SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1887
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Lupus1999 »

Så gælder det hestene fra Randers. Stimen skulle gerne fortsætte, men en lidt sjov statistik.
Vi plejer at vinde mod Randers og det seneste og eneste nederlag ligger langt tilbage.

Hvem var vores cheftræner da vi senest tabte hjemme til Randers?
Korrekt. Thomas Thomadberg. :shock:

Jeg tror på 2-0.

mousebreaker
Indlæg: 3459
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af mousebreaker »

Kan man komme meget dårligere ud til en kamp ?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Fcmrose »

Hold da op en pinlig indsats i første halvleg, det giver ikke megen mening at slå fck i parken, når vi glemmer at møde op mod Randers. Skal dahlsgård ikke snart på pension? 😰

mousebreaker
Indlæg: 3459
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af mousebreaker »

Skal der være en fortjent vinder i den her kamp, så er der ikke nogen tvivl om at det er Randers.
Godt nok skuffet over vores niveau, men fedt vi har nogle unge målscorere på bænken. Vi har virket decideret usammenhængende hele kampen. Som om vi ikke har haft træninger sammen. Skuffende, uanset hvad det her ender med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Danand123 »

FC Midterhold så jeg en kaldte os. Desværre fortjent. Nu har vi spillet 4 kampe uden Europa…og kun shinet i Parken.

Der er langt til et tilfredsstillende niveau. Hvorfor spiller man stadig Dalsgaard, når der er alternativer. Og hvorfor ventede vi med Francolino i starten af sæsonen, trods han præsterede til træning og træningskampe. Det samme har man hørt om Osorio. Og alligevel kommer de først ind, når det kniber.

Mange hold kommer til at besværliggøre dette hold…og vi lukker alt for meget ind. Mod Lyngby, Fcn, Randers, Viborg, Legia… og lukke kampen ned kniber også. Godt være det er i skuffelse over dagens kamp, men efter kampen i Parken og otte dages forberedelse var forventningerne højere.

Og i dag kunne vi sagtens have været nede med tre ved pausen.

Kære ledelse i Fcm: Hold lav profil.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3297
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af TrueWolfMidt »

Pinligt pinligt pinligt.

Jakla
Indlæg: 357
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Jakla »

Ærgerligt, men ikke ufortjent point til Randers. Enig i at Randers var tættest på sejren. Vi kommer frem til alt for lidt og defensiven ser noget tynd ud i vores højre side. Vil gerne se Simsir lidt længere fremme. Ikke Olssons bedste dag på kontoret.

MFKM
Indlæg: 611
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af MFKM »

Endnu engang smider vi en føring indenfor 5 minutter. Håbløst.

Håbløs 1. Halvleg. Gode første 20 minutter af anden.

Gabriel må have overhalet Dalsgaard fra nu.

Danand123
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Danand123 »

MFKM skrev:
8. okt 2023, 21:10
Endnu engang smider vi en føring indenfor 5 minutter. Håbløst.

Håbløs 1. Halvleg. Gode første 20 minutter af anden.

Gabriel må have overhalet Dalsgaard fra nu.
Selv om han skvatter ved det udlignende mål.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4174
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Ravnen »

Sikke en skuffelse. 1. halvleg var decideret pinlig, forstår ikke at Thomasberg ikke skifter et par mand ud allerede inden den halve time....!

Vi startede godt i anden. Men da Randers fik udlignet var der åbenbart ikke mere tilbage i posen.

Vi taber midtbanen, vi er alt for svage så modstanderne ender nede i vores forsvar. Gigovich er en spændende spiller, men han fylder for lidt, jeg savner en Izunna eller Onyeka type på vores midtbane, en som bare æder modstanderne i et sindsygt pres.

Det er ikke så meget værd at slå FCK, når vi så smider to point hjemme mod Randers.. SUK

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4174
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Ravnen »

Den kamp er stadig en stor skuffelse. Vi har for mange humørspillere og for få krigere.

Er Martinez skadet?

Rømer må starte inde næste gang.

6256
Indlæg: 314
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: SL R11 - FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af 6256 »

Jeg er også slemt skuffet må jeg sige. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at der kan være så lidt ryggrad og så stor svingning i den mentale indstilling hos spillerne. Det er skræmmende, at man kan levere så elendigt og, udefra set, slet ikke kan sætte sig op til kampen mod Randers, men ligner nogle, der bare regner med, at det hele kommer af sig selv. Endda efter at have spillet stærk kamp i Parken.

Noget andet er, at man har en uge til at forberede sig på kampen, så det er under al kritik, at man i perioder bliver spillet ned af Randers og ikke kan komme med nogen løsninger. Midtbanen med Gigovic og Olsson er alt for letbenede overfor modstanderne og taber samtlige dueller. Og at se Bundgaard rende rundt og flytte med Ingason og Juninho efter behag er jo pinligt. Manden er 176 cm.

Jeg synes også en del falder tilbage på trænerteamet, og jeg er stadig ikke overbevist om at 4-4-2 er vejen frem med de spillere vi har. Vi er tynde centralt i banen. Hverken Gigovic eller Olsson tager 6'er rollen i første halvleg og så bliver vi hurtigt blottet foran forsvaret. Det bliver bedre i anden halvleg fordi Rømer konsekvent tager den position, men så mangler der noget fremad i banen.

Kampen er lige til at smide i skraldespanden. Vi kommer ikke ud til første halvleg og i anden spiller vi jo aldrig det spil, vi egentlig gerne vil, fordi vi skal jagte.

Gabriel må også snart have overhalet Dalsgaard. Han dækker jo for to, når Osorios spidskompetence ikke ligefrem er at komme med hjem (det kan jeg nok godt leve med) Plus der kommer mange flere indlæg fra højre, når Gabriel er inde.

Besvar