SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Halkjær
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Halkjær »

Rigtig god kamp, og super resultat.

Det var dog også en svag FCK indsats. Vi lavede nogle fejl, som bedre spillende hold havde straffet.

Sørensen også mim MOM. Kan han lægge regelmæssigt output på sit spil, så bliver han vild. Det var en kamp lige efter hans stil med omstillinger og rum.

Jeg tænker stadig mod dårligere og lavtstående modstandere at vi skal overveje at ofre en CM for en angriber / kant mere og så Simsir på 10'er.

sonderskov
Indlæg: 54
Tilmeldt: 21. feb 2022, 15:58

Re: SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af sonderskov »

Var i parken og så et stærk FCM hold ikke give FCK mange chancer, og sikke en opbakning af FCM fans, en dejlig eftermiddag.

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Le Compte »

Jeg syntes indsatsen gør mig meget mere glad end resultatet. Vi fik set at vi har et godt hold, som kan tage i parken og spille lige op med FCK. Det er tilmed et hold der kan bygges videre på.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Jakla skrev:
1. okt 2023, 07:28
mnm123 skrev:
30. sep 2023, 15:46
Simsir med en del dårlige beslutninger med bolden, han virker ikke hurtig nok når det foregår i dette tempo.
Skal vi ikke være enige om at Simsir var den rette mand overfor Vavro. Han hev da helt bukserne af ham og var oplægger til mål. Simsir skulle have sluppet bolden lidt hurtigere nogle gange, men er guld værd på det her hold.
Han er nemlig kampafgørende - selv på de mindre gode dage.
Jeg er dog enig i, at han varmer kuglen lidt for meget nogle gange. Det er som om han føler, at han skal lave det exceptionelle hver gang.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10 - FC København - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Halkjær skrev:
1. okt 2023, 15:58
Rigtig god kamp, og super resultat.

Det var dog også en svag FCK indsats. Vi lavede nogle fejl, som bedre spillende hold havde straffet.

Sørensen også mim MOM. Kan han lægge regelmæssigt output på sit spil, så bliver han vild. Det var en kamp lige efter hans stil med omstillinger og rum.

Jeg tænker stadig mod dårligere og lavtstående modstandere at vi skal overveje at ofre en CM for en angriber / kant mere og så Simsir på 10'er.
Enig i det sidste. Mod laverestående hold burde man skife Oliver ud på kanten til fordel for fx Dario, eller man kunne spille Ola på kanten og lade Franculinho tage hans plads i front sammen med Cho, og så nøjes med 2 CM - Olsson og Oliver/Martinez/Gigo.

Besvar