SL R21 - Randers FC - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 301
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R21 - Randers FC - FC Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Mit indtryk var, at kampen i går virkede til at være en kollektiv offday. Der er ingen, der rammer dagen og så bliver det tydeligt, hvordan en type som Oliver brænder igennem qua hans kæmpe arbejdsindsats.

Jeg er som sådan heller ikke uenig i overstående betragtninger - jeg lever også fint med grimme sejre. I de foregående kampe synes jeg heller ikke, vi decideret har været spillet af brættet, på nær de første 30 min mod GF og så kampen mod Randers i går, som de værste.

Men jeg forstår dog også bekymringen, om vi kan blive ved med lignende kampforløb længden. Vi har tilladt en del chancer imod. Vi har skabt ok med chancer i nogle kampe, men vi har har stadigt problemer med det. Igen: kampen i går som den værste. Noget der har været oppe at vende før i Sort Snak er, at Cho f.eks. ikke mange afslutninger mod mål.
Lige pt. scorer vi mange mål på dødbolde (Randers, FCK, AGF, VFF og SIF før vinterpausen). Det har vi heldigvis genfundet, det er et farligt våben, spørgsmålet er bare om det er nok.

Vi mangler en offensivt tænkende midtbanespiller. Olsson er savnet og Gigovic bringer intet af det, og bringer generelt for lidt. Forhåbentlig kan vi nuppe en sejr mod Vejle og så har vi landskampspausen til at finde ud af, hvad vi gør med Olssons fravær.

Besvar