SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Copenhagenwolf
Indlæg: 78
Tilmeldt: 13. apr 2015, 12:42

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Copenhagenwolf »

Træls i går, og ikke første gang det forløb er set i en kamp i toppen af superligaen.

Kampen i går er omtrent en spejling af Fc København-Fc Midtjylland 0-1 i september 2021. Evander udvist i 27. minut, Brumado scorer i 47. minut. Hold op, husker det var et pinligt resultat for FCK ift. overtallet på banen, men de vandt faktisk DM i den sæson.

JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man mangler enormt meget kreativitet og flere typer som Olsson (eller Wass, Vallys, Falk, Matsson) - vi er helt elendige på kuglen når Kris er ude. Det samme med Franculino som er eneste reelle/sikre målscorer i truppen efterhånden og som kan lave noget rav i den på egen hånd.

Man skal have købt et par ekstra 8'ere og 10'ere til sommer og så syntes jeg at truppen mangler fart.

Gigo skal man ikke forlænge med, medmindre det er en rigtig god handel for en breddespiller. Han kan desværre ikke forløse potentialet hos os ligner det.

Brynhildsen er simpelthen os noget værre pis at se på det meste af tiden og han vil ikke aflevere. Igen en breddespiller.

TT er ikke manden for dette projekt, han skal kunne gøre mere for at ændre kampen i går. Lad os få en ung dansk Nagelsmann el.lign. med visionen og ideerne i orden

sonderskov
Indlæg: 51
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af sonderskov »

Glem DM guld, og koncentrer jer om at spille et hold sammen, det halter på trænersiden og spillesiden. Spillerne løber forvirret rundt, både i træningskampene nu også i superligaen, jeg troede FCM var professionelle, det har de slet ikke vist.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Jeg ved ikke hvad vejen frem er - på den korte bane kommer vi ingen vegne med en fyring af TT. Og hvem skulle tage over. TT er ret så beton i udtrykket. En på papiret spændende spillestil som Capellas’ er heller ikke vejen frem. Vi har brug for en pragmatiker, selvom TT nok selv mener at han falder i den kategori.

Pt er alt også katastrofe ovenpå så kønsløs en præstation - vi er stadig med helt fremme, hvilket trods alt er et plaster på et åbent kødsår. Vores konkurrenter har lige om lidt også kun suppen at fokusere på. På trænerbænken synes jeg bare stadig ikke vi er dygtige nok - især sammenlignet med de direkte konkurrenter, selvom Jesper Sørensen også er en parodi. Tegner i min verden ikke godt. Nedenstående artikel rammer meget godt plet:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... en-en-plan

Skriger til himlen ovenpå en lang pause, at vi ikke har mere i posen. Der må være et par panderynker internt. Man har sikkert set sig selv som værende helt overdådige. Faktum er bare at vores hold er bundet op på individualisme og knoldsparker fodbold. Men det er en laaang diskussion, som har stået på i årevis hvad angår udtryk, spillestil, etc., etc.
/ ABT

Billede

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Hold da kæft.
Sikke nogle shitspande folk kan hælde ud over truppen, træner m.fl, fordi vi taber ude over Brøndby. Vi er 8-1-1 i de sidste ti kampe.
Var gårsdagens resultat en skuffelse, ja gu fanden var det det. Det var en katastrofe med det tidlige røde kort/straffe in mente.
Næste runde er AGF ude, og det bliver ikke en nemmere kamp. Derefter FCK hjemme. Det er ikke svært at forestille sig, at de tre første forårskampe giver 0-1 point ialt, og så er der da flere herinde på graven, som må have pådraget sig mavesår eller det der er værre.

Er der nogen der har en statistik for, hvordan vi historisk er kommet afsted fra de tre første kampe på en delsæson? Min fornemmelse er, at vi har noget at forbedre på den konto.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 866
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

Nedenstående statistik over eksekveret straffespark i indeværende sæson siger alt - skræmmende og absurd på én og samme tid:

Billede

Det er sgu bare igang på træningsbanen. Det er uacceptabelt at man er så sløj i den disciplin.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Gustav har brændt 2 og Cho har brændt 2.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

mousebreaker skrev:
19. feb 2024, 13:20
Hold da kæft.
Sikke nogle shitspande folk kan hælde ud over truppen, træner m.fl, fordi vi taber ude over Brøndby. Vi er 8-1-1 i de sidste ti kampe.
Enig. Lad os nu lige trække vejret, det er en enkelt kamp. Pissetræls. Unødvendigt. Men sæsonen er stadig lang.

