Kristoffer Olsson

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Fcmrose »

Jeg er sgu bange for, at benet er brækket. Op til 3 mdr's pause. Så snakker vi måske midt april før vi ser den unge mand igen - ærgeligt. :cry:

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Sniper »

Fcmrose skrev:Jeg er sgu bange for, at benet er brækket. Op til 3 mdr's pause. Så snakker vi måske midt april før vi ser den unge mand igen - ærgeligt. :cry:
Jeg tror nærmere det bliver midt i maj , desværre! :(

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det vil være super godt hvis han kan blive klar til førsteholdsfodbold inden for kort tid.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-svensker-sig ... -fem-kampe

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af TrueWolfMidt »

I Sverige's u-21 kamp mod San Marino scorer han til 1-0 og laver derudover 2 Assists. Super.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4155
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Ravnen »

Flot af Kristoffer :-)

Brugeravatar
Hekler
Indlæg: 980
Tilmeldt: 20. maj 2009, 16:54

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Hekler »

Men puha hvor han skylder for den anden kamp.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kristoffer Olsson bliver bare bedre og bedre og han gør vores hold bedre og bedre. Super præstation mod Randers.

SorteUlve
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. dec 2010, 21:25

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af SorteUlve »

Enig Truewolfmidt. Mit bud er, at Olsson og Andersson deler tiden resten af sæsonen, og at Olsson så fra næste sæson bliver fast mand i start 11. Får han lidt flere muskler på kroppen og bliver målfarlig, kan han godt gå hen og blive rigtig rigtig dyr.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Steffen am »

Tja... han kan vel gå hen at blive en Bach Bak. Altså Anderson.
En Anderson på 100 % er bare i top 3 i ligaen og er for god til at have på bænken. Men spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget mere han er på 100 %.

En klog man sagde også at hvis han havde holdt sig skadesfri var Andersson aldrig kommet til dk og spille, tror Olsson og Andersson kommer til at dele noget tid endnu.
Men hvis vi fortsætte sammenligningen, med de kampe Rømer får som reserve er det lige før han snart skal have en pause ;)

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1868
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Lupus1999 »

Nu har Andersson kontraktudløb til sommer og jeg tvivler på man forlænger.

Det samme har Jim Larsen og Duncan.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af PH1978 »

Og jeg tror, at man gerne forlænger med alle tre.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Acebone »

Duncan skal der klart forlænges med om muligt. Andersson og Jimbo er mere tvivlsomme. Hvis deres skadesfrekvens fortsætter, er det måske værd at stoppe her og lade yngre kræfter tage over. Andersson har luftet ønske om at afslutte karrieren i Hammarby.

SorteUlve
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. dec 2010, 21:25

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af SorteUlve »

Steffen am skrev:Tja... han kan vel gå hen at blive en Bach Bak. Altså Anderson.
En Anderson på 100 % er bare i top 3 i ligaen og er for god til at have på bænken. Men spørgsmålet er selvfølgelig hvor meget mere han er på 100 %.

En klog man sagde også at hvis han havde holdt sig skadesfri var Andersson aldrig kommet til dk og spille, tror Olsson og Andersson kommer til at dele noget tid endnu.
Men hvis vi fortsætte sammenligningen, med de kampe Rømer får som reserve er det lige før han snart skal have en pause ;)
En Andersson på 100 % er klart den bedste centrale midtbanespiller i ligaen. Jeg mindes stadig det første forår han havde i klubben. Det er noget af det vildeste jeg nogensinde har set i ligaen. Det var helt latterligt så god han var der.

Som flere siger, tror jeg på, at Petter tager tilbage til Hammarby til sommer, hvor han vil være 31 år og stadig have niveauet til at bidrage. Til den tid håber jeg på, at man giver Olsson og Duelund chancen på pladsen ved siden af Poulsen. Marco Larsen tror jeg aldrig bliver mere end marginalspiller i FCM.

Det skal selvfølgelig lige nævnes, at jeg er kæmpe Andersson fan, og hvis han kan holde sig skadesfri ser jeg hellere end gerne, at han forlænger!

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Kristoffer Olsson

Indlæg af Acebone »

Olsson lader til så småt at vende tilbage mod livet!

Nu kan han tale og bevæge sig. Det er sgu fantastisk.

Besvar