal lave en dåse mere, hvis vi vil være sikker på 3 point i dag.
/ ABT
Diaos og Elias kender hinanden fra Portugal, så hvad har de gang i ??? man sidder med dårlige nerver over det forsvar.
Elias skal til at hæve niveauet. Ja, han stod godt imod ferencvaros, men hans spil med fødderne og hans manglende evne til at læse spillet og træde frem i feltet skaber for mange farlige situationer. Det er simpelthen for ofte han er låst på stregen istedet for at træde 3-4 skridt frem.
Super fin kamp alt i alt. Der var kvalitetsforskel.
Diao gør fejlen god igen med en flot scoring.
Diao gør fejlen god igen med en flot scoring.
Fin respons ovenpå Bratislava, omend den ikke er glemt. Fuldt fortjent med 3 point. SIF var ret så slatne hele kampen igennem næsten.
Byskov fik spist sig OK ind i kampen, og Kuchta viste også lidt takter.
Lad os se hvordan holdet ser ud på den anden side af landskampspausen. TT luftede, at der måske kunne komme en transfer til sidst - men det er self altid en mulighed når som helst, hvis noget byder sig. Hvis der max kommer én spiller mere ind, ved jeg næsten ikke om jeg vil foretrække en CM eller en kant…
Byskov fik spist sig OK ind i kampen, og Kuchta viste også lidt takter.
Lad os se hvordan holdet ser ud på den anden side af landskampspausen. TT luftede, at der måske kunne komme en transfer til sidst - men det er self altid en mulighed når som helst, hvis noget byder sig. Hvis der max kommer én spiller mere ind, ved jeg næsten ikke om jeg vil foretrække en CM eller en kant…
/ ABT
Rigtig fint resultat og spil på en svær udebane. I øvrigt super fedt at Diao får scoret, så han også får en succesoplevelse med sig ovenpå misforståelsen til Silkeborgs udlignende mål.