Noget andet er at toppen bare er uhyggelig tæt og holdene under kommer til at tage mange point fra topholdene. Det skulle ikke undre mig om Brøndby taber en på papiret let kamp lige om lidt.

VAR. Jeg må simpelthen skrive om det lort. Der var engang man kunne juble og glæde sig over en scoring. Nu sidder man i stedet måbende i 2-3 minutter og ser spillerne vandre formålsløst rundt. Fodbold er ikke den samme. Mål er essensen af fodbold, og i modsætning til håndbold og andre kedelige sportsgrene, så scores der sjældent i fodbold. Når man ikke engang kan juble når der så endelig scores. Hva fanden (undskyld mit fransk) er der så tilbage? Afskaf VAR og lad os skælde dommerne ud som før, det går meget hurtigere ;-)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Slet

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Slet SORRY

JBT
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Ravnen skrev:
19. feb 2024, 23:42
mousebreaker skrev:
19. feb 2024, 13:20
Hold da kæft.
Sikke nogle shitspande folk kan hælde ud over truppen, træner m.fl, fordi vi taber ude over Brøndby. Vi er 8-1-1 i de sidste ti kampe.
Enig. Lad os nu lige trække vejret, det er en enkelt kamp. Pissetræls. Unødvendigt. Men sæsonen er stadig lang.

Noget andet er at toppen bare er uhyggelig tæt og holdene under kommer til at tage mange point fra topholdene. Det skulle ikke undre mig om Brøndby taber en på papiret let kamp lige om lidt.

VAR. Jeg må simpelthen skrive om det lort. Der var engang man kunne juble og glæde sig over en scoring. Nu sidder man i stedet måbende i 2-3 minutter og ser spillerne vandre formålsløst rundt. Fodbold er ikke den samme. Mål er essensen af fodbold, og i modsætning til håndbold og andre kedelige sportsgrene, så scores der sjældent i fodbold. Når man ikke engang kan juble når der så endelig scores. Hva fanden (undskyld mit fransk) er der så tilbage? Afskaf VAR og lad os skælde dommerne ud som før, det går meget hurtigere ;-)
11 mod 11 at tabe 1-0 derovre er til at sluge, men 11 mod 10 i en hel kamp er simpelthen en historisk katastrofe. Havde man basket dem og Bif taber til OB næste gang, men vi selv vinder, havde tingene set markant anderledes ud. Omvendt tror jeg ikke det bliver så afgørende, fordi vi kommer til at rasle ned igennem top6 spillet, som også må være vores rette hylde et eller andet sted, sådan som spillet på banen foregår. Hvis ikke, vil man se tilbage på denne kamp som den skamplet hvor man smed mesterskabet. Er stadig i chok over at det kan ske og at man kan tabe sådan en kamp, det er sgu en alvorlig rids i lakken.

I øvrigt helt vanvittig pinligt hvor dårlige man er fra pletten

3316
Indlæg: 294
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af 3316 »

FCM har vundet og vundet, og der har været dødstille på graven.
1. nederlag i lang tid, og så kommer der flere indlæg på 1 dag end der har været i en måned.
Personligt synes jeg det er mere absurd, skræmmende og sløjt end FCMs indsats, og burde give anledning til panderynker internt hos de brugere, der kun evner at lave indlæg når det går dårligt..

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R18 Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Vi ved alle hvem det er og de har også ret til at være her.

Jeg indrømmer at jeg var lidt i mine følelsers vold i søndags under kampen, men det var ligeså meget pga min frustration over manglende kvalitet i de afgørende sekvenser. Set på afstand så får vi jo point i de 9 kampe, hvis spiller den kamp 10 gange.
Cho kunne have bragt os foran på straffe, så havde kampen været lukket, Aral kunne have sparket os foran, og Juninho havde to gode muligheder for 1–1, samt så var der en marginal offside på Gabriels mål.

Humøret skal nok vende, når vi står med 2 sejre i de næste 2 kampe og vi igen ligger nummer 1.

Besvar