SL R05: Lyngby - FCM
Re: SL R05: Lyngby - FCM
Forvent ikke mere med alle rotationer og mange kampe. Fuld fortjent. Simsir for vild.
Håber ikke vi fik to langtidsskadede.
Jo, der er meget, man kan kritisere. Men videre til onsdag.
Håber ikke vi fik to langtidsskadede.
Jo, der er meget, man kan kritisere. Men videre til onsdag.
I er jo snart værre end Forum herinde....
Vores mål er at bliver verdens bedste på dødbolde, det lær man fandme ikke på en måned.
Vi har vundet på den bane vi har det sværest på.
Vi er ubesejret i 14 kampe
Vi er sikret EL og er tæt på Champions League.
Vi stiller med RØV mange reserver idag.
Vi vandt klart på XG
Er i også så skuffet når konen giver jer et blæs?
Vores mål er at bliver verdens bedste på dødbolde, det lær man fandme ikke på en måned.
Vi vandt klart på XG
Enig. Spillet er ikke kønt. Der er nogle af reserverne, der gerne må vise mere og tage mere ansvar. Men vi vinder, som jeg ser det, fuldt fortjent. Lyngby er jo aldrig tæt på og så scorer de på en dødbold.Matjavsen skrev: ↑16. aug 2024, 21:07I er jo snart værre end Forum herinde....
Vi vandt klart på XG
Det var ulideligt og tåkrummende til sidst at høre på kommentatorerne, der talte Lyngby op.
Personligt er jeg ovenud tilfreds. Og havde jeg egentlig også været med 1-1. Synes det lover helt vildt godt, hvad vi præsterer i Superligaen disse uger med over et halvt reservehold, det kan blive guld igen!
Modsat andre er jeg glad for, at FCK klarede den i går. De skal i Europa for at skrabe point sammen, men også fordi inde i min optik vil blive mere hæmmet over tid af sådan er kampprogram os - derved sagt, jeg synes, vi har en bedre og bredere trup. Den bedste i Danmark.
Modsat andre er jeg glad for, at FCK klarede den i går. De skal i Europa for at skrabe point sammen, men også fordi inde i min optik vil blive mere hæmmet over tid af sådan er kampprogram os - derved sagt, jeg synes, vi har en bedre og bredere trup. Den bedste i Danmark.
Jeg havde været tilfreds med 1 point. 3 er super, det bliver en god weekend
Kunne dårligt være bedre. Lidt forskelligt hvilke af rotations spillerne der viser sig frem i de enkelte kampe, og så er der nogle af de bærende kræfter der næsten altid præstere godt.
Det har indtil videre bragt os mere end det plejer at gøre.
Eneste malurt i bægeret er Sørensens skade..
Det har indtil videre bragt os mere end det plejer at gøre.
Eneste malurt i bægeret er Sørensens skade..
Det holdt hårdt. Tak Simsir!
Tre gode point og dejligt endelig at slå Lyngby ude.
Tre gode point og dejligt endelig at slå Lyngby ude.
-
Set fra tribunen synes jeg klart at FCM var mindst et niveau over Lyngby, og spillet generelt solidt uden at være prangende (bortset fra Simsir). Jeg var aldrig i tvivl om at vi ville score i anden halvleg, men havde nok troet vi kunne holde nullet. FCM har især i anden halvleg et hav af farlige opløb, som bare mangler den sidste kvalitet på sidste aflevering, og afgørelsen burde aldrig være trukket til femte minuts overtid.
Med tanke på rotation og de ultravigtige kampe forude er kampen absolut godkendt for mig.
Med tanke på rotation og de ultravigtige kampe forude er kampen absolut godkendt for mig.
-
Sejr ude over Lyngby, midt i den europæiske kampagne.
Hvad kan det ikke ende med!?
Jeg er fan
Videre til den næste
Hvad kan det ikke ende med!?
Jeg er fan
Videre til den næste
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Gogorza er en spiller efter mit hoved, han bliver the next gem!
-
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vel helt klart bedste tilpas på venstre wing eller i midten ala Simsir. Men kun 17 år, hvilket talent vi har undervejs der - han overhaler snart byskovTrueWolfMidt skrev: ↑17. aug 2024, 12:36Spiller han i samme side som Simsir eller kan han spille i højre side også?
Enig, han var imponerende, sikke et drive med bolden.