R25 FCM - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 307
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R25 FCM - FCK

Indlæg af 6256 »

Til deres forsvar er det svært at blive smidt ind på sådan et tidspunkt - også år vi kun har en et måls føring.

For tiden er der dog for lidt kvalitet fra dem, der kommer ind. Martinez, Gigovic, Brynhildsen, Simsir. Det var det samme mod AGF. Det er malurten i bægeret.

Igboun
Indlæg: 109
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: R25 FCM - FCK

Indlæg af Igboun »

Jeg vil mene at TT har været ekstrem god til at bruge indskifterme i denne sæson. De har haft høj kvalitet og ofte vendt kampe. Det er formentlig derfor vi er bedst af alle i 2 halvleg i suppen. Det er normalt også høj kvalitet vi har at skifte ind, da vi har en stærk bænk.

Specifikt omkring Joel så kom han ind fordi Bak havde problemer, det lignede krampe.

JBT
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R25 FCM - FCK

Indlæg af JBT »

Igboun skrev:
16. apr 2024, 14:09
Jeg vil mene at TT har været ekstrem god til at bruge indskifterme i denne sæson. De har haft høj kvalitet og ofte vendt kampe. Det er formentlig derfor vi er bedst af alle i 2 halvleg i suppen. Det er normalt også høj kvalitet vi har at skifte ind, da vi har en stærk bænk.

Specifikt omkring Joel så kom han ind fordi Bak havde problemer, det lignede krampe.
Men i min verden laver thomasberg isoleret på fck kampen, et par af hans største fejl i denne sæson ved at pille Osorio og Charles ud - i hvertfald for tidligt. De var banes 2 bedste fcm spillere og kunne nemt have spillet videre.

Simsir, Ola og hvem end mere, var jo (igen) intet værd da de kom ind.

Besvar